

غول سواری Uber برنامه وفاداری رایگان Uber Rewards خود را تعطیل می کند تا بر عضویت اشتراک Uber One تمرکز کند.
اوبر برای اولین بار در سال 2018 برنامه جوایز را به عنوان نوعی طرح پرواز مکرر راه اندازی کرد که به مسافران این امکان را می داد به ازای هر دلاری که برای سواری یا تحویل Uber Eats خرج می کردند امتیاز کسب کنند. سپس می توان از این امتیازها برای دریافت تخفیف در سفرها یا لوازم آتی استفاده کرد. در نوامبر 2021، Uber شروع به عرضه Uber One کرد که با پرداخت 9.99 دلار در ماه یا 99.99 دلار در سال به اعضا مزایایی مانند تخفیف 5 درصدی در برخی از سواریها یا سفارشهای تحویل و هزینه تحویل 0 دلاری نامحدود برای سفارشهای غذای بیش از 15 دلار و سفارشهای مواد غذایی بیش از 30 دلار را میدهد. .
اوبر در ایمیلی که توسط The Verge برای مشتریان ارسال شد، گفت که کاربران همچنان میتوانند از طریق برنامه پاداشهای قدیمی تا پایان آگوست امتیاز کسب کنند و تا 31 اکتبر میتوانند این امتیازها را پسخرید کنند. طبق بهروزرسانی ارسال شده توسط این شرکت، جوایز Uber رسماً در 1 نوامبر 2022 تعطیل میشود.
برنامه Uber Rewards به کاربران این امکان را میدهد که به ازای هر دلاری که در Uber Pool خرج میشود، ۱ برابر، به ازای هر دلاری که در UberX خرج میشود، ۲ برابر و به ازای هر ۱ دلاری که در Premium خرج میشود، ۳ برابر امتیاز کسب کنند. تعداد امتیازات انباشته شده اعضا را در کاست های وفاداری مختلف قرار می دهد، از آبی گرفته تا طلایی، پلاتینیوم و الماسی، که دومی با مزایایی مانند دسترسی به رانندگان دارای امتیاز بالا، تحویل رایگان در سه سفارش Uber Eats، دسترسی به خدمات بهتر در مشتریان و ارتقاء رایگان.
در حالی که پشتیبانی تلفنی برای کاربران Diamond ادامه خواهد داشت، اکنون تنها راه برای دریافت مزایای اضافی با Uber پرداخت هزینه اشتراک خواهد بود. اعضای موجود Rewards یک اشتراک یک ماهه رایگان در Uber One دریافت خواهند کرد، اما پس از آن برای دسترسی از آنها هزینه دریافت میشود. اگر کسی هستید که بیش از دو بار در ماه Uber Eats را سفارش میدهید، میتوانید به راحتی با اشتراک Uber One شکست بخورید، اما بسیاری از کاربران ممکن است مزایای صرفهجویی در هزینههای تغییر را نبینند.
اوبر فوراً برای توضیح در مورد دلیل تعلیق برنامه پاداش به نفع عضویت Uber One پاسخ نداد. شاید این شرکت بازدهی و وفاداری کاربر را که از برنامه انتظار دارد را ندیده باشد و احساس کند که ارائه اشتراک بازدهی بهتری را ارائه می دهد.