
در مورد نحوه استفاده از رسانه های اجتماعی برای هرزنامه، کلاهبرداری و اخبار جعلی، لینکدین بزرگ ترین نام در سرفصل ها نیست، اما همه اینها مشکلات مهمی در پلتفرم هستند که با افزایش ترافیک بدتر می شوند (همانطور که در حال حاضر اتفاق می افتد). ، با نرخ 34٪ در سال) و گویی کسب و کارها و افراد از سایر شبکه های اجتماعی دور می شوند و برای تعاملات تجاری متمرکزتر به افرادی مانند LinkedIn نگاه می کنند.
امروز، این شرکت چند اعلامیه مربوط به سرویس پیامرسانی مستقیم خود – صندوق ورودی شخصی شما که در کنار فید عمومی شما قرار دارد – منتشر کرد که به این موضوع اشاره میکنند: لینکدین در حال ارائه یک گزینه صندوق ورودی “متمرکز” است که سایرین به “دیگران” منتقل شدهاند. جعبه “؛ و شامل شناسایی خودکار هرزنامه و مزاحمت و یک ویژگی جدید گزارش هرزنامه است.
ویژگیهای جدید برای سلامت لینکدین و تجارت گستردهتر حیاتی هستند.
این شرکت می گوید در حال حاضر حدود 21 ایمیل – پیام مستقیم – در هر ثانیه با فرصت های شغلی ارسال می شود. (برای کسانی از شما که فکر میکنید هرزنامههای زیادی دریافت میکنید… این یک عدد جهانی است، نه فقط برای شما!) تجربهای پر از هرزنامه و سایر موارد ناخواسته، افراد را از استفاده از این سرویس منصرف میکند، و باعث میشود که در کمترین اثربخشی از این سرویس استفاده کنند. دسترسی به استخدامکنندگان و در نتیجه کمتر برای ارسال این پیامها در لینکدین هزینه پرداخت میکند.
اما هسته اصلی منطق تجاری دلیل دیگر است: برای تجربه کاربران روزمره مهم است. گزارش شفافیت لینکدین در اوایل سال جاری نشان داد که لینکدین به طور فعال 70.8 میلیون پیام هرزنامه و کلاهبرداری را در پلتفرم خود حذف کرده است و کاربران (تنها) 179000 پیام دیگر را گزارش کرده اند. من حدس می زنم که این فقط نوک کوه یخ باشد. اگر انجام این کار آسان تر بود، مردم می توانستند گزارش دهند.
با نگاهی به تجزیه هرزنامههای شرکت در چند سال گذشته، رشد آن به طور کلی قابل توجه است (اطلاعات نادرست تا نیمه دوم سال 2020 حتی یک دسته نبود. آیا این بدان معناست که لینکدین به وجود آن اهمیتی نمیدهد؟ یا اینکه نداشت؟ یا اینکه برای پوشاندن آن خیلی کوچک بود؟ صرف نظر از این، اکنون وجود دارد و در حال رشد است.)
یک سوال اساسی وجود دارد که ممکن است بسیاری از شما در مورد همه اینها بپرسید، و آن این است: آیا LinkedIn تنها یک پلتفرم بزرگ برای هرزنامه به شکل تلاش های ناخواسته از سوی افرادی نیست که برای تلاش برای گرفتن چیزی از شما وصل می شوند؟ برای چیزی؟ در این مورد، فکر کردن در مورد اینکه چگونه LinkedIn از الگوریتمهای هوش مصنوعی خود، به همان اندازه که عالی هستند، برای جدا کردن آنچه واقعاً میخواهید از همه آنها، هرزنامه یا فقط سایر تماسهای ناخواسته، جدا کند، چالش برانگیز است.
این یک مشکل بزرگتر برای این شرکت است، اما در واقع برای بسیاری از رسانههای اجتماعی دیگر – اگرچه ماهیت تجاری/تجاری لینکدین مطمئناً به نظر میرسد که زیربنای جدیتری برای همه آن داشته باشد – یکی از دلایلی که FBI با این ادعا روبرو شد. کلاهبرداری سرمایه گذاری در لینکدین به طور خاص یک “تهدید مهم” برای پلتفرم و کاربران آن بود.

اعتبار تصویر: TechCrunch (در یک پنجره جدید باز می شود)
پیام های متمرکز این شرکت میگوید «مرتبطترین قابلیتها و دامنه جدید را شامل میشود». دیگران همه چیز دیگر را خواهند داشت. لینکدین میگوید این سیستم با استفاده از الگوریتمهای هوش مصنوعی کار میکند، به این معنی که تا حدی از آنچه باز میکنید و با آن تعامل میکنید، یاد میگیرد، بنابراین میداند در آینده چه چیزی را به کجا ارسال کند.
این گزارش اسپمدر همین حال، هنگام خواندن یا مرتب کردن ایمیل خود، به صورت یک اقدام جدید به شما پیشنهاد می شود، “گزارش پیام نامناسب”. لینکدین می گوید، ابزارهای خودکار، که در حال حاضر بی سر و صدا راه اندازی شده اند، “در صورت شناسایی آزار و اذیت در پیام های خصوصی به شما هشدار می دهند.” یا مستقیماً به هرزنامه می رود یا اگر مشکوک است، با برچسبی که قبل از خواندن آن را می بینید در صندوق ورودی شما باقی می ماند. میتوانید مانند پیامهای معمولی برای گزارش هرزنامه یا سوءاستفاده، در مورد آنها اقدام کنید.
همراه با آنها، لینکدین می گوید که در حال افزودن است زیرنویس زنده در مورد ویژگی پیامرسانی ویدیویی که برای بهبود دسترسی ارائه میکند – بخشی از مجموعه بزرگتری از ویژگیهایی که پس از بازیابی پلتفرم برای پیامرسانی به ارمغان میآورد تا نه تنها پیامرسانی ویدیویی، بلکه قابلیتهای ویرایش و سایر ویژگیها را برای مدیریت بهتر صندوق ورودی به منظور تبدیل آن به قسمت مقصد سایت
تغییر اساسی پیامرسانی بهویژه با توجه به اینکه توییتر در طول سالها تجربه پیامرسانی مستقیم خود را تغییر داده است، قابلتوجه بود و اینکه چگونه فیسبوک بهطور مشابه پس از دیوانگی رباتها، با بهروزرسانیهای جالبتر ویژگیها، به اینستاگرام و واتساپ آمد و بهطور مشابه سرعت مسنجر را کاهش داد.
این شرکت میگوید ویژگیهای جدید قبلاً در گروههای کوچکتر آزمایش شدهاند – من در سطح پرمیوم آن هستم و به نظر میرسد برای مدتی ویژگی “دیگر” و “تمرکز” را در صندوق ورودی خود داشتم – اما اکنون آنها جهانی میشوند. من