
طبق گزارشها، ارزش شرکت تحویل مواد غذایی از 39 میلیارد دلار کاهش 75 درصدی را تجربه کرده است.

هر چقدر که دوست داریم برای پایان دادن به سال با خبرهای خوب، آنچه از شرکت تحویل مواد غذایی Instacart می شنویم دقیقاً اینطور نیست.
به گزارش The Information به نقل از “دو نفر از افراد آشنا”، اینستاکارت ارزش داخلی خود را به حدود 10 میلیارد دلار کاهش داده است. این میزان 20 درصد نسبت به برآورد اکتبر 2022 کاهش یافته است – و 75 درصد نسبت به اوج خود در مارس 2021 کاهش یافته است.
این صرافی به بررسی استارتاپ ها، بازارها و پول می پردازد.
آن را هر روز صبح در TechCrunch+ بخوانید یا هر شنبه خبرنامه The Exchange را دریافت کنید.
این اولین باری نیست که ارزش Instacart از زمانی که عمومی شد، بالا یا پایین میرود – اما نمودار بیشتر یک هرم است تا بالا و راست. در صورتی که سفر قبل از IPO را به دقت ما دنبال نکرده اید، در اینجا یک خلاصه آورده شده است: