

جمع آوری یک دسته پول نقد، ادعای داشتن 90 میلیون دلار پیش سفارش، سپس از کشتی های مسافربری و کشتی های سبک کانتینری روی گردانید و در عوض شروع به فروش کشتی های شخصی به قیمت 59000 دلار کنید، شجاعت خاصی می طلبد. شجاع، بله، اما به نظر می رسد تاکتیک کار می کند. مدیر عامل و بنیانگذار Boundary Layer Ed Kearney به من گفت که این شرکت بیش از 1 میلیون دلار پیش سفارش دارد.
“آپس از تنها سه هفته فعال بودن، ما فقط بیش از 1 میلیون دلار وسایل نقلیه رزرو کرده ایم، عمدتاً برای افراد در ایالات متحده و یک مشتری در کویت، “Karney به من می گوید، و اضافه کرد که این شرکت “در مسیر نمایش نمونه اولیه در اوایل فوریه.
این شرکت مبلغی معادل 1000 دلار به ازای هر نقطه در لیست انتظار دریافت می کند. باید دید که این شرکت چه زمانی آماده تحویل کشتی های شخصی به مشتریان خود می شود و آیا سرمایه گذاران شرکت در مورد انتقال از B2B به B2C در میان دنیای پیچیده نوسانات مالی جهانی مشتاق هستند یا خیر.
یک چیز مسلم است: در حال حاضر فعالیت های زیادی در دنیای هیدروفویل الکتریکی وجود دارد. Navier نیز در مرحله پیش تولید است و Candela برای پیشنهاد خود برای تاج هیدروفویل 24 میلیون دلار جمع آوری کرده است.
در فضای قایق برقی بدون هیدروفویل، Flux Marine اخیراً 15 میلیون دلار، Arc 30 میلیون دلار و جنرال موتورز حدود یک سال پیش 25 درصد از سهام Pure Watercraft را به دست آورد.