
حتی پس از جمع آوری میلیاردها سرمایه خطرپذیر و سرمایه گذاری در فضای سلامت دیجیتال، دسترسی به مراقبت های بهداشتی با کیفیت همچنان دشوار است. و در حالی که این ممکن است سؤالاتی را در مورد اینکه آیا یک استارتآپ نامرغوب فرصتی برای درست کردن اوضاع دارد یا خیر، برای کارآفرین آکیلی هینسون، فقط به این معنی است که جونو باید حتی در مورد محلههایی که هدفش قرار میدهد هوشمندتر باشد.
هینسون، بنیانگذار و مدیر عامل Juno و یک پزشک در حرفه، در حال ساخت یک مدل مراقبت بهداشتی است که مراقبت شخصی را در محله های سراسر کشور ارائه می دهد. رویکرد مدرن این استارت آپ برای بازدید از مراقبت های بهداشتی به این معنی است که با شرکت های سنگین وزنی مانند One Medical و CityBlock Health رقابت می کند. اما این موضوع باعث نشد که سرمایه گذاران اخیراً یک سری A 12 میلیون دلاری را در استارت آپ رهبری کنند، دوری که توسط Serena Ventures و NEXT ventures هدایت می شود.
اثبات ممکن است در کانون توجه باشد. هینسون توضیح داد که CityBlock Health منحصراً بر بیمارانی که واجد شرایط Medicaid و Medicare هستند، که معمولاً برخی از بیمارترین بیماران در سیستم مراقبت بهداشتی هستند، تمرکز دارد. در حالی که One Medical، در طرف دیگر طیف، به عنوان چیزی شبیه به یک برنامه عضویت انحصاری نشان داده می شود که اغلب توسط کارفرمایان پرداخت می شود. جونو میخواهد برای افرادی باشد که در هیچ دستهبندی قرار نمیگیرند، زیرا معتقد است 99 درصد جمعیت آن را تشکیل میدهند.
هینسون گفت: «رویکرد ما دسترسی آزاد و ایجاد محصولات مکمل برای افرادی است که خواهان دوز اضافی راحتی، پسانداز و پشتیبانی هستند. در عمل، این بدان معنی است که جونو برای ارائه خدمات از اطفال تا زنان و زایمان تلاش می کند. «این بدان معناست که برخلاف مدل عضویت انحصاری، هر کسی میتواند وارد شود و از همه اقشار در این محلهها مراقبت کند.» این شرکت همچنین خدمات با دقت بالاتری مانند اشعه ایکس ارائه میکند.
دسترسی واقعاً باز و همچنین ارائه همه چیز، از مراقبت های اولیه برای سالمندان گرفته تا مراقبت های روزانه، هزینه های خود را دارد – به همین دلیل است که بسیاری از شرکت هایی که قصد ارائه یک فروشگاه یکپارچه را دارند، مجبورند راندهای نه رقمی را مطرح کنند. Juno اخیراً شروع به ارائه برنامههای الحاقی با دامنه بین 20 تا 50 دلار در ماه برای خانوادههایی کرده است که میخواهند تجربهای راحتتر داشته باشند، مانند قرارهای شبانه و آخر هفته یا پسانداز بهتر. چالش او گسترش این سرویس، فراتر از مکان های فیزیکی آن، به گونه ای است که حامیان تازه یافته اش را خوشحال کند.
جونو با سرمایهای جدید به دنبال گسترش تیم و خدمات خود در شرق آتلانتا، گرینوود و اینگلوود است.
هینسون گفت: «ما فکر نمیکنیم که فقط برای اینکه بدانید در آخرین قرار ملاقاتتان چه چیزهای حیاتی داشتهاید یا آزمایشگاههایتان را ببینید، مجبور نباشید ۳۵ بار کلیک کنید. “داستان Juno بیشتر در مورد فن آوری است که یک عامل مراقبت عالی است – من حتی ما را یک شرکت مراقبت های بهداشتی دیجیتال نمی نامم، ما یک سرویس بهداشتی با فناوری پیشرفته هستیم.”