

همه چیز در این سه ماهه برای نتفلیکس رو به جلو است. استریمر 2.41 میلیون مشترک اضافه کرد و تعداد مشترکان را به 223.09 میلیون رساند. نتفلیکس انتظار دارد در سه ماهه سوم 1 میلیون مشترک به دست آورد.
این غول استریمینگ نیز اندکی انتظارات تحلیلگران را پشت سر گذاشت و 7.93 دلار درآمد کسب کرد. تحلیلگران 7.85 میلیارد دلار پیش بینی کرده بودند.
نتفلیکس در ماههای اخیر دو فصل بسیار بد را تجربه کرده و در مجموع ۱.۲ میلیون مشترک جهانی را از دست داده است. تعداد قابل توجهی اخراج نیز رخ داده است، از جمله اخراج اخیر بخش انیمیشن.
با این حال، با اضافه شدن لایه جدید پشتیبانی از تبلیغات که در ماه نوامبر به پلتفرم میآید، شرکت به طور بالقوه خود را به روی مشتریان جدیدی که به دنبال راهی ارزانتر برای پخش جریانی هستند، باز کرده است.
این غول استریم هفته گذشته فاش کرد که برنامه Basic with Ads ماهانه 6.99 دلار هزینه دارد و شامل چهار تا پنج دقیقه تبلیغات در ساعت برای نمایش های تلویزیونی و فیلم ها می شود. این راهاندازی یک ماه زودتر از ردههای تبلیغاتی رقیب Disney+ که هزینه آن 7.99 دلار در ماه است، انجام میشود.
نتفلیکس با مایکروسافت، نیلسن، DoubleVerify و Integral Ad Science برای کمک به طرح تبلیغاتی خود شریک شده است. این شرکت همچنین با BARB برای اندازهگیری تعداد استریم نتفلیکس در بریتانیا ثبت نام کرده است
باز هم هست…