

بامبل عبارت “Netflix and Chill?” با راه اندازی یک بازی مسابقه هفتگی در برنامه نتفلیکس به نام “Netflix Nights In” که از کاربران سوالاتی در مورد یک برنامه محبوب نتفلیکس می پرسد، آزمایش کنید. کاربران می توانند در برابر مسابقه خود بازی کنند تا ببینند چه کسی می تواند به همه سؤالات به درستی پاسخ دهد.
بر اساس نظرسنجی اخیر Bumble، 78٪ از کاربران وقتی که سلیقه تلویزیون و فیلم مشابهی دارند، راحت تر با کبریت ها صحبت می کنند. هفتاد و دو درصد از پاسخ دهندگان گفتند که در یک قرار در مورد برنامه های تلویزیونی و فیلم ها صحبت کرده اند.
«Netflix Nights In» دوشنبه آینده، 30 ژانویه آغاز میشود و در 13 مارس به پایان میرسد. بازی مسابقه برای کاربران Bumble در ایالات متحده، کانادا و بریتانیا در دسترس است.
هر دوشنبه، سوالاتی حول یک نمایش می چرخد، از جمله امیلی در پاریس، چیزهای عجیب، بازی اسکویدوارد، فروش غروب، عشق کور است و بانک های بیرونی. تا زمانی که کاربر و شریک زندگی خود پاسخ های خود را انتخاب نکرده باشند، پاسخ صحیح به هر سؤال آشکار نخواهد شد.
در هر دور ستارههایی از نمایش مربوطه، مانند امیلی در پارک اشلی پاریس، الکسا لمیو از عشق کور است و آمانزا اسمیت از Selling Sunset نیز حضور خواهند داشت.

اعتبار تصویر: بامبل
«هنگامی که با کسی آشنا میشوید، طبیعت انسان این است که سعی کند علایق مشترک پیدا کند. مگنو هران، معاون مشارکت بازاریابی در نتفلیکس، در بیانیهای گفت: این به شما چیزی میدهد تا با آن ارتباط برقرار کنید و از مکالمات سطحی فراتر بروید. ما عاشق این هستیم که مردم از طریق نمایشها و فیلمهای نتفلیکس به هم متصل شوند و جوامع خود را در اطراف آنها ایجاد کنند. و با این همکاری، ما میخواستیم راهی را به مردم بدهیم تا فردی را پیدا کنند که بر اساس آنچه که تماشا میکنند، آنها را دریافت کند، در حالی که بر اساس ارجاعات نتفلیکس «اگر میدانی میدانی» که به ایجاد مکالمات زیادی کمک کرده است، استفاده کنیم.
بامبل قبلاً در اکتبر 2022 با سرویس استریم Apple TV+ شریک شد تا بر اساس برنامه دوستیابی خیالی در برنامه تلویزیونی پرطرفدار Ted Lasso، تجربه ملاقات کور را به کاربران ارائه دهد. آزمایشی “Bantr Live” که سال گذشته به پایان رسید، به طور تصادفی کاربران را با موارد مشابه و بدون مشاهده ظاهر آنها مرتبط کرد. به کاربران سه دقیقه فرصت داده شد تا به یکدیگر پیام دهند.
Tinder همچنین در تلاش برای یافتن راههایی برای کمک به کاربران برای شکستن یخ است. در سال 2021، Tinder دومین سری «Swipe Night» خود را راهاندازی کرد، داستانی تعاملی «ماجراجویی خود را انتخاب کنید» که کاربران میتوانند هر هفته آن را پخش کنند. برنامه دوستیابی با پناهگاه های نجات سگ در سال 2022 همکاری می کند تا به کاربران Tinder اجازه دهد یک سگ پناهگاه را به عکس پروفایل خود برای هفته ملی سگ اضافه کنند.