
قدمت اولین ماشین کج به بیش از 100 سال پیش برمی گردد. بدیهی است که از زمانی که این دستگاه آسیب زا و با نیروی باروت برای اولین بار در دانشگاه پرینستون راه اندازی شد، همه چیز بسیار پیشرفت کرده است، اما اکثر سیستم های مدرن کم و بیش یکسان هستند. یک توپ به صورت دستی یا مکانیکی در چرخ یا چرخهایی که آن را با سرعت زیاد به سمت باتری میبرد، انداخته میشود.
کار تمام شده است، پس چرا دعوا کنیم، درست است؟ اما در اینجا فضای بالقوه زیادی برای نوآوری وجود دارد. پیشرفتها در هوش مصنوعی، ردیابی آمار، متریکهای پیشرفته و روباتیک میتوانند به خوبی با هم ترکیب شوند تا قرن بیست و یکم را با یک نسخه کلاسیک بسازند. این اولین بار است که Trajekt Arc را می بینم، اما به نظر می رسد این محصول خودش صحبت می کند. این یک ربات است که برای یادگیری و بازسازی پارچ های واقعی از پارچ های واقعی طراحی شده است.
اتلتیک هفته گذشته یک قطعه خوب در مورد نحوه استفاده کابز از سیستم برای تقلید از مدیسون بامگارنر در عمل منتشر کرد. این سیستم با نقطه رها شدن بازوی چپ قهرمان سری جهانی تنظیم میشود و تصویری از پارچ ریشدار Diamondbacks را روی صفحه نمایش خود نشان میدهد. این کاملاً شبیه به رویارویی با او در زمین نیست، اما به نظر می رسد که در کوتاه مدت کار خواهد کرد. این داستان به نقل از یکی از مقامات تیم که رختکن را با لباس آبی پر کرده است، نقل می کند: «این شگفت انگیز است.

اعتبار تصویر: تراک
طبق گفته شرکت مادر، Trajekt Sports، هفت تیم از 30 تیم MLB در حال حاضر از این ربات استفاده می کنند. در همین حال، شرکت داده های ورزشی Rapsodo مستقر در سنت لوئیس، می گوید که همه 30 نفر از خدمات آن استفاده می کنند. در اوایل این هفته، این دو شرکت شراکتی را اعلام کردند که طیف وسیع تری از متغیرهای ارتفاع را به سیستم می آورد.
راپسودو می گوید:
کاربران به سادگی می توانند ویژگی های مرحله را به Trajekt Arc اضافه کنند و دستگاه گام را بازتولید می کند. قبل از تمرین، Trajekt Arc مجموعهای از زمینهای آزمایشی را پرتاب میکند و Rapsodo’s PRO 3.0 زمینها را اندازهگیری میکند و بازخورد بلادرنگ را به Trajekt Arc ارائه میکند تا معیارهای مورد نظر را با معیارهای اندازهگیری شده مقایسه کند. برخی از این معیارها عبارتند از سرعت، چرخش، حرکت و مکان ناحیه ضربه. پس از جمعآوری دادهها، این مرحله اکنون به سیستم دستگاه اضافه میشود و در اختیار تیم قرار میگیرد تا از آن در تمرین ورزشکاران خود استفاده کند.

اعتبار تصویر: راپسودو
از آنجایی که تجزیه و تحلیل در چند دهه گذشته به بخش اصلی بازی تبدیل شده است (بیستمین سالگرد بازی باورنکردنی بازی Oakland A در 20 بازی Moneyball)، منطقی است که راهی برای ادغام آن در دنیای فناوری مبتنی بر داده پیدا کنید.
اریک چاوز، مربی ضربات متس (و بازیکن پایه سوم سابق) در مصاحبه با نیویورک پست گفت: “شخصاً، آن را دوست دارم.” ما نمیتوانیم هر اتفاقی را که در بازی رخ میدهد تکرار کنیم، اما این نزدیکترین چیزی است که داریم. اما من دیگر بازی نمیکنم و مطمئن نیستم چگونه از آن استفاده کنند. این فقط برای هر کسی که آن را می خواهد وجود دارد.
مطمئناً یک توپ پر از باروت را می زند.