

موج اول به نظر می رسد رونق بازی های بازی برای کسب درآمد (P2E) در حال پایان است. هنوز استودیوهای بلاک چین زیادی وجود دارند که جمع آوری کمک های مالی چند میلیون دلاری موفقی را در سرتاسر جهان برگزار می کنند، اما رقابت برای دریافت وجوه به حدی تشدید شده است که تنها پروژه های قابل توجه حامیان خود را به دست می آورند.
با داشتن یک استراتژی عالی که از همیشه مهمتر است، در اینجا چند گام آزموده شده و واقعی وجود دارد که می توانید انجام دهید که به شما کمک می کند تا زمانی که به دنبال سرمایه هستید و برای مقیاس پذیری آماده می شوید برجسته شوید.
از تخصص یک استودیوی بازی سازی سنتی بهره مند شوید
بازار بازی های بلاک چین مملو از سازندگانی است که تجربه ای در زمینه کریپتو دارند اما بازی های سنتی را ایجاد نکرده اند.
من یک نمونه بارز هستم. Pegaxy اولین بازی ای بود که روی آن کار کردم و اولین بازی ای بود که راه اندازی کردم. مانند بسیاری دیگر از بازی های وب 3 در زمان خود، مکانیک و گرافیک آن در ابتدا بسیار ابتدایی بود. اما در حالی که سادگی برای انبوه گیمرهای وب 3 جذابیت داشت، به طور فزاینده ای مشخص می شود که P2E اگر بخواهد مقیاسش را افزایش دهد، باید برای گیمرهای سنتی وب 2.0 جذاب باشد، و این گیمرها مطالبات بیشتری را طلب می کنند. برای ارضای این جمعیت، سازندگان به بازی هایی نیاز دارند که همه چیز را داشته باشند: گرافیک عالی، مکانیک قوی و داستانی غنی.
شما می توانید بهترین تیم و بهترین بازی را داشته باشید، اما بدون استراتژی درآمدزایی قوی، معنای کمی دارد.
به همین دلیل است که یک تیم موسس که درک اصول وب 3 را با تجربه ساختن و کسب درآمد از بازی های وب 2.0 برای پلتفرم های موبایل، دسکتاپ و کنسول ترکیب می کند، شما را در این بازار متمایز خواهد کرد.
همچنین به همین دلیل است که پس از راه اندازی Pegaxy، آزمایشگاه Mirai را تأسیس کردیم. ما میخواستیم یک تیم متخصص برای ایجاد بازیهایی که برای جامعه بازیهای سنتی جذاب باشد، جمع آوری کنیم.
یک استراتژی شفاف و ساده برای کسب درآمد ایجاد کنید
اکثر بازیهای سنتی P2E مدلهای درآمدی نسبتاً سادهای دارند که به خرید و نگهداشتن توکنی که به عنوان ارز درون بازی به کار میرود، متکی هستند.
این بدان معناست که وقتی گروه های بزرگ به یک بازی ملحق می شوند و یک بازی را انجام می دهند، قیمت توکن و درآمد به طور همزمان افزایش می یابد. اما هنگامی که شرایط بازار تغییر می کند – یا زمانی که بازیکنان به سادگی علاقه خود را به یک بازی از دست می دهند – می تواند مهاجرت گسترده ای از کاربران رخ دهد. این برای درآمد بد است و می تواند برای قیمت های توکن فاجعه بار باشد. بنابراین، ساخت بازیای که در درازمدت موفق باشد به معنای توسعه استراتژیهای کسب درآمد است که میتواند بر نزولها و جریانهای بازار غلبه کند، استراتژیهایی که بهترین فناوری web3 را با مدلهای درآمد اثباتشده Web 2.0 ترکیب میکنند.