Servify، استارت آپی که چرخه عمر دستگاه را برای چندین فروشنده محبوب گوشی های هوشمند از جمله اپل و سامسونگ در بسیاری از بازارها مدیریت می کند، با هدف عرضه عمومی در دو سال آینده، 65 میلیون دلار جمع آوری کرده است.
صندوق فرصت رشد Singularity، سرمایهگذاری سری D استارتآپ مستقر در بمبئی را رهبری کرد. AmTrust و دفاتر خانواده از جمله Pidilite و سرمایه گذاران موجود Iron Pillar، Beenext، Blume Ventures و DMI Sparkle Fund نیز در این دور شرکت کردند.
این دور به پایان نرسیده است و استارت آپ گفت که چندین سرمایه گذار دیگر می خواهند از Servify حمایت کنند. انتظار می رود در دور فعلی 5 تا 10 میلیون دلار دیگر جمع آوری شود.
این استارت آپ هفت ساله که تا به امروز بیش از 110 میلیون دلار جمع آوری کرده است، با بیش از 75 سازنده دستگاه های الکترونیکی، از جمله OnePlus و Xiaomi همکاری می کند و خدمات پس از فروش با برچسب سفید مانند محافظت از آسیب و گارانتی طولانی را به آنها ارائه می دهد. کسبوکارهای شریک نیز از پلتفرم همنام Servify برای ارائه برنامههای تجارت، ارتقا و تأمین مالی به مشتریان استفاده میکنند.
Sreevatsa Prabhakar، بنیانگذار و Ch، گفت: Servify، که در بیش از 40 کشور از جمله هند، ایالات متحده، بریتانیا، کانادا، عربستان سعودی و ترکیه فعالیت می کند، قصد دارد در سال مالی جاری به آمریکای لاتین گسترش یابد و همچنین در حال کاوش برای اولین بار در ژاپن است. . مدیر عامل این استارت آپ در مصاحبه ای
او گفت که هند، دومین بازار بزرگ گوشی های هوشمند در جهان، 60 درصد از تجارت Servify را به خود اختصاص داده است.
او گفت که Servify – که در حال حاضر بر روی تلفنهای هوشمند، تبلتها، لپتاپها و پوشیدنیها تمرکز دارد – همچنین قصد دارد پوشش خود را با سرویسدهی لوازم خانگی و وسایل نقلیه الکتریکی گسترش دهد.
در سه ماهه اخیر، شرکت هایی از جمله اپل و سامسونگ خدمات خود تعمیری را به مشتریان خود ارائه کرده اند. چنین برنامه هایی چگونه روی Servify تأثیر می گذارند؟
پرابهاکار گفت که برنامههای خودتعمیری از سوی تولیدکنندگان بزرگ در بازار برای Servify “مثبت” خواهد بود زیرا همچنان برای ارائه قطعات یدکی در تعمیرات سلفسرویس از آنها هزینه دریافت میکند. او گفت، با این حال، چنین برنامههایی ممکن است منجر به انتخاب افراد کمتری از گزینههای مبادله و ارتقاء شوند، زیرا آنها میتوانند عمر دستگاههای موجود خود را افزایش دهند.
دیدگاه تجاری
Servify با بیش از 700 نیروی کار در سراسر جهان ادعا می کند که در حال حاضر در مسیر دستیابی به نرخ درآمد سالانه بیش از 130 میلیون دلار است. او گفت که این استارتاپ در تلاش است تا اوایل ماه آینده به سوددهی برسد.
او گفت که پس از تضمین بازدهی 18 تا 20 درصدی، Servify قصد دارد برای عرضه اولیه عمومی ثبت نام کند. او گفت که جدول زمانی فعلی برای عرضه اولیه سهام 18 ماه تا دو سال است.
او ارزشی را که در آن Servify سرمایههای جدید را جمعآوری کرده است فاش نکرد، اما گفت که این استارتآپ “نزدیک به وضعیت تک شاخ” است. برای من، همه این نمرات هنوز نمرات کاغذی هستند. زمانی که شما به بازار عرضه میشوید، ارزشگذاری واقعی آشکار میشود.»
Servify همچنین به دنبال استفاده از بودجه جدید برای خرید مشاغل کوچکتر است. از آخرین دور تأمین مالی خود در سپتامبر 2020، Servify چندین استارتاپ را خریداری کرده است، از جمله 247Around مبتنی بر Noida، که به استارتاپ دسترسی به بیش از 100 سازنده در فضای آشپزخانه و لوازم کوچک و WebToGo مستقر در آلمان را برای تقویت تشخیص خود می دهد. پرابهاکار
او بدون ذکر نام گفت: «چند هدف بین المللی در ذهن داریم.
«حفاظت از محصول دیگر یک فکر بعدی نیست. در واقع، به سرعت در مرکز توجه تولیدکنندگان و مصرف کنندگان قرار می گیرد. به همین دلیل است که می بینیم که Servify به طور پیوسته به سمت رهبری جهانی در این بازار بزرگ قابل آدرس دهی بیش از 100 میلیارد دلار در حال حرکت است و ما مطمئن هستیم که آنها یک نتیجه عالی برای همه ما خواهند داشت.” بیانیه.