
اسمودی میخواهد اسموتیهایش را در دست همه ببیند، و تزریق جدید سرمایه و مشارکت توزیع، استارتآپ را در راه است.
پاسکال کریشت و مورگان آبراهام، مدیر عامل شرکت هاروارد که توسط آزمایشگاه نوآوری هاروارد در سال 2018 تأسیس شد، شرکت خود را «فروشگاه اسموتی سالم در جعبه» می نامند، که اساساً روباتی است که میوهها، سبزیجات و مکملهایی مانند پروتئین را با هم مخلوط میکند و مزاحم میشود.
دستگاه های ربات غذا و پخت و پز جدید نیستند … Chowbotics و Miso را به خاطر دارید؟ با این حال، کریشه در یک مصاحبه ایمیلی اعلام کرد که دستگاه فروش نوشیدنی اسمودی نه تنها خود تمیز شونده است، بلکه “جعبه سیاه” سنتی نیست، بلکه شفاف است تا مشتریان بتوانند فرآیند مخلوط کردن مواد منجمد را تماشا کنند و حتی دستگاه را تماشا کنند. خودش را تمیز کند
قیمت اسمودیس از 5.99 تا 7.99 دلار متغیر است و در طعم هایی مانند Brain Boost که موز و توت است عرضه می شود. Green Energizer، از اسفناج، موز، ماچا و انبه؛ و Tropical Vibes که دارای آناناس، انبه و نارگیل است.
کریشه گفت: از زمان راه اندازی تجاری خود در سال 2021، smoodi درآمد 25 درصدی در ماه افزایش یافته است و به صفر رسانده است، به طوری که برخی از فروشگاه های زنجیره ای رفاه پس از پروژه آزمایشی اولیه درخواست استقرار بیشتری داشتند. او رشد 5 برابری را برای سال 2023 پیش بینی کرده است.
او گفت: “این گواهی بر پایگاه مشتریان ارزشمند ما است که روند تغییر بازار را در تقاضای مصرف کنندگان برای یک محصول سالم و خوشمزه تشخیص داده اند.” “بازار اسموتی ها در پنج سال گذشته دو برابر شده است و روندهای تازه، سالم و وگان تنها در حال افزایش است.”
رهبری سرمایه گذاری جدید 5 میلیون دلاری سری A، گروهی است که توسط کیت کنینگ، توزیع کننده سابق تشکیل شده است. FCP Ventures، UnderscoreVC، Allston Venture Fund، WSPR Fund، Phoenix Club و گروهی از سرمایه گذاران فرشته از جمله رئیس سابق Nespresso فردریک لوی و بنیانگذار Blue Rhino، Billy Primm به او پیوستند.
کریشه و آبراهام سرمایه جدیدی را در سراسر کشور گسترش دادند. این امر تاکنون شامل اضافه شدن یک مدیر ارشد درآمد و مدیر عملیاتی و همچنین مدیران منطقه ای به تیم اجرایی و افزایش ظرفیت تولید تجهیزات و مواد مصرفی و عرضه به بازار بوده است. ظرفیت تولید این شرکت در حال حاضر 200 دستگاه در ماه است و Kriesche انتظار دارد که عرضه در 6 تا 9 ماه آینده 10 برابر شود.
Smoodi در حال حاضر در فروشگاه ها، دفاتر، رستوران ها و سایر خرده فروشان است، اما همراه با سرمایه گذاری، این شرکت با غول توزیع مواد غذایی Dot Foods همکاری جدیدی دارد.
کریشه گفت که این حرکت نه تنها به smoodi کمک می کند تا فراتر از فروشگاه های رفاهی گسترش یابد، بلکه Dot Foods در نهایت توزیع تجهیزات smoodi را بر عهده خواهد گرفت و به شرکت اجازه می دهد در دو روز در مقایسه با سه هفته ای که در حال حاضر مورد نیاز است در مکان های جدید در سراسر آمریکای شمالی راه اندازی شود. .
در سال 2023، این شرکت قصد دارد طعم های جدید را معرفی کند، تحقیق و توسعه را در دستگاه خود ادامه دهد تا دوز تقویت کننده نوشیدنی را خودکار کند و Smoodi را در اروپا آزمایش کند.
کریشه افزود: «ما قصد داریم در 24 ماه آینده و بسیاری از مکانهای دیگر از طریق Dot Foods وارد هزاران مکان شویم. “بزرگترین چالش در گسترش کسب و کار مانند ما همیشه یک زنجیره تامین منجمد بوده است. با Dot Foods، ما شریکی داریم که در این کار عالی است و بهترین پوشش را در صنعت غذا دارد.