

مرگ توییتر می تواند اغراق آمیز است، اما ما هنوز نمی توانیم چیزی را که در سال 2022 دیدیم، نبینیم.
این شبکه اجتماعی که اخیراً متعلق به ایلان ماسک است، میتواند ماهها یا سالها به رشد خود ادامه دهد، زیرا همه ما میدانیم، اگر ایلان ماسک بتواند درآمد تبلیغاتی کافی برای پرداخت صورتحسابها را افزایش دهد – یعنی سود کلان 13 میلیارد دلار بدهی خود را که او دریافت کرده است. یک شرکت برای خرید آن. توییتر همچنین میتواند درخواست ورشکستگی کند و شکست بخورد، نتیجهای که خود ماسک گفته است روی میز است و با امتناع اخیر توییتر از پرداخت همه چیز، از اجاره دفتر گرفته تا دستمال توالت، تاکید شده است.
در هر صورت، هرج و مرج آینده نامعلومی را برای یکی از شناخته شده ترین و طولانی ترین شبکه های اجتماعی جهان ترسیم می کند. همچنین فرصتی برای ارزیابی مجدد اینکه چگونه چشمانداز رسانههای اجتماعی میتواند بهطور اساسی با توجه به سال بسیار پرفراز و نشیب ۲۰۲۲ توییتر تغییر کند، ارائه میکند.
تیلور هت میکر، آماندا سیلبرلینگ و هاجه جان کمپس ایده های خود را برای آنچه که دوست دارند در دنیای بالقوه پس از توییتر ببینند ارائه می دهند:
تیلور شاپکار: هیچ چیز برای همیشه ماندگار نیست و این چیز خوبی است
آماندا سیلبرلینگ: زمان عجیب شدن است
هاه جان کمپس: روزهای خوب گذشته را برگردانید
تیلور هت میکر: هیچ چیز برای همیشه دوام نمی آورد و این چیز خوبی است
تسلط فاجعه بار ایلان ماسک بر توییتر نشان داد که برای بی ثبات کردن یک شبکه اجتماعی که همه آن را بدیهی می دانستند، تنها به ایده های بد یک نفر نیاز است.