

چگونه یک کارمند مزایایی برای استارتآپها وقتی که مشتریان سازمانی آنها با کاهش بازار شروع به کاهش هزینهها میکنند؟ ما متوجه خواهیم شد که آیا روند فعلی ادامه دارد یا خیر.
در سال گذشته تعداد استارتآپهایی که خدمات مزایای کارکنان را از طریق مدل B2B2C ارائه میکردند، افزایش یافت، زیرا تقریباً همه شرکتها در بحبوحه استعفای بزرگ در تلاش برای حفظ و جذب استعدادها بر مزایای کارکنان تمرکز کردند. این استارتآپها همه چیز را از هماهنگی مرخصی با حقوق و خدمات باروری گرفته تا عضویت با تخفیف در باشگاهها به مصرفکنندگان از طریق کارفرمایانشان میفروشند.
اما ولگردی هزینه در سال 2021 اکنون به پایان رسیده است و برخی از این استارت آپ ها می توانند خدمات خود را در صورت ادامه بدتر شدن شرایط بازار پیدا کنند.
اگر واقعاً رکودی در افق وجود داشته باشد، بسیاری از این استارت آپ ها حق دارند از رشد آینده خود هراس داشته باشند، اما برایان کروپ، رئیس منابع انسانی گارتنر، فکر نمی کند که این رکود منعکس کننده دومی باشد. کروپ به TechCrunch گفت که حتی اگر بازار وارد رکود شود، به دلیل کمبود مداوم نیروی کار، مشابه آنچه در سال 2008 شاهد بودیم، نخواهد بود.