
وقتی گربه می ترسد، می تواند زیر کاناپه پنهان شود. یک ماهی متعجب در یک چاله تاریک شنا خواهد کرد. و وقتی مردم احساس ناراحتی می کنند، ما برای یکدیگر داستان می گوییم.
مثال: «رشد به هر قیمتی» افسانهای است که با پول ارزانی که به سرمایهگذاران خطرپذیر کمک میکرد تا سالها انتظارات بنیانگذاران و یکدیگر را تعیین کنند، ممکن شد.
“رشد به هر قیمتی” داستانی است که با پول ارزان امکان پذیر شد که به VCها کمک کرد تا انتظارات بنیانگذاران و یکدیگر را تعیین کنند.
به همین ترتیب، “همه به 18 تا 24 ماه مسیر نیاز دارند” یک شعار خوب است، اما زمانی که ساخت یک دور سه برابر بیشتر از گذشته طول بکشد، ممکن است دیگر توصیه مفیدی نباشد.
ربکا میچم، شریک Neotribes Ventures، ربکا میچام در پستی که امروز صبح در TechCrunch+ منتشر کرد، خاطرنشان کرد: «این «VCisms» که توسط عصر فراوانی ایجاد شد، در اتاقهای هیئت مدیره و جلسات سرمایهگذاران در همه جا نفوذ کرده است.
مقالات کامل TechCrunch+ فقط برای اعضا در دسترس است.
از کد تخفیف استفاده کنید TCP PLUS ROUNDUP برای صرفه جویی 20٪ در اشتراک یک یا دو ساله.
وقت آن رسیده است که بپرسیم آیا این VCism ها هنوز مرتبط هستند یا زمان تغییر فرا رسیده است.
در مقالهای مبتنی بر دادهها که به ارزیابیهای پس از پول، اندازه معاملات و سطوح رقیقسازی به سال 2012 میپردازد، میچام میگوید که اکنون وارد عصر جدیدی میشویم که در آن صنعت فناوری «رشد هزینههای معقول» را در آغوش خواهد گرفت.
بنیانگذاران میتوانند به کاهش مالکیت خود با تعقیب دورهای چربی ادامه دهند، یا میتوانند آهستهتر رشد کنند، که به مرور زمان سهام بزرگتری را برای همه افراد درگیر باقی میگذارد.
میچام میگوید: «در حالی که ممکن است با توجه به محیط اخیر بازار غیرقابل تصور به نظر برسد، ارزش سهام برای همه طرفها – سرمایهگذاران، بنیانگذاران و کارمندان – در سناریوی رشد محافظهکارانهتر بالاتر است.
خیلی ممنون که این هفته TC+ را خواندید،
والتر تامپسون
مدیر تحریریه، TechCrunch+
شخصیت اصلی شما
6 سرمایه گذار درباره این موضوع بحث می کنند که چرا هوش مصنوعی چیزی بیش از یک کلمه کلیدی در بیوتکنولوژی است

اعتبار تصویر: آندری اونوفرینکو (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ
Shaq Wajda، مدیر Lux Capital میگوید: شرکتهای بیوتکنولوژی به طور گسترده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای کاهش هزینههای تحقیق و توسعه و عرضه محصولات سریعتر به بازار استفاده میکنند، اما «سوال بزرگتر برای سرمایهگذاران این است که بهتر بفهمند هوش مصنوعی دقیقاً چه چیزی را مدلسازی و پیشبینی میکند». .
در آخرین نظرسنجی سرمایهگذاران، آنا هیم با شش سرمایهگذار بیوتکنولوژی درباره مکانهایی که هوش مصنوعی ارزش ایجاد میکند، تغییرات بازار کوتاهمدت و نحوه برخورد بنیانگذاران با آنها صحبت کرد:
- رابرت میتندورف، دکتر، شریک عمومی و رئیس بخش مراقبت های بهداشتی، B Capital
- جیمز کوتس، مدیر سلامت و عملکرد انسانی، نقطه اوج
- Shaq Wajda، کارگردان، Lux Capital
- فرانک لسکور، شریک، Elaia Partners
- فرانسیسکو دوپازو، شریک عمومی، صندوق هومبولت
- سارا گو، بنیانگذار، محکومیت
کدام قرار دادن تبلیغات در اینستاگرام سود بیشتری دارد: قرقره ها، پست های فید یا استوری؟

