
Suplyd، یک پلت فرم تدارکات عمومی برای کسب و کارهای هتل، رستوران و پذیرایی (HoReCa) در مصر، 1.6 میلیون دلار پیش بودجه از Endure Capital، Seedstars، Camel Ventures، Falak Startups و تعدادی از سرمایه گذاران فرشته جمع آوری کرده است.
پلتفرم B2B Suplyd که در ژانویه سال جاری تأسیس شد، با فعال کردن تحویل دیجیتال، پرداخت و انجام سفارش، کارایی را برای عملیات زنجیره تامین برای مشاغل خدمات غذایی به ارمغان می آورد.
از طریق پلتفرم خود، رستورانها به طیف وسیعی از محصولات بر حسب تقاضا دسترسی پیدا میکنند و در ساعتهای کاری از دست رفته در جستجوی آفلاین کالا صرفهجویی میکنند. همچنین تضمین می کند که کسب و کارها کالاها را با قیمت های رقابتی به دست می آورند.
Suplyd قصد دارد از بودجه جدید برای گسترش فناوری خود و گسترش در داخل و خارج از قاهره و همچنین کشف فرصت های دیگر رشد در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) در آینده نزدیک استفاده کند.
“زنجیره تامین رستوران یک موضوع جهانی است که در آن همه در حال حاضر به دنبال کاهش هزینه ها و ضایعات هستند. گوهر سعید، مدیر عامل ساپلید که با کریم سلیما و احمد بنیانگذار استارت آپ است، گفت: با این حال، بازار مصر بسیار بزرگ است اما استفاده نشده است و اینجاست که ما تلاش خود را برای فاز بعدی قبل از گسترش به سایر بازارهای جهانی متمرکز می کنیم. المهدی.
Suplyd که به مدت 12 سال یک رستوراندار بوده است، با بهینهسازی داراییها، کاهش ضایعات برای کل اکوسیستم، تخصص تجارت الکترونیک را به زنجیره تامین رستوران میآورد، در حالی که در زمان و تلاش کسبوکارها برای برقراری ارتباط و ردیابی تامینکنندگان صرفهجویی میکند.
شبکه مراکز تحقق فناوری فعال این استارتاپ، بینشهای Suplyd را در مورد الگوهای تقاضا و روندها ارائه میکند که انبارداری را آگاه میکند تا اطمینان حاصل شود که نیازهای عرضه رستوران بر اساس تقاضا برآورده میشوند و همچنین از اتلاف تامینکنندگان جلوگیری میشود.
“در یک سناریوی عادی، رستوران ها باید به بازار بروند تا به دنبال تامین کنندگان SKU های خود بگردند، سپس شروع به تایید قیمت های خود کنند. سعید گفت: اگر تطابق درست اتفاق بیفتد، که همیشه اینطور نیست، ریسک اجرا به وجود میآید، چه به دلیل زمانهای تحویل فشرده، محدودیتهای سفارش یا مشکلات کمیت.
آنچه Suplyd ارائه می دهد یک موتور عرضه دیجیتال است، پلتفرمی که خرید لوازم را برای رستوران ها با قیمت های بسیار پایین تر از قیمت های بازار آزاد آسان می کند، رستوران ها را در معرض طیف وسیعی از SKU ها قرار می دهد، تضمین می کند که از طریق یک پلت فرم واحد انجام می شود و معامله را ساده می کند. فرآیند تحویل همچنین در مورد الگوها و روندهای تقاضا، به تامین کنندگان با تجزیه و تحلیل در زمان واقعی و بینش عملی سود می رساند.
Suplyd میگوید که در حال حاضر به 500 مشتری در قاهره بزرگ خدمات میدهد و از زمان راهاندازی تقریباً 50 درصد رشد ماهانه داشته است. این استارتاپ که رقابت را برای بازیکنانی مانند OneOrder تشدید می کند، انتظار دارد در یک سال آینده رشد بیشتری داشته باشد، با حمایت از برنامه های توسعه اش با هدف خدمت به صنعت گسترده HoReCa مصر، که توسط بیش از 400000 رستوران پشتیبانی می شود.
تارک فهیم، شریک عمومی اندور کپیتال، گفت: «غذا خوردن در خارج از خانه بخش عمده ای از زندگی اجتماعی در خاورمیانه است، اما زنجیره تامینی که رستوران ها را قادر می سازد به مشتریان خدمات ارائه دهند، بسیار پراکنده است. ما از تیم و پلتفرمی که Suplyd برای دیجیتالی کردن زنجیره تامین رستوران، بهبود کارایی و کاهش ضایعات مواد غذایی در جوامع خود میسازد، هیجانزده هستیم.»