
مانند بسیاری از «کارآفرینان انفرادی»، متخصصان خدمات خانگی باید بین کار و اداره یک تجارت تعادل برقرار کنند. Topline Pro می خواهد مقداری از این بار را از دوش حرفه ای ها بردارد تا بتوانند روی مشتریان تمرکز کنند.
Topline Pro مستقر در نیویورک که قبلاً ProPhone بود، این کار را با استفاده از هوش مصنوعی مولد انجام می دهد تا راهی برای کشف این مشاغل، ایجاد اعتماد مشتری و ایجاد مشتریان تکراری فراهم کند.
این رابط یک وبسایت سفارشی و بهینهسازی شده برای موتورهای جستجو ایجاد میکند که میتواند در همان روز فعال شود. این کسب و کار حرفه ای را نشان می دهد، از جمله جمع آوری نظرات آنلاین، زمان بندی رزرو و پذیرش پرداخت ها. در همین حال، هوش مصنوعی محتوای اضافی از جمله فهرستهای محلی و خودکارسازی محتوای رسانههای اجتماعی تولید میکند.
نیک اورنیتز، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل، شرکت را با شانون کی پس از ملاقات در مدرسه بازرگانی راه اندازی کرد. الهام بخش Topline Pro از خواهر و برادر Ornitz است که در میان 5 میلیون نفری هستند که شرکت های خدماتی از محوطه سازی گرفته تا نقاشی و تمیز کردن و قراردادهای عمومی را اداره می کنند. با صحبت با آنها و خردهفروشهای لوازم خانگی که قبلاً با آنها کار کرده بود، او و کی متوجه شدند که این مشاغل تا چه اندازه به قلم و کاغذ متکی هستند.

شانون کی و نیک اورنیتز از بنیانگذاران Topline Pro. اعتبار تصویر: Topline Pro
اورنیتز گفت: “وقتی با یک صاحب خانه صحبت می کنید، آنها از آنچه تجربه کرده اند ناامید یا ناامید می شوند، و وقتی با صاحب یک کسب و کار صحبت می کنید، آنها سعی می کنند بهترین کار را انجام دهند و همچنین کسب و کار را اداره کنند.” TechCrunch. “فقط به نظر یک فرصت واقعا بزرگ بود.”
ایده اولیه آنها که در آن زمان ProPhone نامیده می شد، لوله کش ها را از طریق چت تصویری با صاحبان خانه مرتبط می کرد. بنیانگذاران حتی Y Combinator را به عنوان بخشی از مجموعه زمستان 2021 انجام دادند. با این حال، در حالی که به کسب و کار سرعت می بخشیدند، بسیاری از مشتریان لوله کش ProPhone گفتند که تماس های ویدیویی را دوست دارند اما به مشاغل بیشتری نیاز دارند و نمی دانند چگونه کسب و کار خود را توسعه دهند. فراتر از دهان به دهان هستند.
Ornitz و Kay سپس به Topline Pro روی آوردند. آنها محصول اشتراک فعلی را که از 75 دلار در ماه شروع می شود در ژانویه 2022 راه اندازی کردند. اورنیتز گفت که طی 10 ماه، این شرکت بیش از 25 میلیون دلار درخواست شغلی در بیش از 1000 کسب و کار با مشترکین ماهانه تقریباً در تمام 50 ایالت ایجاد کرده است.
Topline تنها کسی نیست که به حرفه ای ها کمک می کند تا تجارت خود را به صورت دیجیتالی مدیریت کنند. در واقع، این مکان در حال تبدیل شدن به کانونی برای استارت آپ ها و سرمایه گذاران است. به عنوان مثال، در ماه ژوئیه Finli که یک سیستم مدیریت پرداخت تلفن همراه را برای مشاغل ایجاد کرد، 6 میلیون دلار جمع آوری کرد.
در اوایل سال جاری، Zuper، ارائهدهنده ابزارهای بهرهوری برای مدیریت خدمات میدانی و تعامل با مشتری، 13 میلیون دلار جمعآوری کرد. Fuzey قبلاً 4.5 میلیون دلار سرمایه اولیه را برای «فروشگاه دیجیتالی یکجا» برای مشاغل کوچک و پیمانکاران مستقل جمعآوری کرده بود، در حالی که Puls Technologies 15 میلیون دلار برای برنامه تلفن همراه خود جمعآوری کرده بود که تاجران را با خدمات بهبود خانههای درخواستی مرتبط میکند.
اورنیتز می گوید که شرکت او از چندین جهت متفاوت است، از GPT-3 برای خودکارسازی وب سایت های چند صفحه ای نامحدود و وظایف اداری استفاده می کند. همچنین یک بازار نیست، بنابراین مشتریان آن را می توان مستقیماً توسط صاحبان خانه به صورت آنلاین پیدا کرد، بنابراین آنها می توانند بدون آن لایه میانی صاحب روابط شوند.
در همین حال، Topline Pro امروز 5 میلیون دلار سرمایه اولیه به رهبری Bonfire Ventures و شامل TMV، BBG Ventures و گروهی از سرمایه گذاران فرشته، مانند Songe LaRon، بنیانگذار Squire، اعلام کرد.
برنامه های سرمایه جدید شامل توسعه برنامه های کاربردی اضافی برای هوش مصنوعی مولد است. به عنوان مثال، برنامه هایی که به حرفه ای ها در به روز رسانی سئو، محتوا و وبلاگ کمک می کنند و به حرفه ای ها در بازاریابی کمک می کنند. Ornitz همچنین انتظار دارد که به 12 کارمند شرکت در مهندسی، محصول و موفقیت مشتری اضافه کند.
او افزود: “ما می خواهیم مطمئن شویم که این حرفه ای توسط افراد زیادی که ممکن است کشف شود.” هنگامی که آن حرفه ای را پیدا کردید، ما می خواهیم مطمئن شویم که صاحب خانه روند رزرو و پرداخت آسان تری را با آنها انجام می دهد. ما می دانیم که تبلیغات دهان به دهان هنوز قوی ترین شکل بازاریابی است و می خواهیم آن را افزایش دهیم.