

توییتر هفته گذشته همزمان با تمدید آبی توییتر، «آبی برای تجارت» را راه اندازی کرد. در آن زمان، شبکه اجتماعی یک علامت طلایی بر تجارت گذاشت. اکنون جزئیات بیشتری ارائه می دهد.
با Blue for Business، توییتر یک نشان اضافی را نیز ارائه میکند – به راهنمای ما در مورد نشانها و نشانها مراجعه کنید – که به سازمانها کمک میکند مارکها و افراد مرتبط با آن را شناسایی کنند.
مدیر محصول توییتر استر کرافورد گفت که پلتفرم رسانه اجتماعی در حال راه اندازی برنامه آزمایشی Blue for Business با کسب و کارهای منتخب است. کرافورد گفت که این شرکت قصد دارد سال آینده آن را به سازمان های بیشتری گسترش دهد.
افرادی که دارای Blue for Business هستند نشان کوچکی در کنار نام نمایشی نمایه خود دریافت خواهند کرد که به دیگران نشان می دهد که با سازمان مذکور کار می کنند. برای مثال، ممکن است یک نشان مربع مربع توییتر در کنار نام نمایشی کرافورد ببینید.
برندها، خانههای رسانهای و دیگران اکنون به جای تصویر گرد، یک تصویر نمایه مربعی دارند که تمایز واضحتری را ایجاد میکند. اما مشخص نیست که آیا عکس نمایه مربعی بخشی از بسته Blue for Business است یا خیر.
توییتر هنوز جزئیاتی را در مورد میزان هزینه برای Blue for Business و مزایای دیگری که ممکن است به همراه داشته باشد به اشتراک نگذاشته است، اما میگوید «یک شرکت میتواند هر تعداد از شرکتهای وابسته، کسبوکار و برندهای خود را به حساب خود پیوند دهد».
این شرکت گفت سازمان ها، خانه های رسانه و تیم های ورزشی می توانند از این ویژگی برای پیوند دادن حساب های کارمندان، روزنامه نگاران و بازیکنان خود استفاده کنند.
«با ایجاد این ارتباط، ما به کسبوکارها امکان میدهیم تا در درون سازمانهای خود – در توییتر شبکهسازی کنند. شرکت ها می توانند مدیریت، برندها، پشتیبانی، کارمندان یا تیم های خود را به هم مرتبط کنند. روزنامهنگاران، بازیکنان تیمهای ورزشی یا شخصیتهای فیلم را میتوان پیوند داد.» پست وبلاگ.
در حالی که شناسایی برندها و کارکنان مرتبط یک ویژگی خوب برای شرکت ها است، آنها می خواهند مزایای بسیار بیشتری از این طرح داشته باشند.
توییتر در 48 ساعت گذشته یک ترن هوایی داشته است. این شرکت سیاست وحشتناکی را برای ممنوع کردن لینک ها و دستکاری ها به سایر شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام، ماستادون و حتی ابزارهای پیوند زیستی Linktree و lnk.bio اجرا کرده است. پس از مواجهه با واکنش شدید در مورد این موضوع، توییتر به سرعت توییت ها و صفحه خط مشی را که جزئیات پیام را توضیح می داد حذف کرد. از سوی دیگر، رئیس توییتر، ایلان ماسک، نظرسنجی را منتشر کرد و از مردم پرسید که آیا باید از سمت مدیرعاملی کنارهگیری کند یا خیر – و 57 درصد از مردم به این کار رای مثبت دادند.