منو سایت

کدام ارزش بهتری ارائه می دهد؟ • TechCrunch

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
کدام ارزش بهتری ارائه می دهد؟ • TechCrunch

از آنجایی که خدمات پخش جریانی همچنان به افزایش قیمت‌های خود ادامه می‌دهند، برش‌های بند ناف مدیریت صورت‌حساب‌های رو به رشد اشتراک خود را دشوارتر می‌یابند. Hulu آخرین شرکتی بود که به همراه Disney+ افزایش قیمت را اعلام کرد.

نتفلیکس همیشه بیشتر از رقبای خود هزینه دریافت کرده است – ژانویه 2022 آخرین باری بود که قیمت های خود را افزایش داد. با این حال، اکنون که نتفلیکس در حال راه اندازی یک سطح ارزان تر و پشتیبانی از تبلیغات است، این امکان وجود دارد که کاربران بیشتری بخواهند به این پلت فرم سوئیچ کنند.

جدای از افزایش قیمت، در Hulu و Netflix چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود دارد. با این حال، برخی از مشترکین ممکن است مجبور شوند انتخاب دشواری را انجام دهند که یکی از آنها را کنار بگذارند. در اینجا نظرات ما در مورد Netflix در مقابل Hulu و اینکه چرا فکر می کنیم هر سرویس استریم بهترین هزینه برای شماست در اینجا آمده است.

کتابخانه محتوای اصلی نتفلیکس قوی تر است

نتفلیکس 15 سال است که در کسب و کار استریم فعالیت می کند، بنابراین مطمئناً دارای کتابخانه محتوای قابل توجهی است که عناوین اصلی آن بزرگترین محرک رشد مشترکین است.

از فیلم‌های موفقی مانند چهارشنبه، بازی اسکویدوارد، چیزهای عجیب، بریجرتون و اوزارک گرفته تا فیلم‌های پرهزینه با ستاره‌هایی مانند رایان گاسلینگ و کریس ایوانز در مرد خاکستری، گزینه‌های سرگرمی عبارتند از تقریبا بی پایان نتفلیکس همچنین دارای حق پخش برای اکثر استودیوهای فیلم و همچنین برنامه های تلویزیونی مانند “Good Girls” از NBC، “Shameless” از Showtime و غیره است.

محتوای اصلی Hulu با عناوین برتر از جمله The Handmaid’s Tale، Only Murder in the Building، The Fallout، Nine Perfect Strangers، Tell Me Lies و غیره قابل عطسه نیست. در حالی که استریمر چند نسخه اصلی دارد که می‌توان از آن استفاده کرد، کتابخانه به عمق نتفلیکس نیست.

کدام ارزش بهتری ارائه می دهد؟ • TechCrunch

اعتبار تصویر: نتفلیکس

مدل پخش جریانی نتفلیکس یکی دیگر از دلایل اصلی لذت مشترک مشترکان از این سرویس است. برای اکثر عناوین، سرویس استریم به جای انتشار یک قسمت در هفته مانند Hulu، یک فصل کامل از نمایش ها را آپلود می کند.

در سال 2022، نتفلیکس پس از نامزد شدن در 105 جایزه، برنده 26 جایزه امی شد. «بازی ماهی مرکب» به عنوان اولین سریال غیرانگلیسی زبان که برنده رده درام برجسته شد، تاریخ ساز شد. در مقام مقایسه، Hulu تنها 10 جایزه امی را پس از 58 بار نامزدی برنده شد – که یک رکورد جدید برای نامزدی برای استریمر بود.

راه دیگری که نتفلیکس خود را از Hulu متمایز می‌کند، انتخاب سریال‌های تعاملی مانند «Bandersnatch»، «Cat Burglar»، «Trivia Quest» و آخرین سریال‌های چیزهای بی‌اهمیت، «Triviaverse» است.

نتفلیکس همچنین در حال گسترش به فرنچایزهای سینمایی است، چیزی که Hulu هنوز به طور کامل به آن نرسیده است. نتفلیکس یک دنباله و اسپین آف سریال مرد خاکستری و همچنین اسپین آف Stranger Things را تایید کرده است. این غول استریم همچنین حقوق فیلم های «Glass Onion: A Knives Out Mystery» و «Knives Out 3» را با قیمت 450 میلیون دلار به دست آورد.

