

نشانه های اولیه هستند بودجه برای استارتآپهای سلامت دیجیتال در سه ماهه چهارم سال 2022 به حدی کاهش یافت که به سطوحی نزدیک میشود که آخرین بار در سال 2019 مشاهده شده بود.
اما مبالغ دلاری تمام ماجرا را بیان نمی کند. نحوه رشد شما به عنوان یک شرکت سلامت دیجیتال به همان اندازه مهم است اگر تو اصلا بزرگ میشی
شرکتی که برای بلندمدت ساخته شده است باید متخصصان بالینی را به عنوان بخشی از رهبری خود داشته باشد تا اطمینان حاصل شود که مراقبت همیشه بر اساس نیازهای پزشکی بیمار است و همچنین کنترل کیفیت را حفظ می کند.
در اینجا چارچوبی برای استارت آپ های سلامت دیجیتال وجود دارد که باید در نظر بگیرند:
پزشکان را در مدیریت ارشد جذب کنید
بهترین سناریو برای یک استارتاپ سلامت دیجیتال، آوردن یک پزشک به عنوان یکی از بنیانگذاران است.
من از روی تجربه صحبت می کنم. هم بنیانگذار من یک روانپزشک دارای مدرک سه تخته است که تجربه بالینی را برای هر کاری که انجام می دهد به ارمغان می آورد. از ارزیابی راه حل های نقشه راه محصول با بخش فناوری ما گرفته تا بحث های استراتژیک در جلسات هیئت مدیره و مدیریت کل تیم بالینی ما، نظرات او برای سلامت و جهت گیری شرکت حیاتی است.
تخصیص منابع و فضا به ارائه دهندگان تمام وقت به آنها این امکان را می دهد که بیشتر بر مراقبت از بیمار تمرکز کنند – دلیل ورود آنها به پزشکی.
خارج از C-suite، استخدام پزشکان به عنوان رهبران ارشد با مسئولیت هایی خارج از فعالیت بالینی بسیار ارزشمند است. نکته کلیدی این است که اطمینان حاصل شود که پزشکان می دانند که به پزشک دیگری گزارش می دهند و نه به یک سرپرست غیر بالینی.
رهبران غیر بالینی، از جمله بنیانگذاران و مدیران غیر بالینی C-suite، باید آنچه را که موعظه می کنند، تمرین کنند. آنها باید به طور مداوم شرکای بالینی خود را در بحث های تجاری وارد کنند، حتی اگر هیچ تاثیر بالینی آشکاری نداشته باشند.
مزایای اصلی اجرای این رویکرد عبارتند از:
- مشارکت بالینی و غیر بالینی فعال تر از پرش است.
- سایر اعضای تیم و کارکنان بالینی شامل شدن را می بینند و به آن احترام می گذارند.
- پزشکان ممکن است چیزی را کشف کنند که تأثیر بالینی غیرمستقیم اما مهمی دارد.
علاوه بر استخدام پزشکان در شرکت، استارتاپها باید از پزشکان برای پیوستن به هیئت مدیره خود دعوت کنند. حضور آنها در هیئت مدیره به تبدیل شرکت به یک عمل پزشکی اخلاقی و پایدار که بر کمک به بیماران متمرکز است، کمک می کند تا یک شرکت فناوری که به هزینه بیماران کار می کند.
این تعهد به نتایج بیمار یک ویژگی بارز است و باید در هر سطح عملیاتی یک استارتاپ سلامت دیجیتال منعکس شود.
فداکاری تامین کنندگان را جشن بگیرید
تخصیص منابع و فضا به ارائه دهندگان تمام وقت به آنها این امکان را می دهد که بیشتر بر مراقبت از بیمار تمرکز کنند – دلیل ورود آنها به پزشکی.