
چیزی کار نمی کرد. در اواخر سال 2020، مجیک لیپ یک تغییر اساسی را اعلام کرد که توسط مدیرعامل جدید پگی جانسون رهبری می شد. “[W]او در آن زمان به مطبوعات گفت که من متوجه شدم که هیچ چیز واقعاً خراب نشده است.
از بیرون، البته، به نظر می رسد یک سخنرانی معمولی مدیر عامل کم بیان شده است. لازم نیست یک نابغه تجارت باشید تا به این نکته اشاره کنید که همه چیز کار نمی کند. مطمئناً این بازتابی از فناوری نبود. کسانی که توانسته اند هدست واقعیت ترکیبی Magic Leap را امتحان کنند، تحت تاثیر قرار می گیرند. من این هفته در CES زمانی را با محصول گذراندم و مطمئناً همینطور بود احساسات مانند آینده
اما این شرکت با مشکلی روبرو شد که تعداد بیشماری دیگر را در این دسته گرفتار کرد – مخاطبان مصرفکننده برای یک هدست واقعیت ترکیبی 2300 دلاری وجود نداشت. بنابراین او کاری را انجام داد که هر شرکتی با بودجه بسیار خوب اما در حال مبارزه است. Magic Leap محور شد. ناگهان خود را در کسب و کار یافت و همان مخاطبان شرکتی را دنبال کرد که مایکروسافت و اپسون را جذب کردند.
این بنیاد در نمایشگاه این هفته بسیار به نمایش گذاشته شد. دموها بازی نبودند، بلکه نتیجه توسعه دهندگانی بودند که به دنبال موارد استفاده بسیار جدی بودند. در یکی، یک اسکن سه بعدی از مغز انسان ظاهر می شود که راه استفاده در تنظیمات پزشکی را نشان می دهد. در کوه دیگری ظاهر می شود. آتش سوزی جنگل در پیش زمینه در حال پیشرفت است. هلیکوپترهای کوچک در هوای بالا شناورند.
مدیر ارشد فناوری دنیل دیز به TechCrunch می گوید که تغییر تمرکز به طور جدی در اواخر سال 2019 آغاز شد. زمان بندی مطمئناً تصادفی بود، زیرا رکود مالی طولانی مدت در سه سال گذشته باعث شد یک کالای بیش از 1000 دلار از فناوری لوکس برای متوسط از دسترس خارج شود. مصرف کننده.
دیز توضیح میدهد: «ما واقعاً دیدیم که ارزشی وجود دارد که میتوان از AR خیلی زودتر از شرکت استخراج کرد. «بازخوردی که ما از آنها دریافت میکردیم همینطور بود. همچنین به ما بینشی داد که چگونه محصول باید تکامل یابد تا واقعاً درجه یک سازمانی باشد، و این چیزی است که در Magic Leap 2 می بینید.
در حالی که دیگران، مانند متا و اچ تی سی، تمام تلاش خود را می کنند تا از نظر محتوا همه چیز را برای همه مردم داشته باشند، به نظر نمی رسد Magic Leap عجله ای برای دستیابی به سیستم های خود به دست کاربران بیشتری داشته باشد – یا حداقل نه. انواع فداکاری های سخت افزاری لازم برای رسیدن به آنجا را انجام دهید.
جولی لارسون-گرین، مدیر ارشد فناوری، میگوید: «ما یک فرصت فوری در این شرکت میبینیم. «من فکر میکنم وقتی صحبت از مصرفکنندگان به میان میآید، شما واقعاً باید در کنار آن، کسبوکار محتوای مصرفکننده دیگری نیز داشته باشید. بنابراین ما در حال حاضر واقعاً روی آن طرف متمرکز نیستیم.
در هفتههای اخیر، این شرکت بیش از هر محتوا یا سختافزار خاص، سرفصلهای بیشتری را برای جمعآوری سرمایه خود ساخته است. در پایان سال، عربستان سعودی سهام کنترلی را از طریق شرکت سرمایه گذاری عمومی خود تصاحب کرد. هجوم جدید سرمایه به نزدیک به 3.5 میلیارد دلار میپیوندد که قبلاً توسط شرکت با کمک GV، Alibaba و Qualcomm جمعآوری شده بود. مبارزات عمومی مجیک لیپ، همراه با جمع آوری انبوه سرمایه، سوالاتی را در مورد آینده این شرکت ایجاد کرده است.
دیز در پاسخ به این سوال که آیا بودجه اخیر تأثیر مستقیمی بر نقشه راه آینده مجیک لیپ خواهد داشت، می گوید: «ما بسیار خوش شانس هستیم که پایگاه سرمایه گذار بسیار حمایت کننده ای داریم. آنها با دیدگاه ما برای تمرکز واقعاً روی شرکت و اطمینان از اینکه دستگاههایشان میتوانند توانایی افراد را برای انجام کارهای واقعاً پیچیده افزایش دهند، مطابقت دارند. هیئت مدیره ما و تامین کنندگان مالی ما در یک نقطه هستند.