

شیر قطبی کننده است: برای برخی، این یک نوشیدنی با طراوت است که به خوبی با کوکی ها جفت می شود. برای دیگران، این یک مایع نفرین شده است که باعث ناراحتی های شکمی می شود. به گفته جان تالبوت، مدیر عامل شورای مشورتی شیر کالیفرنیا، حتی با وجود قفسههای شیر جایگزین که این روزها مملو از خنککنندههای فروشگاههای مواد غذایی است، صنعت لبنیات ایالات متحده یک دسته ۱۵ میلیارد دلاری با ۹۰ درصد نفوذ است.
با این حال، این صنعت برای پایداری یا خلاقیت های انقلابی شناخته شده نیست. شرکتهای لبنی روی یک چیز تمرکز میکنند – انجام آن به خوبی و کارآمد – اما برنامههای کوچک را اجرا نمیکنند یا در توسعه محصول یا نوآوری دخالت نمیکنند. تالبوت گفت: مدتی طول کشید تا صنعت متوجه شود که به نبوغ نیاز دارد، اما اکنون ایده های تازه را پذیرفته است.
او معتقد است که بخشی از این به این واقعیت مربوط می شود که دسته شیر به دلایل مختلفی در حال کاهش است: نوزادان کمتری که بیشترین شیر را می نوشند متولد می شوند و افراد بیشتری یک صبحانه سریع را به جای نشستن برای یک کاسه شیر انتخاب می کنند. غلات. این بدان معنا نیست که تعداد شیرهای آلت ذکر شده در آنجا وجود دارد. اما تالبوت افزود، این فقط جایگزین های لبنی نیست – آب همچنین نقش مهمی در انتخاب نوشیدنی های مردم بازی می کند.
با مشاهده نیاز به نوآوری، هیئت مشاوره شیر کالیفرنیا به کسانی که این کار را به بهترین شکل انجام می دهند، روی آورد: استارت آپ ها.
این سازمان در چهار سال گذشته میزبان Real California Milk Excelerator بوده است تا موارد جالب استفاده از لبنیات را بیابد و کارآفرینان را با پردازشگرها ارتباط دهد تا از هر دو طرف تعهد وجود داشته باشد.
تالبوت افزود: «ما اکنون بر ایدههای این کارآفرینان برای کمک به پردازندهها در نوآوری تکیه میکنیم.