اعتبار تصویر: جاناتان نولز (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ
استارتآپهای روبهروی مصرفکننده برای دسترسی به مشتریان بیشتر روی پلتفرمهایی مانند TikTok و Instagram هزینه میکنند، اما کدام محصولات تبلیغاتی بهترین بازگشت سرمایه را ارائه میدهند؟
در یک مطالعه موردی بر اساس کمپین های اینستاگرام برای سایتی که رزرو را برای متخصصان زیبایی آزاد تسهیل می کند، آنجلینا لیپارتلیانی، بازاریاب دیجیتال، حلقه ها، پست ها و استوری های اینستاگرام را بررسی کرد.
تفکیک بسیار دقیق او شامل نمونههایی از تبلیغات مورد استفاده در کمپینهای مختلف، فرآیندی است که او برای بهینهسازی خلاقیتها استفاده میکرد، و تجزیه و تحلیل هزینه به ازای هر کلیک که نشان میدهد چگونه CPC خود را از 1.51 دلار به 17 سنت کاهش داد.
لیپارتلیانی توصیه می کند: «قطعاً دنبال روندها نباشید. “استراتژی تبلیغات خود را تغییر دهید، ایده های مختلف را آزمایش کنید و اگر تبلیغات شما فوراً نتیجه ای نشان نداد، تسلیم نشوید.”
Pitch Deck Teardown: عرشه سری B 25 میلیون دلاری MedCrypt

اعتبار تصویر: Medcrypt (در یک پنجره جدید باز می شود)
بسیاری از دستگاه های پزشکی به اندازه سایر محصولات اینترنت اشیا در برابر تهدیدات امنیت سایبری آسیب پذیر هستند، به همین دلیل است که MedCrypt، فارغ التحصیل Y Combinator، در حال ساخت نرم افزاری برای محافظت از بیماران است.
این شرکت پیشبینی میکند که تولیدکنندگان باید طی سه سال آینده یک تریلیون دلار دستگاههای «جدید و قدیمی» تهیه کنند که در واقع یک TAM وسوسهانگیز است.
پس از ویرایش برخی جزئیات در مورد پذیرش مشتری، بنیانگذاران MedCrypt عرشه 12 اسلایدی را با TC+ به اشتراک گذاشتند که به این شرکت کمک کرد تا 25 میلیون دلار سری B جمع آوری کند:
- پوشش شیشه ای
- اسلاید مشکل
- مخاطبان هدف / اسلاید اندازه بازار
- اسلاید فرصت
- اسلاید ماموریت
- اسلاید محصول: ردیابی آسیب پذیری
- اسلاید محصول: مشاهده رفتار
- اسلاید محصول: رمزنگاری
- اسلاید محصول: MedISAO
- اسلاید تیم
- خلاصه / اسلاید کششی
سوفی عزیز: چه زمانی می توانم کارمندم را در قرعه کشی H-1B ثبت نام کنم؟

اعتبار تصویر: Bryce Durbin/TechCrunch
سوفی عزیز
ما یک استارتآپ هستیم که در نظر داریم ویزای H-1B را برای یک کارمند آسیب دیده حمایت کنیم تا در ایالات متحده بماند و برای ما کار کند.
این فرایند چگونه کار می کند؟
– جستجو در San Mateo
راهنمای پیمایش 90 روز اول خود به عنوان یک CISO جدید

اعتبار تصویر: MirageC (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ
من عادت دارم تحت فشار کار کنم، اما پذیرش شغل به عنوان مدیر ارشد امنیت اطلاعات بسیار استرس زا به نظر می رسد: احتمال اینکه مردم در مورد شکست های شما بیاموزند بسیار بیشتر از موفقیت های شما هستند.
هدر گانت ایوانز، CISO در SailPoint میگوید مدیریت نیازهای امنیت سایبری کل یک سازمان «یک کار بزرگ است که تقریباً تمام بخشهای سازمان را تحت تأثیر قرار میدهد».
او یک راهنمای برای CISO های ورودی نوشته است که شامل چارچوبی برای تعیین اهداف، ایجاد برنامه های اقدام و مهمتر از همه، مستندسازی ریسک است.
گانت ایوانز نوشت: 90 روز اول تصدی یک CISO جدید حیاتی است. آنها بهترین فرصتی هستند که برای تحقیق، جمعآوری اسناد و ارزیابی وضعیت موجود و چگونگی بهبود آنها دارید.»
در یک بازار آشفته، زمان آن رسیده است که در مورد فروش روشمند شوید

اعتبار تصویر: پیتر دیزلی (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ
بسیاری از تیمهای فروش SaaS در محیطی کار نکردهاند که مشتریان زیادی هزینهها را کاهش میدهند، و این نشان میدهد: وقتی همه در حال خرید هستند، ایجاد درک انتقادی از نیازهای مشتریانتان چندان مهم نیست.
استیو گلدبرگ، مدیر ارشد درآمد در Salesloft توصیه میکند: «فروشندگان نباید درگیر افزایش ویژگیها شوند». “آنها باید ماهیت ناپایدار رفتار و فرآیندهای فعلی مشتری را نشان دهند.”
در این پست، گلدبرگ MEDDPICC و تفکر طراحی را بررسی میکند، دو روش فروش که «بهویژه زمانی که زمانها سخت میشوند مؤثر هستند».