
ایلان ماسک با سرعتی سرسامآور در توییتر به تغییر اوضاع ادامه میدهد و روز شنبه مدیرعامل (من حدس میزنم که هنوز تصاحب خود را پیدا نکرده است؟) برای رسیدگی به شکایات کاربران مبنی بر بدتر شدن تبلیغات در این پلتفرم ظاهر شد. ماسک گفت که این شبکه اجتماعی «گامهایی» برمیدارد تا به آنچه که او اذعان داشت تبلیغات بسیار زیادی در توییتر ارائه میشود و همچنین خود تبلیغات فضای زیادی را اشغال میکند، رسیدگی کند. در نهایت، ماسک تکرار کرد که یک ردیف اشتراک جدید و با قیمت بالاتر نیز وجود خواهد داشت که تبلیغات را به طور کامل حذف می کند.
گزینه ای برای پرداخت هزینه برای خلاص شدن از شر تبلیغات، چیزی است که کاربران توییتر حداقل از زمان معرفی اشتراک پولی اصلی توییتر، که تعدادی ویژگی را در اختیار کاربران قرار می داد، اما چیزی را برای تغییر سرعت تغییر نمی داد، ابراز تمایل کرده اند. کسانی که تبلیغات را در سایت دیدند. ماسک قبلاً اشاره کرده بود که یک اشتراک سطح بالاتر کاملاً بدون تبلیغات وجود خواهد داشت در اواسط دسامبر در سال 2023 عرضه می شود سال گذشته در آن زمان ماسک همچنین گفت که مشترکین آبی با قیمت موجود نیمی از تبلیغات کاربران رایگان را خواهند دید.
اعتراف ماسک به وضعیت متأسفانه تبلیغات توییتر درست زمانی انجام می شود که او بر توقف پشتیبانی شبکه از مشتریان شخص ثالث نظارت می کند. توییتر در اوایل هفته گذشته دسترسی به API را برای این مشتریان قطع کرد، با قطع ناگهانی دسترسی برای بزرگترین مشتریان، از جمله Tweetbot و Twitterific، و سپس دستورالعملهای توسعهدهنده خود را در اوایل این هفته بهروزرسانی کرد تا دسترسی همه این مشتریان را به طور کامل قطع کند.