

Coverdash، ارائه بیمه به مشاغل کوچک، بازرگانان تجارت الکترونیک و کسانی که در اقتصاد گیگ فعالیت می کنند، پس از بسته شدن بیش از 2.5 میلیون دلار سرمایه اولیه، محصول خود را در تمام 50 ایالت عرضه کرده است.
این دور توسط Bling Capital با مشارکت سرمایه گذارانی از جمله AXIS Digital Ventures، Tokio Marine Future Fund (همراه با World Innovation Lab)، Expansion VC و Cameron Ventures هدایت شد. گروهی از سرمایه گذاران فرشته استراتژیک نیز شرکت کردند، از جمله Greg Hendrick، مدیر عامل Vantage Risk. گرت کوهن، رئیس بیمه CRC؛ و استیو شوئنفلد، رئیس MidOcean Partners.
Insurtech مستقر در نیویورک توسط Ralph Bethesch، David Weiner و Avery Rubin در سال 2022 راه اندازی شد تا به کسب و کارهای کوچکتر کمک کند در چند ثانیه پوشش خود را پیدا کنند و فناوری داخلی را ارائه دهند تا شرکای تجاری مانند بازارهای آنلاین و ارائه دهندگان خدمات بتوانند از مزایای Coverdash استفاده کنند. تجربه بیمه نهایی با یک خط کد. Betesh به TechCrunch گفت که این شرکت 35 مورد از این شرکا را قبل از راه اندازی تضمین کرد.
بتش که کار خود را در بانکداری سرمایه گذاری بیمه ای آغاز کرد، گفت که شرکت های بزرگ بیمه می خواهند که این سیاست های هم اندازه رشد بالایی را برای سرمایه گذاران نشان دهند، بنابراین آنها اغلب بر شرکت های بزرگ تمرکز می کنند و سال ها این کار را انجام داده اند.
بتش گفت، با این حال، او در دو یا سه سال گذشته شاهد یک تغییر پویا بوده است که اپراتورهای بزرگ به کسب و کارهای کوچکتر «به عنوان راهی برای دریافت حق بیمه پراکنده بدون نیاز به تقابل رودررو» نگاه می کنند. اینجاست که بسیاری از استارتآپها توانستهاند رویکردهای ویژهای را برای حل مشکل فناوری بیمه توسعه دهند و همچنین دلارهای سرمایهگذاری خطرپذیر را جذب کنند.

داشبورد بیمه نامه کاورداش. اعتبار تصویر: کاورداش
خود بتش شروع به بررسی فرآیند کسب و کارهای کوچک برای دریافت بیمه کرد و به آنچه که او آن را فرآیندهای “بسیار دست و پا گیر” و “تاری” بدون شفافیت می خواند، پی برد. همچنین، مشتریان نمی توانستند بدون صحبت با یک انسان، سیاست ها را خریداری کنند.
بتش افزود: «این تجربه خریدی که من انتظار داشتم نبود. ما احساس کردیم که این با انتظارات کسبوکارهای کوچک در ایالات متحده، بهویژه کسبوکارهای کوچک مبتنی بر فناوری، مطابقت ندارد.»
بنابراین تیم تصمیم گرفت محصولی بسازد که بیمه را برای مشاغل کوچک در هر نوع و اندازه ای مقرون به صرفه و یکپارچه و ساده کند. با بیش از دوازده شرکت مخابراتی کار می کند تا سیاست هایی از جمله مسئولیت، دارایی، غرامت کارگران و سایبری را ارائه دهد.
نحوه کار به این صورت است: مشتریان به سایت Coverdash میآیند و میتوانند قیمتها را دریافت کنند، خطمشیها را به یکدیگر پیوند دهند، هزینه آنها را پرداخت کنند و در چند ثانیه آنها را مدیریت کنند. Betesh گفت هیچ هدایت مجدد مشتری به درگاه پرداخت، پورتال حامل یا صحبت با یک نماینده وجود ندارد، همه اینها را می توان از طریق Coverdash انجام داد.
اگرچه این شرکت خطمشیهایی را در قالب مستقیم به مصرفکننده ارائه میکند، Betesh گفت که مقیاس و درآمد آینده Coverdash احتمالاً از سیاستهایی خواهد بود که از طریق آن شرکای فروخته میشود که فناوری آن را در وبسایتهای خود تعبیه میکنند.
در همین حال، بودجه جدید برای ابتکارات ورود به بازار، توسعه محصول و فناوری و استخدام استفاده خواهد شد.
بن لینگ، بنیانگذار و شریک عمومی Bling Capital، در بیانیه ای کتبی گفت: «توسعه و پذیرش APIهای بیمه تجاری در صنعت بیمه به نقطه اوج رسیده است و شرکت های نوآور را قادر می سازد تا رشد و تحول واقعی را پیش ببرند. ما Coverdash را آینده بیمه تجاری و توزیع تعبیه شده می بینیم.