منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • آمازون به گروه دستگاه نگاه می کند، زیرا در حال کاهش هزینه های گسترده است • TechCrunch

آمازون به گروه دستگاه نگاه می کند، زیرا در حال کاهش هزینه های گسترده است • TechCrunch

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
آمازون به گروه دستگاه نگاه می کند، زیرا در حال کاهش هزینه های گسترده است • TechCrunch

کسب و کار اکو همیشه از بیرون مانند آمازون به نظر می رسد که بازی طولانی را انجام می دهد. مهم‌تر از همه، سخت‌افزار مصرف‌کننده خانگی این شرکت وسیله‌ای مناسب برای آوردن الکسا به میلیون‌ها خانه است. اما زمانی که یک شرکت در بحبوحه مشکلات اقتصادی گسترده‌تر کمربند را محکم می‌کند، هیچ بخش از کاهش هزینه مصون نمی‌ماند – مطمئناً تقسیمی نیست که گفته می‌شود با از دست دادن درآمد سالانه ۵ میلیارد دلاری کار می‌کند.

وال استریت ژورنال این هفته خاطرنشان کرد که گروه دستگاه‌های آمازون می‌تواند آخرین گروهی باشد که با اخراج کارکنان مواجه شده است، زیرا این شرکت برای آشفتگی بیشتر در اقتصاد کلان آماده می‌شود. این روزنامه خاطرنشان کرد که به گفته برخی از افراد، مدیریت آمازون با استناد به اسناد داخلی، کسب و کار الکسای خود را به دقت ارزیابی می کند.

بسیاری از کاهش‌ها تا کنون بر روی محصولات دم بلندتر متمرکز شده‌اند. با این حال، Devices یک بخش بالغ برای این شرکت است که طیف گسترده‌ای از دستگاه‌های خانگی Echo، تبلت‌های Fire و Kindles را در بر می‌گیرد.

آمازون به TechCrunch پاسخ نسبتاً فرمولی به این گزارش ارائه کرد، در حالی که اشاره کرد که بررسی عادی عملکرد مطمئناً تحت تأثیر فضای مالی کلی است.

این شرکت نوشت: “ما در مورد آینده مشاغل بزرگتر خود و همچنین ابتکارات جدیدتر مانند Prime Video، Alexa، Grocery، Kuiper، Zoox و Healthcare هیجان زده هستیم.” تیم مدیریت ارشد ما به طور منظم چشم انداز سرمایه گذاری و عملکرد مالی ما را بررسی می کند، از جمله به عنوان بخشی از بررسی برنامه عملیاتی سالانه ما، که در پاییز هر سال انجام می شود. به عنوان بخشی از بررسی امسال، ما البته محیط کلان فعلی را در نظر می گیریم و فرصت هایی را برای بهینه سازی هزینه ها در نظر می گیریم.”

در همین حال، نظر دوم موفقیت های کلی الکسا را ​​برجسته می کند:

الکسا به عنوان یک ایده روی تخته سفید شروع شد. در کمتر از یک دهه، این سرویس به یک سرویس هوش مصنوعی تبدیل شده است که میلیون ها مشتری هر هفته میلیاردها بار با زبان ها و فرهنگ های مختلف در سراسر جهان با آن تعامل دارند. حتی در سال گذشته، تعاملات با الکسا بیش از 30 درصد افزایش یافته است. امروز، ما به همان اندازه که همیشه به آینده الکسا خوشبین بوده‌ایم، همچنان یک تجارت و حوزه سرمایه‌گذاری مهم برای آمازون است.

اندی جاسی وظیفه کاهش هزینه‌های شرکت را بر عهده دارد، کاری غیرقابل رشک در هر اقتصادی. در نامه سال 2021 خود به سهامداران، مدیر عامل شرکت، با اولین Kindle در سال 2007، سفری به خط حافظه داشت، در حالی که فراز و نشیب های این دسته را برجسته کرد، از جمله بینشی کوچک در مورد زندگی (و مرگ) تلفن Fire. وی خاطرنشان کرد: “تلفن یک شکست بود، و در حالی که ما تصمیم گرفتیم احتمالاً دیر به آن مهمانی برویم و آن منابع را به جای دیگری هدایت کردیم، چند سازنده طولانی مدت فوق العاده را استخدام کردیم و درس های ارزشمندی از این شکست آموختیم که به خوبی در دستگاه هایی مانند اکو و FireTV.”

جاسی همچنین آینده در حال تحول این بخش را برجسته کرد و نوشت:

هدف ما این است که الکسا مفیدترین و مدبرترین دستیار شخصی در جهان باشد و زندگی مردم را به طور قابل توجهی آسان تر و بهتر کند. ما هنوز چیزهای زیادی برای اختراع و تکرار داریم، اما مشتریان همچنان نشان می‌دهند که در مسیر درستی هستیم. ما چندین دستگاه دیگر در مراحل مختلف تکامل داریم (به عنوان مثال Ring و Blink راه‌حل‌های پیشرو برای امنیت خانه دیجیتال ارائه می‌کنند، Astro یک ربات خانگی کاملاً جدید است که به تازگی در اواخر سال 2021 راه‌اندازی کردیم)، اما به جرات می‌توان گفت که هر یک از دستگاه‌های ما، چه در مورد Kindle، FireTV، Alexa/Echo، Ring، Blink یا Astro صحبت می‌کنید، اختراعی در حال پیشرفت با موارد بسیار بیشتر است که به بهبود زندگی مشتریان ادامه خواهد داد.