
در بازی ویدیویی Katamari Damacy، بازیکنان آواتاری را کنترل میکنند که یک توپ چسبنده را میچرخاند و هر چیزی را که لمس میکند، میگیرد. هدف این است که کره ای به اندازه کافی بزرگ بسازیم که به ستاره یا ماه تبدیل شود.
تجمیعکنندههای تجارت الکترونیک تقریباً به همین روش عمل میکنند، برندهای کوچکتر را میخرند، سپس کانالهای تولید و فروش خود را بهینه میکنند تا سهم بازار را افزایش دهند.
این در دوران قبل از واکسن، زمانی که مصرفکنندگان از فروشگاهها بازدید نمیکردند، مؤثر بود، اما آیا مدل جمعآوری تمبر امروزه هنوز قابل اجرا است؟
مقالات کامل TechCrunch+ فقط برای اعضا در دسترس است
از کد تخفیف استفاده کنید TCPLUSROUNDUP برای صرفه جویی 20٪ در اشتراک یک یا دو ساله
دیوید رایت، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Pattern، شتاب دهنده تجارت الکترونیک، گفت: کاهش اعتماد مصرف کننده، ارزش ویژه برند و انجماد سرمایه سرمایه گذاری طوفانی کامل ایجاد می کند. تا زمانی که تجمیعکنندهها روش کار خود را تغییر ندهند، آینده آنها در بهترین حالت تاریک و در بدترین حالت وجود ندارد.
بزرگ کردن یک کسب و کار آنلاین تا زمانی که به اندازه کافی بزرگ شود که به اندازه کافی بزرگ شود، عالی به نظر می رسد، اما رایت (که به وضوح علاقه خاصی دارد) می گوید که مارک های کوچک باید با شرکت هایی همکاری کنند که می توانند به آنها کمک کنند تا در بازار حرکت کنند.
او نوشت: «این با بحران مالی سال 2008 قابل مقایسه است، زمانی که محصولات مالی بد با هم ترکیب شدند تا ریسک را متنوع کنند و بهتر از آنچه واقعا بودند به نظر برسند.
همه ما می دانیم که چگونه این اتفاق افتاد.
ممنون که خواندید – امیدوارم آخر هفته خوبی داشته باشید.
والتر تامپسون
مدیر تحریریه، TechCrunch+
@پروتاگونیست شما
بازی Pitch Deck Teardown: Five Flute’s 1.2 میلیون دلاری پیش دک

اعتبار تصویر: پنج فلوت (در یک پنجره جدید باز می شود)
یافتن بودجه بعدی دشوارتر است، اما بنیانگذاران در مراحل اولیه که ایده قوی و مهارت های ارائه خوبی دارند، هنوز هم می توانند دوره های خود را ببندند.
بیایید بگوییم: Five Flute، یک پلت فرم ردیابی مشکلات برای مدیران محصولات سخت افزاری، اخیراً یک SAFE 1.2 میلیون دلاری جمع آوری کرده است تا بازاریابی خود را افزایش دهد و استعدادهای فنی بیشتری را استخدام کند.
بنیانگذاران Five Flute دک خود را که کمی ویرایش شده بود با ما به اشتراک گذاشتند. فراتر از اسلایدهای استاندارد استراتژی TAM و GTM، ارائه آنها کار قانع کننده ای را برای توصیف مشکلاتی که باید حل شوند و اینکه چرا آنها معتقدند برای موفقیت آماده هستند، انجام می دهد:
ما شخصاً این درد را تجربه کرده ایم.»
سوفی عزیز: چه گزینه های مهاجرتی برای یک تیم غیرمتمرکز در ایالات متحده بهتر است؟

اعتبار تصویر: Bryce Durbin/TechCrunch
سوفی عزیز
ما به تازگی یک سری A 20 میلیون دلاری جمع آوری کرده ایم و باید مهندسان بیشتری را برای توسعه کامل محصول خود استخدام کنیم.
ما همچنین میخواهیم پیمانکاران خارجی PEO خود را به ایالات متحده بیاوریم تا بیشتر در محلی و منطقه زمانی به ما بپیوندند.
ما در مورد تمرکززدایی هیجان زده هستیم – کدام گزینه های مهاجرت برای ما بهترین هستند؟
– یک کارآفرین قابل تحسین
برای بهینه سازی رشد، معیارهای قیف پایین خود را مطالعه کنید

