
Mavenoid، یک شرکت سوئدی که پشتیبانی از هوش مصنوعی و هوش مصنوعی و ابزارهای عیبیابی را برای شرکتهای سختافزاری فراهم میکند، 30 میلیون دلار بودجه سری B جمعآوری کرده است.
Mavenoid که در سال 2017 در استکهلم تأسیس شد، با شرکتهای سختافزاری و لوازم الکترونیکی مصرفی از جمله HP، Husqvarna و Jabra همکاری میکند و برای خودکارسازی پشتیبانی فنی و سفارشیسازی برای مشتریانی از چاپگرها و اجاقها گرفته تا اسکوترهای برقی و تجهیزات صنعتی خدمت میکند.
ارائه پشتیبانی فنی برای محصولات فیزیکی با بسیاری از مشکلات منحصر به فرد همراه است—مشکلاتی که با اشتراک گذاری صفحه نمایش یا راه حل های دیگر قرض گرفته شده از حوزه نرم افزار قابل حل نیستند.
به طور معمول، شخصی که مثلاً با یک ماشین ظرفشویی یا قهوه ساز جدید مشکل دارد، یا باید محصول را به فروشگاهی که آن را خریده است برگرداند، یا شرکت باید یک نمایندگی خدمات در محل را برای بازرسی فیزیکی کالا بفرستد. – اما Mavenoid رویکرد دوگانه سلفسرویس مبتنی بر هوش مصنوعی و پشتیبانی ویدیوی زنده به کمک عامل را برای دور زدن این هزینهها اتخاذ میکند.
بنیانگذار و مدیر عامل Mavenoid “روش رسیدگی به مشکلات فیزیکی محصول و ابزارهایی که برای موفقیت نیاز دارید در واقع کاملاً متفاوت از نحوه رسیدگی به مشکلات نرم افزاری یا خدماتی است.” شاهان لیلجا به TechCrunch توضیح داد. “ما معتقدیم که بهتر است به جای استفاده از راهحلهای عمومی برای مشکلات خاص، ابزارهای مناسب برای کار در اختیار داشته باشیم. رفع مشکلات سخت افزاری تکراری، دشوار و زمان بر است. با خودکارسازی بخش قابل توجهی از این درخواستهای پشتیبانی تکراری – اما اغلب پیچیده –، شرکتها میتوانند با کاهش سربار و تخصیص مجدد منابع در سایر نقاط سازمان، در هزینهها صرفهجویی کنند.
پشتیبانی فنی
با پشتیبانی زنده، Mavenoid به شرکتها امکان دسترسی به ابزارهای ویدئویی تعاملی را میدهد که مشتری را مستقیماً با یک عامل انسانی مرتبط میکند.

Mavenoid: ویدیو با یک کلیک
نماینده از مشتری میخواهد دوربین تلفن هوشمند خود را به سمت محصول بگیرد و نماینده میتواند بزرگنمایی کند و روی صفحه نمایش بکشد تا نشان دهد که کدام مؤلفه باید به آن رسیدگی شود و پیوندهایی را به راهنمای عیبیابی به اشتراک بگذارد.

Mavenoid: اصلاحات گویا
در همین حال، در بخش سلفسرویس مبتنی بر هوش مصنوعی، Mavenoid به شرکتها کمک میکند تا اسناد فنی، پرسشهای متداول و راهنماهای نحوه کار خود را در قالبی جمعآوری کنند که دسترسی به آن آسان باشد و از طریق رابطی به سبک چتبات جستجو کنید.

