منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • گزارش جدید ادعا می کند که آمازون روی یک برنامه مستقل برای محتوای ورزشی کار می کند • TechCrunch

گزارش جدید ادعا می کند که آمازون روی یک برنامه مستقل برای محتوای ورزشی کار می کند • TechCrunch

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
گزارش جدید ادعا می کند که آمازون روی یک برنامه مستقل برای محتوای ورزشی کار می کند • TechCrunch

گزارش جدید ادعا می کند که آمازون روی یک برنامه مستقل برای محتوای ورزشی کار می کند • TechCrunch

طبق گزارش جدیدی از The Information، آمازون در حال توسعه یک برنامه ورزشی مستقل است. این حرکت نشان دهنده تلاش مداوم آمازون برای سرمایه گذاری در Prime Video و محتوای ورزشی زنده است. اگر این اپلیکیشن مستقل منتشر شود، محتوای ورزشی آمازون را که در حال حاضر در پلتفرم اصلی Prime Video این شرکت گنجانده شده است، بهتر نشان می دهد.

این گزارش پس از آن منتشر شد که اندی جاسی، مدیرعامل آمازون اخیراً ورزش های زنده را “دارایی منحصر به فردی” خواند که آمازون به سرمایه گذاری در آن ادامه خواهد داد. پیشنهادات ورزشی زنده فعلی آمازون شامل حقوق انحصاری فوتبال پنجشنبه شب NFL، همراه با برخی بازی‌های بیسبال لیگ برتر فوتبال و یانکیز است. آمازون همچنین در حال سرمایه‌گذاری در سایر محتوای ورزشی برای تکمیل بازی‌های زنده است، زیرا این شرکت برنامه‌های گفتگوی ورزشی اصلی را هم در Prime Video و هم در سرویس پخش رایگان Freevee راه‌اندازی کرد.

مشخص نیست که آمازون چه زمانی قصد دارد اپلیکیشن ورزشی مستقل را منتشر کند. همچنین ممکن است این شرکت تصمیم بگیرد که برنامه های خود را به طور کلی کنار بگذارد.

آمازون به درخواست TechCrunch برای اظهار نظر پاسخ نداد.

برنامه‌های آمازون برای یک برنامه ورزشی مستقل نشان می‌دهد که این شرکت در حال بررسی راه‌های جدیدی برای استفاده از سرمایه‌گذاری‌های ورزشی زنده خود در جریان‌های درآمد اضافی است. با توجه به هزینه های بالای حقوق پخش، تعجب آور نخواهد بود اگر این شرکت قصد داشته باشد هزینه اشتراک جداگانه ای برای محتوای ورزشی با این برنامه مستقل دریافت کند. همچنین ممکن است آمازون تصمیم بگیرد که یک ردیف اشتراک جداگانه ارائه دهد که شامل محتوای ورزشی خود می شود.

گزارش جدید در حالی منتشر می‌شود که آمازون بخش‌هایی از بخش‌های بی‌سود خود را بازسازی می‌کند، که منجر به حذف نقش‌های متعدد شده است. حتی در میان این تلاش‌های کاهش هزینه، به نظر می‌رسد آمازون متعهد به ساخت Prime Video و محتوای پخش زنده ورزشی آن است.

آمازون تنها شرکت بزرگی نیست که به دنبال ادامه سرمایه‌گذاری در محتوای ورزشی زنده است، زیرا این شرکت با رقابت فزاینده‌ای از سوی غول‌های فناوری دیگر مواجه است که قراردادهای پخش جریانی ورزشی را نیز منعقد کرده‌اند. هفته گذشته، یوتیوب گوگل، بلیط یکشنبه NFL را در یک معامله جریان برجسته تضمین کرد. از سوی دیگر، اپل حق بازی های لیگ برتر بیسبال و لیگ برتر فوتبال را دریافت کرد.