

تیمهایی که برای جذب مشتری، حفظ و فروش اختصاص داده شدهاند، لزوماً زمان یا ابزاری برای استفاده مؤثر از بینش دادهها ندارند. در یک مطالعه در سال 2019، شرکای NewVantage متوجه شدند درصد کسبوکارهایی که بهعنوان دادهمحور شناسایی میشوند در هر یک از سه سال گذشته کاهش یافته است و بیش از نیمی از آنها اذعان کردهاند که با دادهها و تحلیلها رقابت نمیکنند.
به همین دلیل است که آریل میلوس که در سال 2012 استارت آپ نیمه هادی Anobit را به قیمت 400 میلیون دلار به اپل فروخت، با Itamar Falcon و Michael Ehrlich برای راه اندازی Coho AI، یک پلت فرم بهینه سازی درآمد مبتنی بر محصول که برای کمک به کسب و کارها طراحی شده است – به ویژه نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS) همکاری کرد. کسبوکارها – برای ارائه پیشنهاد و رشد به اطلاعات بینش دسترسی داشته باشید.
هوش مصنوعی کوهو امروز اعلام کرد که 8.5 میلیون دلار در دور سرمایه گذاری اولیه به رهبری Eight Roads، TechAviv و سرمایه گذاران فرشته جمع آوری کرده است. مدیرعامل فالکون می گوید سرمایه به سمت تحقیق و توسعه محصول و گسترش اندازه تیم هوش مصنوعی Coho که در حال حاضر 17 نفر است، خواهد رفت.
فالکون در مصاحبه ایمیلی با TechCrunch گفت: «Coho AI یک پلت فرم منحصر به فرد تلفیق داده را توسعه داده است که ارزش تجاری یک شرکت نرمافزار بهعنوان یک سرویس را مدل میکند و آن را به رفتار مشتری در زمان واقعی با استفاده از یادگیری ماشینی و تجزیه و تحلیل پیشرفته ترسیم میکند. . مدلسازی رفتاری هوش مصنوعی کوهو، ایجاد سفرهای شخصیشده مشتری را امکانپذیر میکند که معیارهای تبدیل را بهبود میبخشد و به تیمهای درآمد، فروش و موفقیت مشتری، همراه با تیمهای محصول، کمک میکند تا به رشد فروش و عملکرد بالاتر دست یابند.
مخاطبان Coho AI تیمهای فروش، موفقیت مشتری و محصول در شرکتهای SaaS Business-to-Business (B2B) هستند. این پلتفرم مدلهای هوش مصنوعی را ارائه میکند تا کشف کند چه چیزی یک محصول را «چسبنده» میکند و چه چیزی کاربران را به ارتقای طرح اشتراک پولی B2B SaaS سوق میدهد، همچنین الگوهای استفاده در زمان واقعی را برای برجسته کردن فرصتها برای افزایش فروش و کاهش ریسکها و مدلهای تقسیمبندی برای شناسایی مختلف ارائه میکند. کاربران بر اساس رفتارشان
فالکون می گوید همه مدل ها با استفاده از داده های ناشناس از پایگاه مشتریان Coho Ai آموزش داده می شوند. او افزود: «با انجام این کار، ما یک اثر شبکه ایجاد میکنیم که در آن هر یک از مشتریان ما از مزایای مجموعه دادههای بزرگتر برخوردار میشوند و در نتیجه مدل دقیقتری ایجاد میشود.»
فراتر از ویژگیهای مبتنی بر هوش مصنوعی، هوش مصنوعی کوهو منبعی از حقیقت را فراهم میکند که تیمهای فروش، محصول و مشتریان میتوانند دادههای مربوط به کاربران و حسابها را از آن استخراج کنند. داشبورد به تیمهای رشد اجازه میدهد تا شناسایی کنند که کاربران در سفر مشتری کجا هستند و تجربه خاصی را برای کاهش ریزش ایجاد کنند، در حالی که محرکهای بیدرنگ فرصتهای رشد را برجسته میکنند، از جمله «بازی رایگان؟ و فروش را افزایش دهید.
فالکون گفت: «در میان رهبران SaaS تردید وجود دارد که آیا یک ابزار خارجی میتواند ارزش محصول منحصربهفرد آنها را مدلسازی کند و آن را به بینشهای عملی برای تیمهای وارد بازار تبدیل کند. “[But] هوش مصنوعی Coho واقعا به شرکتها کمک میکند تا معیارهایی مانند نرخ حفظ درآمد خالص و عملکرد فروش را که در شرایط اقتصادی کنونی اهمیت بیشتری یافتهاند، بهبود بخشند.
هوش مصنوعی کوهو با استارتاپهایی از جمله Correlated و Endgame رقابت میکند، اما فالکون میگوید این شرکت در حال حاضر «دهها» مشتری و شریک دارد. با این حال، او از ارائه ارقام درآمد خودداری کرد.