
موسی رشید قبل از تأسیس The Edit LDN از جشنوارههای کفش ورزشی و نمایشگاهها بازدید میکرد تا کفشهای نسخه محدود را بخرد. اما رشید، که خود را یک “پسر بزرگ کفش ورزشی” توصیف می کند، اغلب از خرید ناامید شده است. او گفت: “من دیوانه وار دیدم که برای یک جفت کفش کتانی 850 دلار می پرداختم، اما حتی نتوانستم کیفی برای آوردن آنها به خانه بیاورم!” او دو سال پیش The Edit LDN را از خانهاش راهاندازی کرد تا به دوستداران کفشهای کتانی تجربه ممتازی را بدهد که از برندهای لوکسی مانند لویی ویتون یا دیور انتظار دارند.
رشید اکنون میگوید درآمد Edit LDN سالانه 525 درصد رشد میکند و در سال 2022 به 12 میلیون دلار میرسد. پلتفرم مستقر در لندن که کفشهای کتانی، لباسهای خیابانی و کالاهای کلکسیونی را از توزیعکنندگان از قبل بررسی شده ارائه میدهد، امروز اعلام کرد که 4.8 میلیون دلار سرمایه اولیه را جمعآوری کرده است. . این دور برای گسترش به ایالات متحده و منطقه MENA استفاده خواهد شد و توسط Regah Ventures با شرکت ورزشکارانی مانند کاپیتان نیویورک جاینتز، خاویر مککینی، پی جی تاکر از فیلادلفیا ۷۶رز و جسی لینگارد از باشگاه لیگ برتر ناتینگهام فارست هدایت شد.
رشید Edit LDN را با پلتفرم لباس و کیف دستی طراحان Farfetch مقایسه میکند، زیرا هر دو با توزیعکنندگان ممتاز کار میکنند و مخاطبانی از خریداران دارند که مایلند پول زیادی برای مد خرج کنند. خدمات Edit LDN شامل تحویل یک روزه در بریتانیا است که در نظر دارد امسال آن را به پنج کشور دیگر گسترش دهد، و یک تیم خرید شخصی که به مشتریان کمک میکند مربیها را پیدا کنند، لباسها و اقلام را پیشسفارش کنند. رشید گفت Edit LDN توانست مواردی را که به سختی پیدا میشد پیدا کند، مانند Off-White X Air Jordan 1 High Chicagos با امضای طراح Virgil Abloh و Louis Vuitton Air Force 1s، که او سه ماه قبل از عرضه به آنها دسترسی پیدا کرد. .

موسی رشید بنیانگذار LDN را ویرایش کنید
رشید گفت که در سال 2022، The Edit LDN 20000 جفت کفش کتانی فروخت و 3500 فروشنده فعال داشت که معمولاً بیش از 50 واحد در یک زمان برای فروش دارند و می توانند به زودی به محصولات دسترسی داشته باشند. ویرایش جمعیت LDN کلیدی 18 تا 40 سال است و به طور مساوی بین مردان و زنان تقسیم می شود. مشتریان تا پنج بار در ماه با میانگین ارزش سفارش 425 دلار در هر تراکنش خرید می کنند. هدف این استارت آپ دوبرابر کردن درآمد در سال 2023 و افزایش به بیش از 100 میلیون دلار در سه سال آینده است، با پیشنهاد خروج نسبی برای سال 2026.
برای فعال کردن The Edit LDN برای مقیاسبندی و توزیعکنندگان برای فروش سریعتر، این پلتفرم دارای پشته فناوری خاص خود است، از جمله ویژگیای که به طور خودکار حاشیهها را برای محصولات اعمال میکند. هنگامی که توزیع کنندگان از برنامه فروش The Edit LDN استفاده می کنند، قیمت گذاری را بر اساس داده های فروش تاریخی و ردیابی بازار از طریق الگوریتم های هوش مصنوعی ارائه می دهد. همچنین برای افزایش فروش و پیشنهاد محصولاتی که توزیع کننده باید حمل کند، ردیابی اسناد را انجام می دهد. عملکرد توزیعکنندگان از جمله فروش، زمان تحویل و سطوح انجام ردیابی میشود، و بسته به نحوه انجام آنها، میتوانند مزایای جدیدی مانند قیمتهای پایینتر برای فروشندگان، ذخیرهسازی رایگان و تکمیل و دسترسی به فروشگاههای امتیازی در The Edit LDN در سطوح بالا را باز کنند. فروشگاه های بزرگ
مانند سایر وسایل کلکسیونی با ارزش، بخش مهمی از فروش کفش های کتانی ممتاز، احراز هویت است. تیم احراز هویت داخلی Edit LDN از تکنیک هایی مانند بازرسی بصری، بررسی مواد و بسته بندی، بو و نور UV/سیاه استفاده می کند. رشید گفت که آنها می توانند هر یک تا سه دقیقه یک محصول را احراز هویت کنند.
رقبای این پلتفرم عبارتند از StockX و GOAT، بازارهای دیگر برای کفشهای کتانی و لباسهای خیابانی طراحان که سرمایهگذاری خطرپذیر را افزایش دادهاند.
رشید گفت: «میدان نبرد برای مشتریان، ارائه یک محیط خرده فروشی ممتاز، تجربه مصرف کننده، انتخاب محصول، سرعت و خدمات است. او افزود که توزیعکنندگان میتوانند 10 تا 20 درصد بیشتر به ازای هر محصول در The Edit LDN در مقایسه با سایر پلتفرمها پرداخت کنند، زیرا از طریق سرویس خرید شخصی، پشتیبانی اداری، گزینههای ذخیرهسازی و تکمیل و بازاریابی را برای آنها فراهم میکند.
برنامههای Edit LDN شامل گسترش دامنه محصولات و همکاری با خردهفروشان بیشتر برای مکانهای فیزیکی است. در حال حاضر امتیازاتی در گالری لافایت، هاروی نیکولز و هارودز وجود دارد.
از نظر گسترش جغرافیایی، ایالات متحده انتخاب شد زیرا اقلام را می توان در عرض 24 ساعت از انگلستان با هزینه تحویل 30 دلار به آنجا ارسال کرد. رشید گفت که این پلتفرم مورد توجه مشتریان مشهور آنجا قرار گرفته است و حدود 15 درصد از درآمد آن در حال حاضر از ایالات متحده علیرغم بازاریابی اندک است. MENA هدف آن برای توسعه است زیرا بازارهای نوظهوری دارد که به سرعت در حال رشد هستند. Edit LDN ماه آینده در Galeries Lafayette در دوحه و Harvey Nichols در ریاض راه اندازی خواهد شد.