
برخی از روندهای بزرگ در میان نیروی کار در کشورهای توسعه یافته در حال ظهور هستند که استارتاپ ها از آنها استفاده می کنند. دیجیتالی شدن مراقبتهای بهداشتی، «پلتفرمسازی» خدمات کارکنان و تأثیرات کلان نیروی کار مسنتر همراه با بحران هزینههای زندگی برای والدین جدید وجود دارد.
Peppy که در سال 2018 در لندن تأسیس شد، خدمات یائسگی، باروری، بارداری و فرزندپروری زودهنگام را به یک پایگاه مشتری شرکتی ارائه می دهد که سپس آنها را به طور رایگان به کارمندان ارائه می دهد. پیچ و تاب این است که این خدمات با مشاوره های ویدیویی شخصی و مواردی از این دست به شدت فردی هستند.
پپی تا حدی خوش شانس و تا حدی پیشگو بود: دیجیتالی شدن انبوهی که در طول همه گیری کووید-19 رخ داد، لزوماً خدمات کارمندان را به صورت آنلاین پخش کرد.
کارمندانی که از Peppy استفاده میکنند میتوانند از طریق یک برنامه تلفن همراه، با پیامرسانی فوری، چت گروهی، مشاوره ویدیویی، رویدادهای زنده، مقالهها، ویدیوها و برنامهها به کارشناسان دسترسی داشته باشند و به جوامع بپیوندند.
در سال 2021، ما گفتیم که چگونه یک سری A 10 میلیون دلاری به رهبری فلیکس کپیتال جمع آوری کرد.
اکنون با یک سری B 45 میلیون دلاری به رهبری AlbionVC، بودجه ای را برای گسترش به ایالات متحده تضمین کرده است. Kathaka، MTech Capital، Simplyhealth و Sony Innovation Fund به این دور پیوستند. سرمایه گذاران قبلی Felix Capital، Hambro Perks، Outward VC و Seedcamp نیز شرکت کردند.
پپی شروع به پرداختن به موضوع اغلب نادیده گرفته حمایت از یائسگی به عنوان یک مزیت کارمند کرد. این حوزه نسبتاً دست نخورده ای بود که منجر به رشد نسبتاً سریع آن شد (بازار جهانی یائسگی به ارزش 15.4 میلیارد دلار رسیده است و انتظار می رود طبق برخی برآوردها تا سال 2030 به رشد پنج درصدی در سال ادامه دهد). در ایالات متحده، روزانه حدود 6000 زن به یائسگی می رسند.
پپی اکنون از اندومتریوز و سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS) پشتیبانی می کند، شرایطی که تقریباً از هر 10 زن در ایالات متحده یک نفر را تحت تأثیر قرار می دهد.
دکتر Mridula Pore، یکی از بنیانگذاران و یکی از مدیران اجرایی Peppy، در بیانیهای گفت: «ما در یک ماموریت هستیم تا به یک نام آشنا در سراسر جهان تبدیل شویم و بودجه سری B ما فقط شروع است. ما در حال حاضر بر بازار اروپا برای مراقبت های بهداشتی با بودجه کارفرما و جنسیت تسلط داریم.
مشتریان Peppy اکنون شامل Accenture، Adobe، Canada Life، Disney و Marsh McLennan هستند.