
من دوست ندارم از عبارت “هک رشد” برای توصیف کار مورد نیاز برای تنظیم دقیق کمپین ها و سیستم های بازاریابی استفاده کنم. در حقیقت، بازاریابان موفق دائماً در حال تکرار، اندازه گیری و آزمایش تلاش های خود برای به حداقل رساندن ضایعات و به حداکثر رساندن ROI هستند.
یافتن راههای جدید برای جذب افراد به قیف فروش مانند استفاده از یک عینک آفتابی برای پایه تلفن یا استفاده مجدد از یک بطری سس کچاپ قدیمی برای تهیه پنکیکهای بدون پاشیدن است. در واقعیت، هک رشد در مورد آزمایش مداوم ایده های جدید است.
مقالات کامل TechCrunch+ فقط برای اعضا در دسترس است.
از کد تخفیف استفاده کنید TCP PLUS ROUNDUP برای صرفه جویی 20٪ در اشتراک یک یا دو ساله.
جاناتان مارتینز، یک متخصص بازاریابی که به رشد Uber، Postmates و Bell دامن زده است، مینویسد: «اگر هر آزمایش میتواند 1 درصد پیشرفت داشته باشد، پس از انجام 100 آزمایش، در مسیر پیشرفت 100 درصدی هستید. .
او توصیه می کند که بهترین راه برای کشف هک های بازاریابی استفاده از “چارچوب های آزمایشی دقیق برای اجرای تست های A/B بی شمار است.” این مقاله شامل نمودار امتیازدهی RICE (دسترسی، تأثیر، اطمینان و تلاش) به همراه افکار او در مورد هک و فعال سازی رشد کسب است.
مهم است که به یاد داشته باشید که چیزی به نام هک رشد وجود ندارد. در عوض، باید به این فکر کنید که چگونه می توانید 100 آزمایش را برای حرکت سوزن به جلو انجام دهید.
از مطالعه شما بسیار متشکریم،
والتر تامپسون
مدیر تحریریه، TechCrunch+
@پروتاگونیست شما
TechCrunch Disrupt 2022: حذف BS از TAM شما
هر بنیانگذار باید بخشی را که قصد رقابت در آن را دارد درک کند، اما محاسبه کل بازار آدرس پذیر (TAM) یک فرآیند دشوار است، به ویژه برای مبتدیان.
در واقع، TAM صرفاً یک ابزار برنامه ریزی است که به سرمایه گذاران بالقوه درک بهتری از پتانسیل مثبت یک شرکت می دهد.
هفته آینده در TechCrunch Disrupt در سانفرانسیسکو، من میزبان بحثی با سه سرمایه گذار خواهم بود تا بدانم آنها در مورد TAM چه فکر می کنند و به دنبال چه چیزی هستند:
- کارا نورثمن، شریک مدیریت، Upfront Ventures
- آیدان سنکات، بنیانگذار و شریک مدیریت، Felicis Ventures
- دینا شاکر، شریک، لوکس کپیتال
از آنها می خواهم تاکتیک ها و استراتژی هایی را برای یافتن TAM، نحوه محاسبه آن برای محصولات و خدمات جدید به اشتراک بگذارند، و برخی از پرچم های قرمزی را که اغلب از کارآفرینانی که برای اولین بار می بینند، آشکار کنند.
اگر از SF برای Disrupt بازدید میکنید، حتماً لایههای گرم به همراه داشته باشید – و اگر نتوانستید، امیدوارم به صورت آنلاین به ما بپیوندید.
5 ملاحظات کلیدی IP برای استارتاپ های هوش مصنوعی

اعتبار تصویر: طلاج (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ
هیچ کس که منطقی فکر کند، کیف پولی را در رستوران باقی نمی گذارد، اما کارآفرینانی که از مالکیت معنوی ناشی از نوآوری های هوش مصنوعی خود محافظت نمی کنند، به همان اندازه بی دقت هستند.
اریک ال. سوفیر و متیو هورتون، هر دو وکلای مالکیت معنوی در Foley & Lardner LLP هشدار میدهند: «افشای فناوری، چه برنامهریزیشده در یک کنفرانس یا نشست همتایان، یا برنامهریزی نشده و تصادفی، میتواند منجر به لغو اختراع شود.
در این توضیح بسیار دقیق، این دو نفر از زبان ساده استفاده میکنند تا به خوانندگان کمک کند تا بفهمند چه نوع نوآوریهایی قابل ثبت هستند و چرا «توافقهای قراردادی مرسوم ممکن است منسوخ شده باشند».
آیا بازار RPA مشکل دارد؟

اعتبار تصویر: NicoElNino/Getty Images
نرخ رشد استارتآپهای اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA) از زمان شروع بحران کاهش یافته است. به عنوان شواهد، Automation Anywhere را در نظر بگیرید، که اخیراً وام 200 میلیون دلاری را به جای افزایش دور جدید بودجه بسته است.
کایل ویگرز مینویسد: «تیمهای فروش فروشندگان RPA از مزایای فراوان RPA، مانند آزاد کردن کارکنان برای انجام وظایف معنادارتر و بازسازی زیرساختهای قدیمی فناوری اطلاعات، سخن میگویند.
اما چیزی که آنها به آن اشاره نمی کنند این است که اجرای راه حل RPA اغلب چالش برانگیز است.
آیا شرکت ها می توانند شرکای خوبی برای استارتاپ ها و سرمایه گذاری های خطرپذیر باشند؟

اعتبار تصویر: Kinsei-TGS/Getty Images
ربکا اسکوتاک گزارش می دهد که زمانی که ابتکاری را برای اتصال استارتاپ هایی که از نرم افزار آن استفاده می کنند با بودجه VC راه اندازی کرد، متیو پرنس، مدیر عامل کلودفلر “در ابتدا امیدوار بود 100 تا 250 میلیون دلار تعهدات داشته باشد تا چیزی قابل توجه برای اعلام داشته باشد.”
هفته گذشته، Cloudflare از یک برنامه بودجه 1.25 میلیارد دلاری پرده برداری کرد که شرکت ها را تشویق می کند تا پلت فرم محاسباتی بدون سرور خود را ارتقا دهند (و سهم بازار AWS را بخورند).
«شرکتهایی که وارد این برنامه میشوند، صرف نظر از اینکه آیا به VCها وارد میشوند، واقعاً هزاران ویژگی نرمافزاری را برای یک سال رایگان دریافت میکنند،» که میتواند برای برخی از استارتآپها یک موهبت واقعی باشد.