
طراحی صدا در بازی ها به ندرت به اندازه گرافیک مورد توجه قرار می گیرد، اما بازی های این روزها دارای مناظر صوتی بسیار دقیق و جالبی هستند. مایکروسافت به هر حال اینطور فکر می کند و دو محیط صوتی از Halo Infinite و Sea of Thieves را به برنامه مدیتیشن Calm آورده است.
این یک خبر کوچک و از برخی جهات فقط یک تبلیغ برای بازی ها و Calm است، اما در عین حال اتفاق خوبی است. من به طور مشخص تم های بازی را از تمام زندگی ام به یاد دارم. من هر روز با موضوع عنوان NES Kid Icarus از خواب بیدار می شوم و موسیقی متن بازی هایی مانند Stardew Valley، Fez و اخیراً Elden Ring و Genshin Impact در چرخش منظم هستند.
اگر بازی زمانی است که شما احساس شادی، آرامش و تمرکز می کنید، شاید صداهای محیط آنها بتواند در زمان های دیگر به شما کمک کند تا به آن حالت برسید. (به نوعی، با وجود اینکه من از هر رئیسی در الدن رینگ عصبانی شدم، تم های لیمگریو و آلتوس مرا آرام کردند.)
بنابراین، اگرچه Halo یک بازی درباره یک سرباز فوقالعاده آیندهنگر است که بیگانگان را به جهنم منفجر میکند، و Sea of Thieves شما را مجبور میکند از گلولههای توپ و هیولاهای دریایی طفره بروید، این بازیهای محبوب محیطی احساسی دارند که میتواند به خوبی به کسی کمک کند وارد یک منطقه ذهنی شود. برای مدیتیشن یا صرفاً ذهن آگاهی و تمرکز مفید است. هر دو بازی به زودی در دسترس کاربران پولی Calm قرار خواهند گرفت.
این متقاطع تنها بخشی از یک پست سلامت روان بزرگتر در ایکس باکس وایر است، با مردم در مورد اینکه چگونه بازی ها به آنها در دوران تاریک کمک کرده و منابعی برای افرادی که ممکن است در حال حاضر آنها را پشت سر بگذارند، صحبت می کنند.