
ترکیبی از فناوری باتری که هیچکس در دستگاههای مصرفی از آن استفاده نمیکند و موتوری با نیم اسب بخار قدرت، BlenderCap یکی از نامعقولترین محصولاتی است که بیش از حد مهندسی شده است که در یک دقیقه داغ دیدهایم. در CES در لاس وگاس، نگاه دقیقتری به آن انداختیم و با تیم سازنده این محصول صحبت کردیم تا بیشتر بدانیم.
بیایید با این موضوع شروع کنیم که چرا ما حتی به یک مخلوط کن قابل حمل نیاز داریم؟
ما در ابتدا آن را فقط برای استفاده شخصی برای تهیه اسموتی های بعد از ورزش اختراع کردیم. من به کراس فیت می رفتم و بعد از آن یک شیک پروتئینی می خواستم. داکوتا آدامز، یکی از بنیانگذاران این شرکت، میگوید: من یک تکان درست کردم و بعد از یک یا دو ساعت تمرین، ذوب میشود و توده میشود. این زمانی بود که ما به این فکر افتادیم که یک مخلوط کن را روی این بطری های به سبک Hydroflask قرار دهیم. متیو [Moore] ما با هم دوست شدیم و من شروع به کار روی نحوه بسته بندی این فناوری در یک کلاه کوچک کردم.
در آن زمان، این دو در حال ساخت یک کارخانه باتری برای اپل در چین بودند و روی مخلوط کن کناری کار می کردند. حدود یک سال پیش، این دو کار خود را در اپل ترک کردند تا BlenderCap را به واقعیت تبدیل کنند. در این فرآیند، آنها یک جانور مطلق از یک مخلوط کن ایجاد کردند.

کیت BlendCap که برد مدار چاپی سفارشی خود را نشان می دهد و باتری های لحیم شده مستقیماً به برد را نشان می دهد. اعتبار تصویر: TechCrunch / Haje Kamps
“Wمن متوجه شدم که می توانید اسموتی های مارگاریتا درست کنید. در آزمایش، یک کیسه کامل یخ Costco با یک بار شارژ درست کردیم. آدامز می خندد. «ما یک سطل کامل پنج گالنی Home Depot را با مارگاریتا پر کردیم. معنی این موضوع در زندگی واقعی این است که به جای اینکه هر روز آن را شارژ کنید، یک بار در هفته یا هر دو هفته یکبار آن را شارژ می کنید.
فناوری باتری نقطه قوت شرکت است و بنیانگذاران در نهایت از باتری های سفارشی با فناوری استفاده کردند که در نسل بعدی خودروهای الکتریکی ظاهر می شود.
درپوش مخلوط کن حدود یک کیلوگرم وزن دارد و بسیار ساده است: فقط یک دکمه دارد. برای مخلوط کردن فشار دهید و نگه دارید یا برای ترکیب شدن دوبار کلیک کنید تا 25 ثانیه باشد. از طریق USB-C شارژ می شود و شرکت تصمیم گرفت از همان الگوی نخی استفاده کند که Hydroflask استفاده می کند، به این معنی که با تعداد زیادی بطری قمقمه مانند که بسیاری از افراد قبلاً دارند سازگار است.
ما آن را بهصورت مجموعه میفروشیم – همراه با یک بطری 32 اونسی عایقشده با خلاء است که دو جداره استیل ضد زنگ است و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است. متیو مور، یکی دیگر از بنیانگذاران این شرکت می گوید: این بطری با یک BlenderCap، یک پوشش تیغه و یک درپوش دوتایی ارائه می شود که بطری دهان گشاد را به لقمه ای از اسموتی ها تبدیل می کند. از طریق USB-C شارژ می شود و می توانید آن را با قیمت 129 دلار خریداری کنید.
خرید درپوش میکسر به تنهایی امکان پذیر نیست. این شرکت می گوید این به این دلیل است که سعی می کند تعداد محصولاتی را که می فروشد قابل کنترل نگه دارد.

اینجا محل نگهداری سس جادویی است. در این مورد، واضح است که “سس جادویی” برق است. اعتبار تصویر: TechCruch / Haje Kamps
“در آینده احتمالاً آن را به تنهایی یا با بطری های با اندازه های مختلف و غیره با استفاده از روش کیتینگ بیشتر ارائه خواهیم کرد. در حال حاضر، فقط برای محدود کردن تعداد SKU ها و آسان کردن راه اندازی آن، ما فقط یک کیت می فروشیم. ما متوجه شدیم که یک بطری 32 اونسی همان چیزی است که بیشتر مردم در آزمایش اولیه میخواستند.»
پیشسفارشهای این مجموعه در 4 ژانویه آغاز شد و ارسال در پایان ماه آینده آغاز میشود. این شرکت می گوید محصولاتش در حال حاضر در حال تولید هستند. فقط باید تدارکات را برای رسیدن به اینجا کشف کنید.
کارخانه خود
شاید به طور غیرعادی، کروز کارخانه ساخت BlenderCap خود را دارد.
“Wما فضای کارخانه را به یک تولید کننده واقعا سطح بالا در شانگهای اجاره می دهیم و مالک تمام تجهیزات و ربات هایی هستیم که این را می سازند. بنابراین، ما در خط مونتاژ خود داریم – ما کل خط مونتاژ را طراحی کردهایم – و تعداد رباتهای بیشتری نسبت به افرادی که این را جمعآوری میکنند، داریم. “این دیوانه است. ربات هایی برای استفاده از چسب، دستگاه های پیچ اتوماتیک وجود دارد. زیباست راستش کمی جاه طلبانه بود. و ما واقعاً خوشحالیم که ساختمان کارخانه اختصاصی خود را داریم.”
این شرکت برای اولین دسته خود، 6000 دستگاه از BlenderCap تولید کرد و برای حفظ تولید خود را افزایش داد.

همه چیز به سفارش چون چرا لعنتی نه اعتبار تصویر: TechCrunch / Haje Kamps
این شرکت می گوید از روز اول سودآور خواهد بود و شروع به بررسی نسل بعدی محصولات کرده است. ما درخواست کردهایم، اما شرکت مایل به اشتراکگذاری موارد بعدی نیست.
آدامز می خندد: «ما یک محصول مخفی داریم که در راه است. بدیهی است که این فناوری باتری میتواند به دستگاههای مختلف زیادی وارد شود و ما یک نقشه راه محصول کامل داریم و ما هیجانزده هستیم که اکوسیستمی را حول آنچه در اینجا داریم و سپس سایر محصولات مصرفی جدید بسازیم. یکی از چیزهایی که ما در بازار متوجه شده ایم این است که همه این مارک های DTC در 10 سال گذشته اساساً به عنوان برندهای جدید از کالاهای ارزان چینی، جعبه های پلاستیکی زیاد و صرفاً آشغال ظاهر شده اند. ما این فلسفه طراحی را داریم که در اپل بیش از 10 سال است که واقعاً از قلب و روح خود در محصولات استفاده کرده ایم. بنابراین ما یک دسته کامل از محصولات داریم که از یک فلسفه سرچشمه می گیرند: مواد مینیمالیستی فوق العاده بالا. خواهیم دید از آنجا به کجا میرود.”