اعتبار تصویر: erhui1979 (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ
استارتآپها زمان و انرژی زیادی را صرف بازاریابی و کسب میکنند: این اهرمها مشتریان جدید را به بالای قیف فروش شما هدایت میکنند تا رشد را افزایش دهند. و سرمایه گذاران عاشق رشد هستند.
اما در آگوست 2022، آنها سود را بیشتر دوست دارند، به همین دلیل است که جاناتان مارتینز می گوید شرکت ها باید توجه خود را به معیارهای قیف پایین معطوف کنند.
مارتینز در آخرین پست خود در TechCrunch+ نوشت: «تغییر پیامرسانی بر اساس گروه کاربران، بزرگترین اهرم شما برای انتقال کاربران از طریق قیف است.
ضروری است که کاربران در سطل های مربوطه خود جدا شوند زیرا این فرصت را برای هدف گذاری و پیام رسانی منحصر به فرد باز می کند.
نحوه انجام کاهش نیرو: برنامه ریزی، اجرا و پیگیری

اعتبار تصویر: عکاسی پالپ (در یک پنجره جدید باز می شود) / Getty Images (تصویر اصلاح شده)
بحث کردن با ضرب المثل “دوبار اندازه گیری و یک بار برش” سخت است، به خصوص در مورد کوچک کردن.
تعداد کمی از مدیران قطع برق را دیده اند، به همین دلیل است که نایجل موریس، یکی از بنیانگذاران و شریک مدیریت QED Investors، یک سند پنج صفحه ای را با مدیران عامل شرکت های پرتفوی خود به اشتراک می گذارد تا آنها را راهنمایی کند.
او در یک پست TechCrunch+ نوشت: «ما این فرآیند را به سه بخش تقسیم کردیم: برنامهریزی، اجرا و پیگیری.»
“واقعیت اجتناب ناپذیر این است که در حالی که شما نیاز دارید که یک RIF را به شیوه ای سازماندهی شده انجام دهید که بر اساس یک مورد تجاری قوی است، همیشه نیاز اساسی برای ارائه پیام با همدلی و احترام وجود دارد.”
7 سرمایهگذار در مورد اینکه چرا استارتآپهای Edtech برای بقای خود باید به اصول اولیه بازگردند، بحث میکنند

اعتبار تصویر: بوریس ژیتکوف (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ
قبل از همهگیری، الکترونیک بخش خاصی از کف نبود: طبق گزارش Crunchbase، در سال 2019، این استارتآپها تقریباً 7 میلیارد دلار سرمایهگذاری خطرپذیر دریافت کردند.
سال گذشته، این رقم به 20 میلیارد دلار افزایش یافت، زیرا تلاشها برای محدود کردن گسترش کووید-19 دانشآموزان در هر سنی را تحت تأثیر قرار دادند.
ناتاشا ماسکارناس برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه عملکرد edtech در طول رکود فعلی، با هفت VC در مورد توصیههایی که به شرکتهای نمونه کار ارائه میدهند، جایی که edtech در حال عبور از بخشهای دیگر است و اینکه چگونه آنها ترجیح میدهند نمایندگی شوند، صحبت کرد:
- اشلی بیتنر و کیت بالینگر، Firework Ventures
- Jan Lin-Matern، بنیانگذار و شریک، Emerge Education
- Malvika Bhagwat و Kriti Bansal، Owl Ventures
- Jomayra Herrera، شریک، Reach Capital
- ربکا کادن، شریک عمومی، Union Square Ventures
جومایرا هررا، شریک ریچ کپیتال، گفت: «من میتوانم بگویم چند سال گذشته بیشتر یک ناهنجاری بوده است و ما در حال بازگشت به سرعت پایدارتری هستیم.