

اسنپ چت مجموعه اولیه ای از کنترل های والدین را برای کاربران هندی ارائه می کند – ماه ها پس از شروع به کار در ایالات متحده و برخی بازارهای دیگر – تا به والدین و سرپرستان بینش های کلیدی بازار خارج از کشور را در مورد نحوه استفاده نوجوانان آنها از برنامه شبکه های اجتماعی ارائه دهد.
ابزار این اپلیکیشن که Family Center نام دارد، به والدین و سرپرستان اجازه میدهد ببینند نوجوانانشان با چه کسانی در اپلیکیشن اجتماعی دوست هستند و در هفت روز گذشته به چه کسانی پیام دادهاند. (آنها نمی توانند محتوای دقیق آن پیام ها را ببینند.) همچنین فرصتی برای گزارش مسائل ایمنی و سوء استفاده احتمالی به تیم اعتماد و ایمنی اسنپ برای بررسی فراهم می کند.
والدین و سرپرستان باید برنامه اسنپ چت را بر روی دستگاه های خود نصب کنند و حساب های خود را با حساب های نوجوانان خود با استفاده از فرآیند دعوت انتخاب کردن برای استفاده از ویژگی جدید پیوند دهند. پس از اتصال حساب ها، ابزار با تمام کنترل های خود یا از تنظیمات پروفایل برنامه اسنپ چت یا با جستجوی “family” یا “family hub” از عملکرد جستجوی برنامه قابل دسترسی است.

مرکز خانواده اسنپ چت
کنترلهای والدین بهطور خاص برای والدین و سرپرستانی که نوجوانان آنها بین 13 تا 18 سال سن دارند در دسترس است، زیرا Snapchat برای استفاده افراد جوانتر در نظر گرفته نشده است.
اسنپ اولین بار در اکتبر سال گذشته از ورود کنترل والدین خود خبر داد و آن را در ماه آگوست در ایالات متحده معرفی کرد. به دنبال آن، ویژگیهای مشابهی توسط پلتفرمهای شبکههای اجتماعی رقیب، از جمله اینستاگرام متا و تیکتوک، راهاندازی شد. با این حال، پیشنهاد اسنپ چندان گسترده نیست. این به والدین و سرپرستان اجازه نمیدهد تا نوجوانان خود را از استفاده از این برنامه پس از مدت زمان مشخصی محدود کنند، مانند ویژگیای که هم اینستاگرام و هم TikTok ارائه میدهند.
شرکت مستقر در سانتا مونیکا در کالیفرنیا نیز با این ابزار جدید نگرانیهای مربوط به رفتارهای نامناسب مانند ارسال پیامک را در پلتفرم خود برطرف نمیکند. پیامهای زودگذر برنامه، برنامه را برای سوء استفاده و سوء استفاده باز میکند.
اسنپچت در طول سالها اقدامات دیگری را ارائه کرده است، مانند الزام نوجوانان به داشتن دوستان مشترک قبل از شروع چت. برنامه همچنین از داشتن پروفایل های عمومی توسط نوجوانان جلوگیری می کند.
اسنپ گفت که با سازمان های غیرانتفاعی محلی FXB India Suraksha و CyberPeace Foundation همکاری می کند تا ویژگی مرکز خانواده خود را در هند راه اندازی کند. این شرکت همچنین گفت که برای افزودن کنترلهای والدین جدید با هر دو سازمان همکاری نزدیک خواهد داشت.

اسنپ چت اطلاعات خود را از طریق مرکز خانواده خود با والدین و سرپرستان به اشتراک می گذارد
در ماههای آینده، اسنپ اعلام کرد که قصد دارد ویژگیهای جدیدی از جمله کنترلهای محتوای جدید برای والدین را به Family Center معرفی کند. نوجوانان همچنین میتوانند وقتی حساب کاربری یا محتوایی را در پلتفرم گزارش میکنند، والدین خود را مطلع کنند.
اسنپ چت یک ابزار ارتباطی مرکزی برای بسیاری از جوانان هندی است، و همانطور که جامعه ما همچنان در حال رشد است، می دانیم که والدین و مراقبان راه های بیشتری برای کمک به ایمن نگه داشتن نوجوانان خود می خواهند. ابزار جدید ما در برنامه Family Center به والدین کمک میکند تا در اسنپچت با چه کسانی دوست هستند و به تقویت مکالمات مثبت در مورد امنیت آنلاین و در عین حال احترام به حریم خصوصی و استقلال نوجوانان کمک میکند.» اوتارا گانش، رئیس بخش عمومی گفت. سیاست، هند، اسنپ، در بیانیه ای آماده شده است.
اسنپ همچنین کمپین های جهانی پیشگیری از قلدری و سلامت روان را به مناسبت روز جهانی بهداشت روان و ماه پیشگیری از قلدری راه اندازی کرد. این شرکت در هند گفت که با سازمان غیرانتفاعی Sangath برای این کمپین ها شریک شده است.
به گفته شرکت اطلاعات بازار Sensor Tower، هند بازار مهمی برای اسنپ است، جایی که بیش از 109 میلیون کاربر فعال ماهانه جمع آوری کرده است. در ماه آگوست، اسنپ پیشنهاد برتر خود، Snapchat+ را به بازار جنوب آسیا معرفی کرد.