
Supermom، یک پلتفرم فرزندپروری با 20 میلیون کاربر در شش کشور آسیای جنوب شرقی، مقایسه قیمت، جوامع و فرصت کسب درآمد با تکمیل نظرسنجی را به والدین ارائه می دهد. برای برندها، راهی برای انجام تحقیقات بازار و جمعآوری دادههای شخص اول به آنها میدهد، که مهم است زیرا بازاریابان برای دنیای پس از کوکی آماده میشوند.
این استارت آپ مستقر در سنگاپور امروز اعلام کرد که با مشارکت AC Ventures، مبلغی بالغ بر 8 میلیون دلار SGD (حدود 6 میلیون دلار آمریکا) در سری A جمع آوری کرده است. Supermom در حال حاضر در اندونزی، مالزی، سنگاپور، ویتنام و تایلند حضور دارد و قصد دارد به بازارهای بیشتری گسترش یابد. بیش از 200 برند مصرف کننده از Supermom برای تحقیقات بازاریابی استفاده می کنند، از جمله Kimberly Clark، Procter & Gamble و Philips.
Supermom توسط Joan Ong، Luke Lim، Lynn Yeoh و Rebecca Koh تاسیس شد و در ابتدا در سال 2013 به عنوان یک پلت فرم برای گروه های اجتماعی و رویدادهای خصوصی راه اندازی شد. اونگ گفت: “مادر شدن یک سفر کاملاً تنهایی است و من می خواستم از والدین دیگر حمایت کنم.” پنج سال بعد روی سنگاپور متمرکز شد. سپس در سال 2019، تیم Supermom تصمیم گرفت که میخواهد به آسیای جنوب شرقی گسترش یابد، بنابراین تمرکز خود را از رویدادهای اجتماعی به بازاریابی دیجیتال تغییر دادند.
پلت فرم تحقیقات بازار Supermom برای مشاغل به برندها اجازه می دهد تا آزمایش های بازار را با گروه های هدف زیادی از مردم انجام دهند. باطن آن اطلاعات جمعیتی والدین را در پایگاه داده خود ردیابی می کند، از جمله داده های کل مربوط به سن، شغل و علایق فرزندانشان. علاوه بر نوشتن نقد یا نظرسنجی، والدین میتوانند از طریق Supermom برای سفیران برند درخواست دهند و در صورت انجام این کار، برندها میتوانند فالوورهای رسانههای اجتماعی خود را ببینند و در چه گروههایی قرار دارند.

کوالگرو جرمی سو و نئو ویشنگ را با بنیانگذاران سوپرمامان ربکا کو، جوآن اونگ، لین یو و لوک لیم همکاری می کند.
لیم میگوید که مطالعات کمی روی 1000 نفر معمولاً ماهها طول میکشد، اما میتوان در عرض یک ساعت از طریق Supermom انجام داد. نظرسنجیها میتوانند به طور همزمان در شش کشور راهاندازی شوند و از کاربران خاصی دعوت به شرکت در آنها شود. برای تنظیم یک نظرسنجی، برندها کشوری را انتخاب میکنند، سپس بر اساس جمعیتشناسی خاص، مانند سن کودکان، فیلتر میکنند. پلت فرم سوپرمامان نیز آنها را در فرآیند نوشتن سوالات راهنمایی می کند.
علاوه بر تحقیقات خود، برندها همچنین اطلاعاتی مانند نمایه سازی برند یا رتبه بندی برندهایی که بیشتر مورد اعتماد مصرف کنندگان هستند را دریافت می کنند. این داده ها را می توان بر اساس آمارهای جمعیت شناختی تجزیه کرد – برای مثال، محققان می توانند ببینند که آیا یک برند توسط 50 درصد از مادران بالای 30 سال استفاده می شود یا خیر، و سپس آن را با سطح درآمد قابل تصرف محدود می کنند.
Supermom از بودجه جدید خود برای داده ها و قابلیت های محصول خود و گسترش آن در جنوب شرقی آسیا استفاده خواهد کرد.
اونگ گفت: “از آنجایی که همه شرکت ها به دنیای بدون کوکی می روند، دسترسی مستقیم به مصرف کنندگان بسیار بسیار مهم است.” زیرا آنها دیگر نمی توانند هدف گذاری مجدد انجام دهند و از کوکی ها برای هدف قرار دادن کاربران استفاده کنند. بنابراین با میلیونها کاربر که داریم، به بسیاری از برندها کمک میکنیم تا دادههای مهم شخص اول را دریافت کنند تا بتوانند واقعاً به مخاطبان هدف خود دسترسی داشته باشند.»
در بیانیه ای در مورد بودجه، شریک عمومی Qualgro، Weisheng Neo گفت: “ما شکاف فعلی در دسترسی برندها به داده های مطمئن و مطمئن در مورد والدین، بخش بزرگ و در حال رشد مشتریان را تشخیص می دهیم. برندها پلتفرم Supermom را گنجینه ای از بینش و فعال سازی داده های شخص اول خواهند یافت.