ربات چت Mavenoid
برای انجام این کار، Mavenoid مدل زبان GPT-3 Open AI و الگوریتمهای اختصاصی را برای ایجاد آنچه که «مدلهای پشتیبانی با کیفیت بالا» مینامد ترکیب میکند.
این اساساً به این معنی است که Mavenoid از تمام محتویات (اسناد، راهنماها، پرسشهای متداول و غیره) مراقبت میکند و ساختار پایگاه دانش را بهطور خاص برای پشتیبانی سختافزار خودکار بهینه میکند. این برای سؤالات پیچیده تری طراحی شده است که سازندگان ربات های سنتی احتمالاً با آنها دست و پنجه نرم می کنند، و از یک مدل غیر خطی پیروی می کند که ویژگی های مشکل را در حین استفاده از درک زبان طبیعی (NLU) در نظر می گیرد تا هدف واقعی پشت درخواست پشتیبانی را شناسایی کند. کاربر.
به طور خلاصه، Mavenoid قول می دهد که به جای یافتن و مطابقت کلمات کلیدی، یک پرس و جو را واقعاً درک کند. این امر شانس یافتن راهحلی برای مشکل را افزایش میدهد نه صرفاً منحرف کردن سؤالات و شکایات از تیمهای پشتیبانی مشتری.
لیلیا گفت: «سرگردانی اغلب به این معنی است که مشتریان کمکی را که نیاز دارند دریافت نمیکنند و عصبانیتر از قبل برمیگردند – در نهایت برای شرکتها در درازمدت هزینه بیشتری را به همراه خواهد داشت، زیرا آنها هنوز باید به درخواست پاسخ دهند اما رضایت و وفاداری مشتری را متضرر میکنند.»
همچنین شایان ذکر است که در پایان یک جلسه پشتیبانی زنده تحت رهبری انسان، نمایندگان میتوانند بازخوردی را ارائه دهند که میتواند به مدلهای یادگیری ماشینی Mavenoid برای بهبود محصول سلفسرویس در آینده ارائه شود.
با گذشت زمان، هوش مصنوعی Mavenoid از پیشنهادات پیادهسازی شده، مانند همه مکالمات، برای بهبود قابلیت اتوماسیون دستیار سلف سرویس یاد میگیرد. لیلی اضافه کرد.
از نظر استقرار، شرکت ها می توانند موتور Mavenoid را با کپی و چسباندن یک کد کوتاه در هر وب سایت یا برنامه ای جاسازی کنند. آنها سپس میتوانند پیوندهایی را به دستیاران محصول خود در ایمیلها، بلیطهای پشتیبانی مشتری، رسانههای اجتماعی و حتی کدهای QR ارسال کنند – برای مثال، یک شرکت ممکن است برچسب کد QR را روی محصولی قرار دهد که مشتری را به راهنمای تنظیم سلفسرویس هدایت کند.
Mavenoid همچنین میتواند با نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، سیستمهای فروش بلیط، فروشگاههای تجارت الکترونیک، پایگاههای دانش و موارد دیگر یکپارچه شود.
همه تغییرات
Mavenoid از دور 8 میلیون دلاری سری A بیش از دو سال پیش، با یک رابط جدید و تعداد بی شماری از ویژگی های جدید مانند AI Retrieval که به شرکت ها اجازه می دهد اسناد محصول خود را به تکه هایی از پاسخ های مرتبط تبدیل کنند که می توانند نمایه شوند، تغییرات زیادی کرده است. از طریق دستیار محصول سلف سرویس Mavenoid جستجو شده است – کمی شبیه نحوه نمایش پاسخ به سؤالات خاص توسط Google به طور مستقیم در نتایج جستجو.

Mavenoid: AI Retrieval
علاوه بر این، Mavenoid به بیش از 50 زبان گسترش یافته و ادغام های شخص ثالث متعددی از جمله با Salesforce، Zendesk، Shopify، Zapier و غیره را معرفی کرده است.
Mavenoid قبلاً حدود 10 میلیون دلار جمع آوری کرده بود و با 30 میلیون دلار دیگر در بانک، این شرکت اعلام کرد که قصد دارد هوش مصنوعی و توسعه محصول خود را دو برابر کند و همچنین فناوری خود را در سطح جهانی گسترش دهد.
دور سری B Mavenoid توسط Smedvig Capital با مشارکت Creandum، Mosaic، Point Nine Capital، NordicNinja و ABB Technology Ventures هدایت شد.