
در گذشته چندین سال، انجمن واژهای کلیدی برای استارتآپهای فناوری است که به دنبال فروش یک محصول یا خدمات بر اساس تعریف آنها از شبکه ابزار هستند. همهگیری این مدلهای کسبوکار را تحت فشار قرار داده است، به طوری که برخی از شرکتها میبینند که مصرفکنندگان تمایلی به پرداخت هزینه در ازای مشاورهای که میتوانند در توییتر پیدا کنند، ندارند، در حالی که برخی دیگر متوجه شدهاند که تمرکز بر کاربر هدف مهمتر از یافتن بزرگترین آدرسپذیر ممکن است. بازار.
این بخشی از دلیلی است که هفته گذشته در TechCrunch Disrupt مصاحبه با بنیانگذاران Clubhouse و Chief بسیار لذت بردم. من با بنیانگذاران این شرکت ها صحبت کردم تا بفهمم چگونه آنها برای رویارویی با یک هنجار گیج کننده جدید تکامل یافته اند، و در حالی که یک برنامه صوتی اجتماعی و یک انجمن عضویت خصوصی برای زنان در مدیریت از نظر استراتژی کاملاً متفاوت هستند، آنها جو یکسانی دارند. : توسط – کمی بیشتر است.
محصول Clubhouse با بازار روبرو می شود
پل دیویسون، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل کلاب هاوس، به سرعت به آنچه دیگران به عنوان سقوط کلاب هاوس توصیف کردند، پاسخ داد. او گفت که تبلیغات اولیه این برنامه منجر به افزایش 10 برابری کاربران در ماه به ماه شد، رونقی که بسیاری از زیرساخت های اصلی برنامه را شکست. او گفت که برای ماهها، مردم به دلیل مشکلات فنی و ناتوانی در یافتن اتاقی متناسب با علایق خود، تجربه بدی با این اپلیکیشن داشتند.