

زمان بود زمانی که AWS re:Invent، هجوم سالانه مشتریان که توسط بخش ابری آمازون میزبانی میشد، مملو از اطلاعیهها بود. نوآوری هایی که از سوی این شرکت می آمد به قدری شگفت انگیز بود که به سختی می شد تحت فشار اخبار قرار گرفت.
اما امسال احساس متفاوتی داشت. اگر سال گذشته صعودی بود، امسال از نظر اخبار مهم بسیار کند بوده است.
برای اینکه ایده ای از پوشش ما در اینجا در TechCrunch به شما بدهیم، سال گذشته 28 داستان درباره این رویداد نوشتیم. امسال با احتساب امسال به 18 کاهش یافته است. این به این معنا نیست که ما می خواستیم کمتر بنویسیم – فقط متوجه شدیم که اخبار مرتبط کمتری برای نوشتن وجود دارد.
نکته اصلی از روز دوم در مورد هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی، بهبودهای تدریجی در محصولات موجود بود. گزارشهای معنیدار آنقدر کم بود که همکارم فردریک لاردینویس، پستی عکس نوشت و کمبود خبر را به سخره گرفت.
به نظر می رسد به نقطه ای رسیده است که اکوسیستم آنقدر بزرگ شده است و محصولات زیادی وجود دارد که شرکت تصمیم گرفته است به جای ساختن چیزها، بر آسان تر کردن کار با آن محصولات (یا محصولات شخص ثالث) و بین آنها تمرکز کند. از اول .
از منظر خبری، این بدان معناست که واقعاً چیز کمتری برای نوشتن وجود دارد. هشت قابلیت جدید SageMaker، یا پنج قابلیت جدید پایگاه داده و تجزیه و تحلیل، که مطمئنم برای افرادی که به این ویژگیها نیاز دارند، مهم هستند، مانند انباشتن مجموعهای از محصولات غنی از قبل.
در طول سالها تفاوتی با مایکروسافت ورد ندارد: این یک واژهپرداز کاملاً خوب است، بنابراین تنها راه برای بهبود واقعی آن این بود که ویژگیهای جدید را پشت سر بگذاریم تا برای مخاطبان گستردهتر یا دقیقتر مناسب شود.