

جمع آوری کمک مالی یکپارچه نیست رویداد، بلکه مجموعه ای از برخوردها و لحظات دلپذیر، که هر کدام فضا و ظرافت خاص خود را دارند. با این حال، بسیاری از توصیههای جمعآوری کمک مالی به بنیانگذاران، فرآیند را با یک قلم موی گسترده ترسیم میکنند.
هفته گذشته از سه بنیانگذار در TechCrunch Disrupt شنیدیم: آماندا دوآمارال، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Fiveable. آرمان هزارخانی، بنیانگذار پارتیان; و سارا دو، یکی از بنیانگذاران آلیاژ اتوماسیون، که هر کدام از 18 ماه گذشته در اوج و فرودهای شدید رشد کرده اند. آنها در مورد پیمایش فرآیند، اینکه چه چیزی کار می کند (و چه چیزی نیست) و چگونه می توان زمین خود را سفارشی کرد تا در بسیاری از موارد جمع آوری کمک مالی پیمایش کند، صحبت کردند.
برای DoAmaral مهم بود که وقت بگذارد و تحقیق کند که سرمایه گذاران واقعاً می توانند از شرکت او حمایت کنند. او گفت که سرمایه گذارانی را مجبور کرده است که به دلیل یک زمین گرم با او جلساتی برگزار کنند، حتی اگر او واقعاً قصد سرمایه گذاری نداشت.
من و هم بنیانگذارم سوار ماشین شدیم و به تنسی رفتیم و فکر میکردیم میخواهیم آن چک را بگیریم. و این شخص حتی به من اعتماد نداشت که در این رویداد شرکت کنم. دوآمارال به یاد می آورد که آنها چک را نمی نویسند. اگر مردم اصلاً نخواهند من را برابر خود ببینند، من را جدی نخواهند گرفت.»
دو افزود که انجام تحقیقات لازم در مورد حامیان احتمالی از قبل مفید است، نه تنها برای اینکه بفهمیم آیا واقعاً می توانند در شرکت سرمایه گذاری کنند یا خیر، بلکه همچنین برای همکاری با آنها خوب است یا خیر. این امر به ویژه در مورد بنیانگذاران مرحله اولیه که به دنبال یک رابطه طولانی در آینده هستند صادق است.