

اینستاکارت رفت ما آدمهای IPO در حال شکست خوردن هستیم. اواخر هفته گذشته، رویترز گزارش داد که شرکت تحویل مواد غذایی و فناوری ایالات متحده ممکن است عرضه اولیه عمومی خود را تا سال آینده به تعویق بیاندازد. این استارتآپ با ارزش قرار بود به پر زرق و برقترین IPO سال ایالات متحده تبدیل شود، اما اکنون به نظر میرسد که حداقل تا چند ماه دیگر نمیتوانیم پیامدهای IPO آن را ببینیم.
عمومی شدن Instacart نه تنها به دلیل تاریخچه شرکت خود قابل توجه است. این شرکت مبالغ هنگفتی را جمع آوری کرده است، در طول همه گیری بسیار رشد کرده است، و در بحبوحه توسعه تبلیغات و نرم افزار است. IPO همچنین قرار بود برای سایر یونیکورنهای خصوصی که هنوز خصوصی هستند یک امر مهم باشد، زیرا نشان میدهد بازار عمومی چه احساسی نسبت به حداقل یکی از همتایان آنها دارد.
متأسفانه، ما احتمالاً تا پایان سال تقویمی 2022 از اطلاعات جدید در مورد نقدینگی یونیکورن محروم هستیم. اگرچه ناامیدکننده است، اما این چرخش رویدادها چند چیز را به ما می آموزد. (Instacart از اظهار نظر در مورد زمان عرضه اولیه سهام خودداری کرد، اما اطلاعاتی را در مورد عملکرد سه ماهه سوم خود فاش کرد – جزئیات زیر.)
این صرافی به بررسی استارتاپ ها، بازارها و پول می پردازد.
آن را هر روز صبح در TechCrunch+ بخوانید یا هر شنبه خبرنامه The Exchange را دریافت کنید.
به یاد بیاورید که Instacart در اوایل این ماه یک رتبه جدید و پایین تر 409a (داخلی) دریافت کرد. بنابراین ما می بینیم که این شرکت با وجود آنچه که ممکن است مانع کمتری در برابر آن بدانیم – حداقل از نظر قیمت، عرضه اولیه سهام خود را به تاخیر می اندازد.