منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • YouTube آزمایشی را پایان می‌دهد که کاربران را ملزم می‌کند برای تماشای ویدیوهای 4K اشتراک ممتاز دریافت کنند • TechCrunch

YouTube آزمایشی را پایان می‌دهد که کاربران را ملزم می‌کند برای تماشای ویدیوهای 4K اشتراک ممتاز دریافت کنند • TechCrunch

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
YouTube آزمایشی را پایان می‌دهد که کاربران را ملزم می‌کند برای تماشای ویدیوهای 4K اشتراک ممتاز دریافت کنند • TechCrunch

YouTube آزمایشی را پایان می‌دهد که کاربران را ملزم می‌کند برای تماشای ویدیوهای 4K اشتراک ممتاز دریافت کنند • TechCrunch

در اوایل این ماه، یوتیوب آزمایشی را انجام داد که در آن از برخی از کاربران رایگان خواست تا برای تماشای ویدیوها با وضوح 4K به یک حساب پریمیوم ارتقا دهند. این شرکت اکنون به این آزمایش پایان داده است – احتمالاً به دلیل نارضایتی کاربران.

یوتیوب در توییتی پایان آزمایش را تایید کرد و گفت که “بینندگان اکنون باید بتوانند بدون عضویت Premium به وضوح کیفیت 4K دسترسی داشته باشند.” بنابراین همه کاربران اکنون می توانند ویدیوها را با بالاترین وضوح بدون پرداخت هزینه اشتراک تماشا کنند.

یوتیوب این آزمایش را انجام داد تا متوجه شود، تا واکنش کاربران را هنگام عبور از یک ویژگی خاص از سطح برتر ارزیابی کند. که در توییت قبلا حذف شدهاین شرکت به کاربری که یک پنجره بازشو دریافت کرده بود که از آنها خواسته بود ارتقا دهند، گفت که این کاربر “بخشی از آزمایش ما برای شناخت بهتر تنظیمات ترجیحی بینندگان Premium و غیر Premium است.”

Google 9.99 دلار در ماه برای YouTube Music و 11.99 دلار برای YouTube Premium در ایالات متحده دریافت می کند — این قیمت ها در سراسر جهان متفاوت است. این شرکت ادعا می کند که بیش از 50 میلیون مشترک پولی در سراسر این دو پیشنهاد در سراسر جهان دارد. اشتراک Premium ویژگی‌هایی مانند مشاهده بدون آگهی، دانلود ویدیوها برای مشاهده آفلاین و پخش پس‌زمینه را ارائه می‌دهد.

یوتیوب راه های زیادی را برای تبدیل کاربران رایگان به کاربران پولی امتحان می کند. در اوایل سال جاری، آزمایشی را به کاربران نشان داد که تا ۱۱ آگهی غیرقابل رد شدن را قبل از شروع یک ویدیوی طولانی نشان می‌داد تا به آن‌ها امکان تجربه یکپارچه را بدهد. این آزمایش کوتاه مدت بود و شرکت ظرف چند روز به آن پایان داد.

هفته گذشته، یوتیوب ویژگی جدیدی به نام handles را معرفی کرد – که شبیه به آنچه شبکه های اجتماعی دیگر مانند توییتر، اینستاگرام و فیس بوک ارائه می دهند – به سازندگان اجازه می دهد تا به راحتی بینندگان را به کانال خود هدایت کنند.