صحنه Stranger Things نتفلیکس با Eleven و FBI

اعتبار تصویر: نتفلیکس

به‌علاوه، این شرکت با سری رقابت‌های آینده‌اش Squid Game: The Challenge، که در آن ۴۵۶ شرکت‌کننده – بزرگترین بازیگران در تلویزیون‌های واقعیت، حضور خواهند داشت، تاریخ تلویزیون‌های واقعیت را خواهد ساخت.

در حالی که ما در مورد موضوع تلویزیون واقعیت هستیم، می‌خواهیم اضافه کنیم که نتفلیکس امتیاز را در این دسته از دست داده است. به عنوان مثال، سریال بدون فیلمنامه Is It Cake؟ امتیاز پایین تماشاگران 40% را در Rotten Tomatoes دریافت کرد. در حالی که برنامه دوستیابی “عشق کور است” برای این سرویس موفقیت آمیز بود، نمایش “اولتیماتوم: ازدواج کن یا حرکت کن” امتیاز مخاطبان Rotten Tomatoes 11٪ بود.

بنابراین، با وجود اینکه نتفلیکس فیلم‌های ویژه جنایی، درام، مستند و کمدی اعتیاد آور را تولید می‌کند، پخش‌کننده برای ارائه تلویزیون واقعیت‌اش مورد بررسی قرار گرفته است.

Hulu برای طرفداران تلویزیون واقعیت بهتر است

Hulu ممکن است یکی از بهترین پیشنهادات تلویزیون واقعیت را در کنار Discovery+ داشته باشد. «کارداشیان ها» و «The داملیو Show» عملکرد خوبی برای پخش کننده داشته است، و بزرگترین جذابیت، انتخاب گسترده برنامه های تلویزیونی سنتی است که نتفلیکس فاقد آن است.

کاتالوگ عظیم تلویزیون Hulu به لطف روابط با ABC، FX، Fox، Food Network، Freeform، TLC و بسیاری از مشارکت های محتوایی دیگر است. سرویس استریم هنگامی که قراردادهای صدور مجوز خود را برای قسمت های روز بعدی برنامه های NBC و Bravo از دست داد ضربه بزرگی خورد. Peacock اکنون دارای حقوق انحصاری Next Day Access برای آنها است. Hulu مجبور شد قسمت‌های درخواستی نمایش‌هایی مانند “Saturday Night Live” و “The Voice” را حذف کند. با این حال، همچنان حقوق عناوین قدیمی‌تری مانند “Law & Order SVU”، “Friday Night Lights” و “30 Rock” را در اختیار دارد.

کدام ارزش بهتری ارائه می دهد؟ • TechCrunch

اعتبار تصویر: هولو

همچنین، اگر Hulu Live TV را انتخاب کنید، می‌توانید فهرستی از بیش از 75 کانال زنده مانند Bravo، Comedy Central، E!، Freeform، Hallmark Channel، Lifetime، MTV، Disney Channel، Nickelodeon، Discovery، History، National Geographic، ESPN دریافت کنید. ، CNN، فاکس نیوز، ABC News و موارد دیگر.

برنامه تبلیغاتی نتفلیکس جدیدترین رقیب Hulu است

از زمانی که نتفلیکس طرح کم‌هزینه و تبلیغاتی خود را در اوایل ماه جاری راه‌اندازی کرد، Hulu و سایر سرویس‌های پخش تبلیغاتی با رقابت شدیدتری مواجه شدند.

طرح جدید تبلیغاتی نتفلیکس 6.99 دلار در ماه هزینه دارد، که کمی ارزانتر از طرح حمایتی تبلیغاتی 7.99 دلاری Hulu در ماه است. نتفلیکس همچنین یک طرح استاندارد برای 15.50 دلار در ماه دارد که با طرح بدون آگهی 14.99 دلاری Hulu در ماه قابل مقایسه است.

نتفلیکس تقریباً 4 تا 5 دقیقه تبلیغات در هر ساعت محتوا را وعده می دهد و تبلیغات فقط 15 تا 30 ثانیه طول می کشد. همچنین، فیلم‌های جدید نتفلیکس فقط آگهی‌های پیش از پخش را دریافت می‌کنند، در حالی که فیلم‌های قدیمی‌تر تبلیغات میان‌پول و قبل از پخش را دریافت می‌کنند که همتراز با Hulu است.

