ما شاهد تلاش هایی بوده ایم در آوردن همه کارتها (اعتبار، بدهی، وفاداری و غیره) در یک قبلی، اما Card Blanch ادعا میکند که برداشت جدیدی از این مفهوم دارد و با یک عرشه بسیار زیبا، نیم میلیون سرمایهگذاری فرشته را کمی خجالتی بسته است. این شرکت چند قسمت از عرشه اسلاید را به درستی دریافت می کند که به ندرت شاهد انجام آن ها به خوبی هستیم، بنابراین این به طرز شگفت انگیزی طراوت کننده است. بیایید درست شیرجه بزنیم!
ما به دنبال عرشههای منحصربهفرد بیشتری برای نابودی هستیم، بنابراین اگر میخواهید عرشههای خود را ارسال کنید، در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است.
در این عرشه اسلاید می شود
عرشه Carde Blanche فقط از 12 اسلاید تشکیل شده است و تیم به ما می گوید که دقیقاً به همان شکلی است که بدون هیچ ویرایشی طراحی شده است.
- پوشش شیشه ای
- اسلاید مشکل
- اسلاید اندازه بازار
- اسلاید راه حل
- اسلاید محصول
- نحوه کار اسلاید.
- پیست مسابقه
- اسلاید مدل درآمد
- فرصت های بازار کاهش می یابد
- “مراحل بعدی” – اسلاید استعلام
- “کل کیف پول شما در یک کارت” – اسلاید ارزش
- “تحلیل کامل هزینه در یک مکان” – خلاصه اسلاید
سه چیز برای دوست داشتن
طراحان گرافیک در Card Blanch مستحق افزایش حقوق هستند. این یکی از بهترین عرشه های طراحی شده است که در یک دقیقه داغ دیده ام. بیایید نگاهی به نکات برجسته بیندازیم:
خوب، این یک بازار به اندازه کافی بزرگ است
[Slide 3] البته حجم زیادی از بازار وجود دارد… اعتبار تصویر: کارت های بلانچینگ
فکر نمیکنم کسی با تعداد کارتهای در گردش و استفاده در ایالات متحده مخالفت کند، و شاید من بخواهم بیشتر از نوع رویکرد «به دنبال چه بازاری میرویم؟»، اما در مورد اندازه بازار کاهش می یابد، بحث در مورد آن سخت است.
کارتهای فروشگاه، کارتهای وفاداری، کارتهای اعتباری – همه آنها مزایای متفاوتی دارند (در غیر این صورت یک آمریکایی معمولی شش کارت را همیشه با خود حمل نمیکند). من دوست دارم که چگونه این اسلاید داده ها را به سادگی و تمیز ارائه می دهد. و طراحی “متن در پشت صورت جریان می یابد” در واقع بسیار زیبا است.
اگر بازار شما بزرگ و واضح است، میتوانید با اسلاید بازاری مانند این خلاص شوید. با این حال یک چیز: این احتمالاً یک بازار بسیار بالغ و نسبتاً فلات است. من شک دارم که وجود داشته باشد زیاد رشد بیشتری در این صنعت داشته باشیم. این بدان معناست که برای اینکه واقعاً متمایز شوید، باید مزایای زیادی برای مشتری ارائه دهید. آیا کارت بلانچ می تواند این کار را انجام دهد؟
اسلاید عالی “پرسیدن”.
[Slide 10] این یک اسلاید “پرسش” خوب است. در واقع آنقدر خوب است که ما آن را به مقاله خود اضافه کردیم که بر روی همین اسلاید تمرکز دارد. اعتبار تصویر: کارت های بلانچینگ
بسیار خوب، بنابراین این یک اسلم دانک کامل مانند اسلاید “پرسش” نیست، اما حداقل مقدار مشخصی از پول جمع آوری شده است، و تعدادی از اهداف وجود دارد که در دوره بعدی وجود شرکت محقق خواهد شد.
ای کاش اسلاید از اهداف SMART – خاص، قابل اندازه گیری، قابل دستیابی، مرتبط و مبتنی بر زمان استفاده می کرد. این فهرست عالی است، اما هیچ یک از نقاط عطف را نمی توان به طور خاص اندازه گیری کرد (توسعه محصول هرگز نهایی نمی شود، عرضه به بازار هرگز کامل نمی شود، “تهاجمی” بدون اعداد پیوست به معنای هیچ چیز نیست، و غیره) یا ضرب الاجل های خاصی ضمیمه شده است. . هنوز – من به ندرت اسلایدهایی را می بینم که حتی به این خوبی باشند، بنابراین فکر کردم به هر حال آن را جشن بگیرم.
خیلی راحت میشه فهمید
[Slide 11] داستان سرایی محصول محور واقعا خوب است. اعتبار تصویر: کارت های بلانچینگ
اگر سرمایه گذاران بالقوه شما در حال بررسی عرشه شما هستند تا ببینند آیا می خواهید از آنها کلاهبرداری کنید، این اولین برداشت عالی نیست.
چیزی که Card Blanch واقعاً به آن تسلط دارد، داستان خود را از طریق ماکت های طراحی بیان می کند. داستان کامل نحوه عملکرد محصول – پرداخت با کارت مناسب در مکان مناسب برای به حداکثر رساندن مزایای کارت – در چهار اسکرین شات زیبا بسته بندی شده است. (اسلاید 12 شامل بقیه است.)
این یک وسیله داستان سرایی واقعاً خوب است زیرا بنیانگذاران می توانند صدایی از نحوه کار همه چیز ارائه دهند. یا اراده کار؟
این یک چیز عجیب در مورد این تست است: در هیچ کجای عرشه نمی توان گفت که چقدر از این واقعا ساخته شده است و چقدر ماکت و ایده های خوب است. این امر در طرحهای مرحله قبل از راهاندازی/فرشته غیرمعمول نیست، اما در دنیایی که سرمایهگذاران در تلاش هستند تا میزان ریسک موجود در یک استارتآپ را بسنجند، از جمله بهروزرسانی در مورد آنچه تاکنون انجام شده است، مفید خواهد بود.
در ادامه این حذف، ما به سه چیز که Card Blanch میتوانست آنها را بهبود داده یا متفاوت انجام دهد، همراه با دک کامل نگاه میکنیم!