

خوش آمدید TechCrunch Exchange، یک خبرنامه هفتگی برای استارتاپ ها و بازارها. از ستون روزانه TechCrunch+ که نام خود را از آن گرفته است الهام گرفته شده است. هر شنبه آن را در صندوق ورودی خود می خواهید؟ اینجا ثبت نام کنید.
استارتآپهای جوان اغلب با ارائه خدمات استثنایی به مشتریان با لمس شخصی، پذیرندگان اولیه را شگفتزده میکنند. از سوی دیگر، کنترل بسیاری از شرکتهای بزرگ فناوری وقتی با مشکلی مواجه میشوند، بسیار دشوار است. بیایید نگاهی به این بیندازیم که چرا این اتفاق می افتد و آیا ممکن است به زودی تغییر کند یا خیر. – آنا
بدون چهره
گرگلی اوروس، نویسنده و مهندس گرگلی اوروس در یک پست وبلاگ می نویسد: « رسیدگی به شکایات مشتریان در مقیاس در اکثر شرکت های فناوری خراب است.
مانند بسیاری از کارکنان فناوری، اوروس در حین کار در اسکایپ و اوبر از نزدیک در مورد مسائل مربوط به خدمات مشتری یاد گرفت: «به محض اینکه نمایه لینکدین خود را به کنسرت جدید بهروزرسانی میکنید، پیامهایی از دوستان دوستان دریافت میکنید که میخواهند یکی از مشکلات آنها را حل کنند. “
اگر مردم به دنبال یافتن ارتباطی در داخل شرکت های فناوری هستند که بتواند به آنها در حل مشکل کمک کند، به این دلیل است که در غیر این صورت اطلاع رسانی به یک فرد چقدر سخت است. متا نمونهای بارز از این موضوع است: وال استریت ژورنال گزارش میدهد: «فیسبوک و اینستاگرام با یک میز کمکی که نزدیک به صفر است به نزدیک به 3 میلیارد کاربر در روز خدمات میدهند.