

بسیاری از مشکلات که ارزش حل کردن را دارند، آنهایی نیستند که بتوانید در یک یا دو سال یا حتی 10 سال حل کنید.
برای بنیانگذاران و سرمایه گذاران به طور یکسان، چنین جدول زمانی طولانی می تواند دلهره آور به نظر برسد. اما برای جین بردیچفسکی، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل استارتاپ فناوری باتری Sila، مشکلات سخت فنی نیز از جذاب ترین آنها هستند.
بردیچفسکی در TechCrunch Disrupt گفت: «همیشه زمان خوبی برای تبدیل شدن به یک استارتاپ فناوری سخت است. “یک دلیل این است که جهان فقط به این دلیل که مجبور است تغییر نمی کند. تغییر می کند زیرا کسی به دنبال چیزی دیوانه کننده دشوار می رود و در واقع در آن موفق می شود.
چنین استارتآپهایی با فناوری سخت از باتریهای پیشرفتهای مانند باتریهای ساخته شده توسط سیلا تا همجوشی هستهای، محاسبات کوانتومی، اتوماسیون و روباتیک استفاده میکنند. هر فناوری که پتانسیل چنین تأثیر گستردهای را داشته باشد، بازار بالقوه عظیمی نیز دارد و این بدان معناست که طبقه خاصی از سرمایهگذاران مایلند برای مدت طولانی در آن حضور داشته باشند.
افرادی را برای انجام کارهای فنی استخدام کنید. آن را دنبال کنید اما سپس بروید قسمت های دیگر را یاد بگیرید. ژن بردیچفسکی، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل، سیلا
“ما به دنبال فناوریهای تغییر گام واقعی و تغییردهنده بازی هستیم که به نفع همه باشد و فکر میکنیم که به دستاوردهای عظیمی منجر خواهد شد. [total addressable market]میلو ورنر، شریک عمومی در موتور گفت.
زمانی که بردیچفسکی سیلا را تأسیس کرد، معتقد بود که فناوری شرکتش، یک آند مبتنی بر سیلیکون که وعده بهبود چگالی انرژی باتری لیتیوم یونی را به میزان 20 تا 40 درصد میدهد، به اندازه کافی پیشرفت قابل توجهی خواهد بود که برای یافتن آن مشکلی نخواهد داشت. خريد كردن.
چیزی که او انتظارش را نداشت این بود که چقدر طول می کشد. زمانی که اولین محصول سیلا در سال گذشته با ابزارهای پوشیدنی Whoop 4.0 معرفی شد، مسیر بازار دو برابر طولانیتر از انتظار بردیچفسکی بود.