منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • Babylist حتی با خرید Expectful • TechCrunch روی محصولات کودک شرط بندی بیشتری می کند

Babylist حتی با خرید Expectful • TechCrunch روی محصولات کودک شرط بندی بیشتری می کند

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
Babylist حتی با خرید Expectful • TechCrunch روی محصولات کودک شرط بندی بیشتری می کند

پلتفرم رجیستری کودک و کشف محصول Babylist امروز اعلام کرد که ابزار سلامت و تندرستی Expectful را با قیمتی نامشخص خریداری کرده است. این قرارداد دو شرکت متمرکز بر حمایت از والدین را گرد هم می آورد و اکنون به مردم کمک می کند تا همه چیز را از پوشک های سازگار با محیط زیست گرفته تا سلامت روان باروری را دنبال کنند.

با این حال، همپوشانی در چیزی فراتر از مأموریت است. هر دو مدیر عامل شرکت در آخرین دور سرمایه گذاری خطرپذیر یکدیگر سرمایه گذاری کردند. ناتالی گوردون، مدیر عامل و بنیانگذار Babylist، چکی برای دور اولیه 3 میلیون دلاری Expectful در سال 2021 نوشت. و مدیر عامل مورد انتظار ناتالی والتون در آخرین دور Babylist سرمایه گذاری کرد، سری C 40 میلیون دلاری در آن سال بسته شد.

در حالی که این دو بنیانگذار قیمت خرید را به طور علنی فاش نکردند، مطمئناً هر دو سرمایه گذاران خطرپذیر دارند که باید به آنها پاسخ دهند. Babylist 50 میلیون دلار سرمایه اولیه از سرمایه گذارانی از جمله Norwest Venture Partners، Halogen Ventures، 500 Global، Next Play Capital و Marcy Venture Partners جمع آوری کرده است. Expectful بیش از 4.2 میلیون دلار سرمایه از سرمایه گذارانی از جمله هارلم کپیتال جذب کرده است. Indicator Ventures، Sequoia Scout Fund، Break Trail Ventures و Chinagona Ventures.

گوردون گفت، چشم انداز بلندمدت این شرکت تازه ترکیب شده این است که Babylist روابط خود را با مخاطبان خود تغییر دهد و به یک دارایی رسانه سلامت و تندرستی بزرگتر تبدیل شود. اگرچه Expectful یک وب سایت مستقل باقی خواهد ماند، گوردون اشاره کرد که بسیاری از محتوای آن در نهایت رایگان خواهد بود – متفاوت از مدل تجاری مشترک در حال حاضر تبلیغ شده.

گوردون گفت: «به دنیا آمدن بچه بسیار شگفت‌انگیز است – همچنین طاقت‌فرسا و منزوی است. وقتی با افرادی صحبت می‌کنید که آن‌ها را تجربه می‌کنند – این یک چیز است، اما در واقع سلامت جسمی، روانی و عاطفی آنها بسیار مهم‌تر است.» او گفت، با Expectful، این شرکت می‌تواند با مخاطبان خود به گونه‌ای صحبت کند که جنبه فناوری محور ثبت کسب و کار منطقی است.

توجه Babylist به توسعه ممکن است تا حدی به دلیل رشد درآمد آن باشد. این شرکت در سال 2021 بیش از 240 میلیون دلار درآمد جمع آوری کرد، اگرچه درآمد سال 2022 را در سابقه خود تقسیم نکرد. این شرکت گفت که بیش از هشت میلیون نفر در سال گذشته از Babylist خرید کرده اند.

والتون در کمتر از یک سال از کاربر Expectful به مدیرعامل تبدیل شد. او ابتدا به عنوان یک مشاور به Expectful پیوست و آن را فرصتی برای کارآفرینی می‌دید، علیرغم اینکه چند هفته قبل پسرش را در یک بارداری پر استرس به دنیا آورد. به زودی، مارک کراسنر، مدیرعامل و بنیانگذار آن زمان Expectful، او را به عنوان یک فرد کلیدی برای رهبری کسب و کار در حالی که استراتژی محصول خود را به سمت گسترش فراتر از مراقبه های ضبط شده هدایت می کرد، دید. در مصاحبه قبلی، والتون برنامه Expectful را برای تقلید از کتاب بازی Peloton در مورد تطبیق محتوای ممتاز با جامعه توضیح داد.

این کارآفرین اکنون در Babylist به عنوان مشاور هیئت مدیره باقی می ماند. او می گوید که همیشه خروج شرکت را به عنوان ادغام با یک شریک در فضای سلامت دیجیتال می دید.

والتون گفت: «این خرید به ما اجازه می دهد تا تأثیر بسیار بیشتری نسبت به زمانی که حتی روی درآمد متمرکز می شدیم داشته باشیم. “زنان به محصولات ما نیاز دارند و اکنون به راه حل ما نیاز دارند، ما برای رفتن به این مسیر وقت صبر نداریم، بیایید فقط به رشد درآمد ادامه دهیم و IPO را انجام دهیم – بیشتر شبیه این بود، بگذارید تاثیر را اولویت بندی کنیم، و من این کار را نمی کنم. فکر کنید به اندازه کافی استارتاپ ها اینطور فکر می کنند.