

کمبود زنجیره تامین و قیمت بالای بنزین، شرکتهای کالاهای بستهبندی شده مصرفی را مجبور کرده است که تجارت را در سال گذشته برای رقابت با سایر برندها به طور موثرتری مدیریت کنند. الکساندر واتلی، مدیر عامل Vividly، به TechCrunch گفت: کمبود نیروی کار را اضافه کنید، و برخی از برندها متوجه میشوند که اشخاص ثالثی که به آنها تکیه کردهاند، “در اجرای ارتقاء توپ را رها میکنند.”
واتلی افزود: «ما میبینیم که برندها با تخفیف 20 درصدی در تبلیغاتی مذاکره میکنند که ممکن است انجام نشود، اما همچنان از آنها هزینه دریافت میشود.
با توجه به اینکه شرکتهای CPG بیش از 20 درصد از درآمد خود را صرف مدیریت پیشبرد فروش میکنند، اینجاست که Vividly وارد عمل میشود. این شرکت که قبلاً با نام Cresicor شناخته می شد، ابزارهای مدیریت ترویج تجارت را برای صنعت کالاهای بسته بندی شده مصرفی جهانی با دلار 20 میلیون دلاری ارائه می دهد که پیش بینی می شود تا سال 2028 به ارزش 25 میلیون دلار برسد. .
واتلی تخمین می زند که مشتریان شاهد کاهش 90 درصدی زمان تکمیل فرآیندهای تجاری و بیش از 20 درصد بهبود در دقت برنامه ریزی بوده اند.
ما سال گذشته زمانی که هنوز Cresicor بود و زمانی که 5.6 میلیون دلار سرمایه اولیه را جذب کرد، مشخصات شرکت را معرفی کردیم. در این مدت درآمدها 2.5 برابر و تعداد کارمندان 4 برابر افزایش یافت و به 20 نفر رسید.
Cresicor نام شرکتی بود که واتلی در سال 2017 زمانی که شرکت را به همراه برادرش دانیل، استوارت کندی و نیکی مک نیل تأسیس کرد، با آن آشنا شد. در آن زمان، او اعتراف کرد، “عالی بود”، اما وقتی آنها بیشتر وارد تجارت تبلیغات تجاری شدند، متوجه شدند که این کار مناسب نیست.

ویژگی برنامه ریزی تجاری Vividly. اعتبار تصویر: روشن
واتلی میگوید: «همچنین شبیه یک نام دارو به نظر میرسید، بنابراین ما همیشه میدانستیم که میخواهیم نام تجاری خود را تغییر دهیم. ما به برندها کمک میکنیم تا دادههای آشفته از خردهفروشان، فیدها و صفحات گسترده را در قالبی واضح و تحلیلهای مبتنی بر داده پردازش کنند. اساساً به برندهایی که اغلب با فرآیندهای غیرشفاف کار میکنند کمک میکند و نوری «روشن» به این موضوعات میتاباند.»
امروزه Vividly درآمد خود را بیش از 4 برابر افزایش داده و مشتریان خود را 3 برابر افزایش داده است که شامل مارک های CPG مانند Liquid Death، Bulletproof و Quinn’s می شود. علاوه بر این، تعداد کارکنان به 60 نفر افزایش یافت.
علاوه بر این، 18 میلیون دلار سرمایه در سری A، با همکاری 645 Ventures و Vertex Ventures US، با مشارکت سرمایهگذاران موجود Costanoa Partners و Torch Capital، و همچنین Green Spoon Sales، اعلام کرد. سرمایه گذاری جدید که در ماه مه بسته شد، 23 میلیون دلار بودجه کل شرکت را از زمان تأسیس آن به ارمغان می آورد.
به عنوان بخشی از این سرمایه گذاری، ننامدی اوکیکه، شریک مدیر 645 Ventures به هیئت مدیره Vividly خواهد پیوست.
در همین حال، این شرکت از بودجه جدید برای تسریع توسعه محصول برای خدمت به مشتریان بزرگتر CPG و گسترش تیم خود به بازار استفاده خواهد کرد.
در مرحله بعد، Vividly به سری B نگاه می کند زیرا روی بهینه سازی و ساخت ماژول ها در پلتفرم خود کار می کند.