طرح ارزان‌تر نتفلیکس علاوه بر تماشای تبلیغات، دارای معایبی است. نه تنها کیفیت ویدیو از 720p پایین‌تر است، بلکه بینندگان فقط می‌توانند در هر بار از یک دستگاه پخش جریانی داشته باشند و مشاهده آفلاین در دسترس نیست.

طرح تبلیغاتی Hulu همچنین از مشاهده آفلاین پشتیبانی نمی کند. با این حال، گزینه ای برای تماشای ویدیوهای تا 1080p با محتوای انتخابی در 4K وجود دارد. برای تماشای محتوای نتفلیکس با کیفیت 4K، مشترکین باید 19.99 دلار در ماه برای طرح ممتاز بپردازند.

علاوه بر این، طرح پشتیبانی از تبلیغات Hulu به مشترکین اجازه می‌دهد همزمان در دو دستگاه پخش جریانی داشته باشند، در حالی که برنامه «اصلی با تبلیغات» نتفلیکس تنها به یک دستگاه در یک زمان اجازه می‌دهد.

به طور خاص، مشترکین نتفلیکس به دلیل محدودیت های صدور مجوز نمی توانند تقریباً به 5 تا 10 درصد از کاتالوگ محتوای نتفلیکس دسترسی داشته باشند. این شرکت خاطرنشان کرد که در حال مذاکره مجدد با استودیوها است تا محتوای بیشتری را به سطح پشتیبانی شده از تبلیغات بیاورد.

Hulu همچنین در صدور مجوز یکی از نمایش‌های خود به ABC – “Grey’s Anatomy” – مشکل دارد، بنابراین حتی با وجود طرح بدون آگهی، نمایش همچنان دارای تبلیغات است. سطح بدون آگهی Hulu Live TV نیز تبلیغاتی را با عناوین درخواستی نشان می دهد.

بسته Disney Hulu یک ارزش عالی است

بسته Disney که ترکیبی از Disney+، ESPN+ و Hulu با قیمتی تخفیف‌خورده است، طیف گسترده‌ای از سرگرمی‌ها را به کل خانواده شما می‌دهد، مانند فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی درخواستی، برنامه‌های ورزشی و محتوای اصلی با قیمتی عالی.

از اواخر سال 2022، طرح همراه با ESPN+، Disney+ و Hulu با تبلیغات 14.99 دلار در ماه است، و بسته Disney با Hulu، Disney+ و ESPN+ بدون آگهی، 19.99 دلار در ماه است.

Hulu کانال های اضافی دارد

کانال های افزودنی پریمیوم Hulu یک گیلاس اختیاری در بالا هستند. مشترکین این امکان را دارند که اشتراک های ممتاز را اضافه کنند: HBO، Showtime، Cinemax و STARZ با هزینه های اضافی از 8.99 تا 14.99 دلار در ماه.

اگر تلویزیون Hulu Live دارید، می‌توانید افزونه‌ها را فقط با 4.99 دلار در ماه دریافت کنید. امکانات اضافی عبارتند از Español، سرگرمی و کانال های ورزشی. مشترکین Hulu Live TV همچنین می توانند ماهانه 9.99 دلار اضافی برای پخش جریانی به تعداد نامحدودی از دستگاه های پشتیبانی شده به طور همزمان بپردازند.

نتفلیکس افزونه هایی ارائه نمی دهد.

و برنده است…

این به شما بستگی دارد که تصمیم بگیرید. اگر برای یک کتابخانه بزرگ و منحصر به فرد محتوا ارزش قائل هستید و ترجیح می دهید بتوانید هر قسمت از برنامه مورد علاقه خود را در یک آخر هفته پخش کنید، نتفلیکس برنده شماست. اگر دسترسی به انواع برنامه‌های تلویزیونی سنتی، به‌ویژه برنامه‌های تلویزیونی واقعیت، و همچنین همراه کردن یا گنجاندن خدمات اشتراک اضافی در برنامه خود را ارزش می‌گذارید، Hulu برای شما مناسب است.