

آمازون رده قیمتی جدیدی را برای Prime Video در هند معرفی کرده است، که سرویس پخش ویدیوی درخواستی را حتی مقرون به صرفه تر می کند زیرا در حال رقابت برای جذب مشتریان بیشتر در بازار جنوب آسیا است، جایی که با غول هایی مانند Hotstar و نتفلیکس دیزنی رقابت می کند.
گروه تجارت الکترونیک اعلام کرد که اشتراک سالانه Prime Video Mobile Edition را ارائه میکند، سطح مقرون به صرفهای که سال گذشته معرفی کرد، با قیمت 599 روپیه هند یا 7.3 دلار. با این قیمت، ارزان ترین راه برای اشتراک در سرویس پخش ویدیوی درخواستی آمازون در کشور است.
این شرکت گفت Prime Video Mobile Edition، که مشاهده را به دستگاههای تلفن همراه محدود میکند و وضوح ویدیو را به وضوح استاندارد محدود میکند، با «پاسخ باورنکردنی» از سوی کاربران هندی مواجه شده است و نمونهای از «اولین نوآوری در جهان» است. او آمار خاصی از تعداد کاربرانی که در نسخه موبایل مشترک شده اند به اشتراک نگذارد.
هند یکی از سریعترین و درگیرترین مناطق ما در سطح جهان است. کلی دی، معاون بینالملل در Prime Video در بیانیهای گفت: موفقیت ما در کشور را میتوان به نوآوری نسبت داد که بر ایجاد یک تجربه سرگرمی استثنایی برای مشتریان متمرکز است.
در واقع، هند در حال تبدیل شدن به یک مرکز نوآوری برای Prime Video است. ابتکاری مانند Prime Video Mobile Edition که در هند سرچشمه گرفته است، اکنون در چندین کشور در آمریکای لاتین و آسیای جنوب شرقی در حال انتشار است. ما مطمئن هستیم که طرح سالانه جدید Prime Video Mobile Edition به تسریع رشد کسب و کار ما در هند کمک خواهد کرد و به مشتریان بیشتری دسترسی به محتوای باکیفیت این سرویس را می دهد. با این راهاندازی، ما مشتاقانه منتظر هستیم تا هر هندی را با محتوای سرگرمی و ورزشهای زنده محبوب خود سرگرم کنیم.»
(بیشتر در آینده)