

آمازون چند هفته پس از شروع آزمایش این سرویس در بازار جنوب آسیا، بی سر و صدا Prime Gaming، سرویس اشتراک خود را که دسترسی به طیف وسیعی از عناوین را ارائه می دهد، برای اعضای خود در هند عرضه کرد.
این سرویس بازی که برای مشترکین آمازون پرایم و ویدیو رایگان است، به کاربران امکان دسترسی به طیف وسیعی از بازیهای موبایل، رایانه شخصی و مک و همچنین لوت درون بازی را بدون هزینه اضافی به کاربران میدهد. هر ماه گروه تجارت الکترونیک تعدادی عناوین جدید به این سرویس اضافه می کند.
در زمان نگارش این مقاله، برخی از بازیهای رایگان و لوتباکسهای آنها در هند در دسترس کاربران هستند که عبارتند از League of Legends، DeathLoop، Quake، COD Season 1، EA Madden 23، FIFA 23، Apex Legends، Destiny 2 و Brothers: A Tale. برای دو پسر

صفحه اصلی بازی Prime در هند. (تصویر: TechCrunch)
Prime Gaming اشتراک آمازون پرایم را که فقط 18 دلار در سال در هند هزینه دارد، برای جمعیتی خاص در بازار جنوب آسیا جذاب تر می کند. آنها گفتند که این می تواند “تاثیر طولانی مدت چشمگیری” بر اکوسیستم بازی رایانه های شخصی هند داشته باشد. ریشی الوانیتحلیلگر قدیمی صنعت و مدیر ارتباطات در استارتاپ بازی سازی SuperGaming مستقر در پونا
این موضوع باعث می شود گیمرهای رایانه شخصی هندی با اشتراک Prime در معرض محتوای متنوعی قرار گیرند که ممکن است لزوماً به سمت آن گرایش نداشته باشند. به طور کلی، فضای بازی رایانههای شخصی هندی ارزشمحور است و مملو از بازیهای AAA «ایمن» با بودجه کلان مانند GTA 5 یا بازیهای تیراندازی رایگان مانند Valorant است. او در متنی به TechCrunch گفت: Prime Gaming مجموعهای متنوع و منتخب از ژانرها و عناوین را ارائه میکند که شاید بسیاری حتی فکر نمیکردند آنها را انتخاب کنند و در غیر این صورت بازی کنند، مانند Brothers: A Tale of Two Sons.
محتوای درون بازی را برای عناوین محبوبی مانند Modern Warfare 2 و Apex Legends اضافه کنید، و کاملاً واضح است که آمازون هند در مرحله ای است که به دنبال بازی هایی برای حفظ پایگاه رو به رشد پرایم خود است.
آمازون بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.