

کمتر از دو ماه پس از اعلام برآورد جدید 9.2 میلیارد دلارTripActions امروز گفت که دارد ۴۰۰ میلیون دلار تسهیلات اعتباری از گلدمن ساکس و بانک سیلیکون ولی (SVB) تضمین کرد.
به طور خاص، TripActions یک تسهیلات تعهد انبار را از Goldman Sachs با تعهد 200 میلیون دلاری و پتانسیل افزایش تا 300 میلیون دلار در صورت نیاز تضمین کرده است. این شرکت همچنین 100 میلیون دلار تسهیلات اعتباری با پشتوانه دارایی به رهبری بانک سیلیکون ولی دریافت کرد.
TripActions پیشنهاد اصلی مدیریت هزینه سفر خود را گسترش داد و راهاندازی کارت شرکتی و پیشنهاد مدیریت کل هزینههای خود به نام Liquid را در مارس 2020 تسریع کرد. سفر شرکتی به دلیل شروع همهگیری COVID-19 به حالت تعلیق درآمد و درآمد شرکت به صفر رسید. در آن زمان، TripActions با تأمین مالی حسابهایشان با سرمایه و دادن توانایی بازپرداخت شرکت در پایان دوره گزارش یا چرخه صورتحساب (معمولاً یک بازه زمانی 30 روزه) شروع به تضمین کسبوکارها میکند.
از آن زمان عرضه، عرضه Liquid این شرکت با کاربرانی از جمله غول پرداخت Stripe، Canva، Carta، Toast، Patreon، Momentive.ai، Lyft، شرکت سرمایه گذاری و سرمایه گذار Andreessen Horowitz (a16z)، Loom، Databricks و VaynerMedia به طور تصاعدی رشد کرده است. TripActions با تکیه کامل به فضای مدیریت هزینهها، با شرکتهایی مانند Brex، Ramp و Airbase و غیره رقابت میکند.
سندیچیچ در مصاحبه ای با TechCrunch گفت: “ما با سرعتی سریع به رشد خود ادامه می دهیم.” این تسهیلات به ما مهمات و قدرت خرید بیشتری میدهد تا با رشد، کسبوکارهای بیشتری را ایجاد و تأمین مالی کنیم.»
طبق گفته Sindicich، حجم هزینه TripActions در پلتفرم خود 400 درصد یا 5 برابر در سه ماهه سوم افزایش یافته است. او افزود که این شرکت در سه ماهه سوم شاهد رشد 4.2 برابری سالانه درآمد به ویژه از طریق عرضه مایع بود. این درآمدها از ترکیبی از هزینه های مبادله و اشتراک به دست می آید.
چنین رشدی بدون شک عاملی در توانایی TripActions برای افزایش یک دور صعودی – 154 میلیون دلار در سرمایه سهام و 150 میلیون دلار در یک قرارداد تامین مالی ساختاریافته – در محیطی است که بسیاری از استارتآپها در حال افزایش یا کاهش قیمت هستند. اصلا بالا برود
طبق گفته Sindicich، اکثر مشتریان جدید TripActions برای مدیریت هزینههای خود و پرداخت هزینه سفر برای سفر شرکتی و TripActions Liquid ثبت نام میکنند.
«تعداد زیادی شرکت مدیریت هزینه وجود دارد که در چند سال اخیر ایجاد شدهاند، و من فکر میکنم پیشنهاد ارزش منحصربهفرد ما این است که بتوانیم سفر، کارت شرکت و بخش هزینه را با هم ترکیب کنیم، زیرا بسیاری از هزینههای کارکنان باید او به TechCrunch گفت.
در اواخر سپتامبر، گفته شد که TripActions به صورت محرمانه بایگانی کرده است تا در سه ماهه دوم سال آینده به ارزش 12 میلیارد دلار به بازار عرضه شود. هنگامی که از یک سخنگوی شرکت در مورد این برنامه ها در این هفته سؤال شد، گفت: “ما سهم خود را انجام می دهیم تا زمانی که شرایط مناسب است و بازارها بازگشایی می شوند، آماده عرضه عمومی هستیم، اما نمی توانیم پیش بینی کنیم که چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد.”
خبرنامه هفتگی فینتک TechCrunch، The Interchange، در اول ماه مه راهاندازی میشود! ثبت نام اینجا تا آن را در صندوق ورودی خود دریافت کنید.
در مورد موضوعی که به آن پرداختهایم، نکتهای خبری دارید یا اطلاعاتی در مورد آن دارید؟ ما از اینکه ازت خبر داشته باشیم خوشحال میشویم. می توانید با من در [email protected] تماس بگیرید. یا می توانید برای ما یادداشتی را در [email protected] ارسال کنید. اگر ترجیح می دهید ناشناس بمانید، برای تماس با ما اینجا کلیک کنیدکه شامل SecureDrop (دستورالعمل در اینجا) و برنامه های پیام رسانی رمزگذاری شده مختلف.)