

اوبر اخیرا بخش تبلیغات و تبلیغات درون برنامه ای جدید خود را راه اندازی کرده است. بدیهی است که این تبلیغات در برنامه باقی نمی مانند.
در عوض، تبلیغات شرکتهای دیگر بهعنوان اعلانهای فشاری ارسال میشوند که باعث ناراحتی برخی از کاربران اوبر میشود. در آخر هفته، مردم به توییتر رفتند تا از اعلانها و اشتراکگذاری شکایت کنند اسکرین شات از تبلیغاتاز جمله یکی از محبوب ترین از پلوتون که اوبر ارسال کرد. یکی از شکایات اصلی: زمانی که کاربران با برنامه درگیر نیستند، اعلان ها ارسال می شود.
هنگامی که اوبر برای اولین بار “آزمایش” خود را با تبلیغات درون برنامه ای اعلام کرد، این شرکت به پیامدهای بالقوه مزاحم اشاره نکرد.
اوبر به TechCrunch گفت که این یک آزمایش محدود است و کاربران همیشه می توانند تنظیمات اعلان تلفن همراه خود را در Privacy و سپس Notifications در برنامه مدیریت کنند.
این شرکت به سؤالات TechCrunch، از جمله اینکه چه تعداد کاربر در این آزمایش حضور دارند، دادههای مربوط به تعداد کاربرانی که اعلانهای فشاری را خاموش میکنند، چه مدت برنامهریزی شده است تا آزمایش ادامه داشته باشد، ردیابی میکند و اینکه آیا اوبر به طور کامل فشار را اجرا میکند، پاسخ نداده است. اطلاعیه ها در آینده
تبلیغات درونبرنامهای Uber دارای یک برند برای کل سفر است. به اصطلاح “تبلیغات سفر” به برندها این امکان را می دهد که تبلیغات مختلف را در سه نقطه از سفر به کاربر نشان دهند: در هنگام انتظار برای ماشین، هنگام رانندگی و پس از رسیدن به مقصد. برندها می توانند تبلیغات را برای هر کاربر بر اساس تاریخچه سفر و مقاصد جغرافیایی “شخصی” کنند. همچنین مشخص نیست که آیا اوبر از همان نوع داده برای تبلیغات پوش نوتیفیکیشن خود استفاده کرده است یا خیر.