منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • چگونه از روابط سرمایه گذار خود در سال 2023 بهترین استفاده را ببرید • TechCrunch

چگونه از روابط سرمایه گذار خود در سال 2023 بهترین استفاده را ببرید • TechCrunch

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
چگونه از روابط سرمایه گذار خود در سال 2023 بهترین استفاده را ببرید • TechCrunch

چگونه از روابط سرمایه گذار خود در سال 2023 بهترین استفاده را ببرید • TechCrunch

برای بنیانگذاران در حال پایان پس از یک سال چالش برانگیز و برنامه ریزی برای سال جدید، این زمان عالی برای ارزیابی مجدد روابط خود با سرمایه گذارانی است که با آنها کار می کنید.

من خوش شانس هستم که می توانم به طور مستقیم با تقریباً دوازده استارتاپ در مراحل اولیه کار کنم و می توانم تعاملات بین چندین ده سرمایه گذار و بنیانگذار را مشاهده کنم. از همه اینها، من دیدم که برخی از بنیانگذاران در استفاده از قدرت و خرد سرمایه گذاران خود و در عین حال چشم پوشی از مشکلات، بهتر از دیگران کار می کنند.

بنیانگذاران برای احیای روابط خود با سرمایه گذاران چه کاری می توانند انجام دهند؟ در اینجا لیست کوتاهی از بایدها و نبایدها گردآوری شده از آنچه در طول سالها آموخته ام آورده شده است:

سرمایه گذار خود را بشناسید

مانند هر رابطه بلندمدتی، دانستن اینکه چه کسی را برای همکاری انتخاب می‌کنید حیاتی است.

سرمایه گذاران، مانند همه مردم، ویژگی های شخصیتی متفاوتی دارند و گاهی اوقات نقص هایی دارند. اندازه گیری این در ابتدا می تواند سخت باشد، اما مطمئن شوید که آن را نادیده نگیرید.

در اینجا چند نمونه از ویژگی های شخصیتی که من دیده ام و اینکه چگونه بنیانگذاران می توانند کار با آنها را یاد بگیرند آورده شده است:

در مورد نحوه گذراندن وقت خود، به خصوص با سرمایه گذاران خود، بی رحم باشید.

  • برخی از سرمایه گذاران می توانند با ردیابی بهتر عمل کنند. شاید آنها بیش از حد سرمایه گذاری کرده اند و به زمان بیشتری نیاز دارند یا فقط حواسشان پرت شده است. صرف نظر از دلیل، اگر به چیزی از آنها نیاز دارید، وظیفه شما این است که در مورد درخواست های خود سازماندهی کنید و سپس مرتباً آنها را پیگیری کنید.
  • برخی از سرمایه گذاران در اولین نشانه عملکرد ضعیف تجاری، بسیار شدید و غیرمولد واکنش نشان می دهند. آن‌ها می‌توانند در همه جا عذاب و تاریکی ببینند و هر گونه احساسات منفی بازار را منعکس کنند. گفت و گوی متعادل و باز با چنین افرادی دشوار است. بهتر است قبل از متعهد شدن به آنها، چند گزینه کاملاً فکر شده را یادداشت کنید.
  • برخی از سرمایه گذاران ممکن است منیت های بزرگی داشته باشند که وقتی با آنها مخالفت کنید ظاهر می شود. پرداختن به این ویژگی سخت ترین است زیرا هر بحثی بر اساس محتوا نیست بلکه بر اساس پویایی قدرت است. اگر چنین سرمایه‌گذاری دارید، مطمئن شوید که مکالمات مبتنی بر واقعیت دارید و خط‌مشی (اغلب و زود هنگام) روی تصمیم چه کسی خواهد بود.

به سرمایه گذاران برای وسعت بیش از عمق ضربه بزنید، اما مراقب باشید چگونه این کار را انجام می دهید

اگر سرمایه‌گذاری دارید که فعالانه سرمایه‌گذاری می‌کند و با پرتفوی خود درگیر است، به خوبی از روند بازار و صنعت آگاه خواهد شد.

آنها می توانند منبع ارزشمندی از اطلاعات در مورد موارد زیر باشند:

  • شرکت های دیگر در مرحله من چگونه سالانه رشد می کنند؟
  • بهترین حرفه ای فروش برای یک شرکت نرم افزاری B2B چه کسی است؟
  • شرکت ها در مرحله من چه رتبه هایی دریافت می کنند؟
  • نظر سرمایه گذاری در فضای من این روزها چیست؟

با این حال، بنیانگذاران ممکن است بخواهند گفتگوهای عمیق تری با سرمایه گذاران خود داشته باشند. در اینجا یک مثال معمولی از یک موضوع عمیق و برخی از بایدها و نبایدهای عملی آورده شده است: